marcinA4 TDI Opublikowano 19 Maja 2006 Opublikowano 19 Maja 2006 co prawda jeździłem do tej pory bmw teraz przesiadłem się na a4 tdi 90KM no i muszepowiedzieć że jest dobrze ale zaopserwowałem że moja a4 ma muła na 5 biegu a porównanie mam bo mój kolega ma b4 z tym samym silnikiem i na biegach 1-2-3-4 idzie tak samo ale jak włączy 5 to już zostawia mnie z tyłu dodam że wszystkie filtry mam wymienione czy to normalne czy może coś mi siedzi
dark79 Opublikowano 19 Maja 2006 Opublikowano 19 Maja 2006 ile nią jeżdzisz(w sensie jak długo)?? kto tym autem jeżdził wcześniej?? może kolega ma coś dłubnięte,mała diagnostyka i powinno coś wyjśc jeżeli coś jest nie tak
spanky Opublikowano 19 Maja 2006 Opublikowano 19 Maja 2006 podłącz pod Vaga w trakcie jazdy ....... od jakiej predkosci robi sie mulowaty ....
marcinA4 TDI Opublikowano 19 Maja 2006 Autor Opublikowano 19 Maja 2006 autem jeżdziła od nowego kobieta bryczka jest w stanie idealnym ma tylko 152tys przejechane kupiłem ją od właścicielki a nie od handlarzy . a co do momentu w którym jest mułowata to od 120km co prawda rozpędza się ale bardzo wolno zak jak pisałem wcześniej kolegi b4 rozpędza się znacznie szybciej . oczywiście nie kupiłem tego auta do wyścigów ale sami wiecie że przy wyprzedzaniu jest to dość uciązliwe jak auto ma muła
dark79 Opublikowano 19 Maja 2006 Opublikowano 19 Maja 2006 prawdopodobnie furka jest zamulona, sprubój ją przeciągnąc na trasie i biegi zmieniaj przy 4.5tyś obrotów u mnie troche pomogło, wcześniej to nawet mi przy 3 tyś sie wysypywał a teraz spokuj i ciągnie nawet nawet jak na moje oczekiwania
marcinA4 TDI Opublikowano 19 Maja 2006 Autor Opublikowano 19 Maja 2006 dodam jeszcze że byłem na diagnostyce i jedynym błędem był wskaźnik poziomu paliwa [ Dodano: 2006-05-20, 01:34 ] jeszcze mi się przypomniało czytałem na forum że turbina powinna delikatnie świstać niewiem czy tak naprawde powinno być ale tak przeczytałem moja nie wydaje żadnego dźwięku z kominów nie wydobywa sie nawet najmniejszy dymek
Wihajster Opublikowano 20 Maja 2006 Opublikowano 20 Maja 2006 dodam jeszcze że byłem na diagnostyce i jedynym błędem był wskaźnik poziomu paliwa [ Dodano: 2006-05-20, 01:34 ] jeszcze mi się przypomniało czytałem na forum że turbina powinna delikatnie świstać niewiem czy tak naprawde powinno być ale tak przeczytałem moja nie wydaje żadnego dźwięku z kominów nie wydobywa sie nawet najmniejszy dymek jak jezdziła nim kobieta od samego poczatku to autko jest pewnie totalnie zmulone trza probowac go przegonic az sie rozkreci no chyba ze przepływka go muli
spanky Opublikowano 21 Maja 2006 Opublikowano 21 Maja 2006 prawdopodobnie autko zamulone przez kobitke..... trzeba je przedmuchac ..... :twisted:
Petroniusz Opublikowano 31 Maja 2006 Opublikowano 31 Maja 2006 jeszcze mi się przypomniało czytałem na forum że turbina powinna delikatnie świstać niewiem czy tak naprawde powinno być ale tak przeczytałem moja nie wydaje żadnego dźwięku z kominów nie wydobywa sie nawet najmniejszy dymek ...wytnij kata dopiero zacznie Ci świstać
marcinA4 TDI Opublikowano 31 Maja 2006 Autor Opublikowano 31 Maja 2006 a powiedzcie czy jak wstawie zamiast katalizatora wyglądająco tak samo strumiennice będzie to miało jakiś sens
Gość pbogusz13 Opublikowano 31 Maja 2006 Opublikowano 31 Maja 2006 a powiedzcie czy jak wstawie zamiast katalizatora wyglądająco tak samo strumiennice będzie to miało jakiś sens Ja wyczytałem że strumienica w dieslu jest bez sensu i zamiast kata lepiej wspawać rurke. Zresztą czytałem to na tym forum wiec szukać i jeszcze raz szukać.......
marcinA4 TDI Opublikowano 31 Maja 2006 Autor Opublikowano 31 Maja 2006 też czytałem ze strumiennica jest nie potrzebna ale bardziej mi chodzi i wygląd wrazie przeglądu . ale miałem okazje widzieć a6 V6 TDI i miała wstawione dwie strumiennice i zmienione kolektory i tam ponoć była duża różnica między seryjnym a po zmianie
Traviz Opublikowano 1 Czerwca 2006 Opublikowano 1 Czerwca 2006 Ten kto wie jak działa prawdziwa strumienica to wie też, że sprawdza się jedynie w naprawdę dużych prędkościach, ale nie w samochodzie...
ciku Opublikowano 1 Lipca 2006 Opublikowano 1 Lipca 2006 Na dniach tne kata i wrzuce strumkata Samochodzik ma juz prawie 130 000km a ponoc dla katow to 120 000km to juz maximum. Tym bardziej podejrzewam ze poprzedni wlasciciel nie wymienial kata Tne i luskowa pojdzie w ruch...wczoraj znajomy mechanik powiedzial mi ze przedstawiciel jednej z najwiekszych firm ktore bawia sie w ten sprzet na terenie Polski przyznal sie ze firma zrobila testy i ze jesli chce sie miec ciszej w samochodzie bez straty parametrow silnika to zeby instalowac strumienice luskowa odwrotnie niz do tej pory :shock: Ja tam chyba chce miec troszke glosniej wiec spawanie bedzie wedlug "starych" zasad :twisted:
Gość Murzyn Opublikowano 1 Lipca 2006 Opublikowano 1 Lipca 2006 kolego ciku, ze nie zaczne towarzyszu strumienica to bzdura (jak nie wierzysz slowom czarnego murzyna to znajdz mi auto rajdowe ze stumienica ) kazde autko ma inny wydech i w kazdym inne ustawinie sie sprawdza (brak kata oczywiscie &np. sierra tylko srodkowy wydech, brak reszty....pugi 206 tylko koncowy...seicento trza bylo duzo wiekszy przkroj rur) wszystko to sprawdzane na hamowniach, strumienice tez czasami sie przewijaly ale w najlepszym przypadku nie odejmowaly mocy) tak wiec dobra rada nie kombinuj...kata wytnij i ciesz sie kilkioma kucami wiecej...ale Twoje pln/y rob co chcesz Tne i luskowa pojdzie w ruch...wczoraj znajomy mechanik powiedzial mi ze przedstawiciel jednej z najwiekszych firm ktore bawia sie w ten sprzet na terenie Polski przyznal sie ze firma zrobila testy i ze jesli chce sie miec ciszej w samochodzie bez straty parametrow silnika to zeby instalowac strumienice luskowa odwrotnie niz do tej pory :shock: heh to tez moge zrobic takie testy wiesz np ze podczas hamowania mojej ex 206 raz jej wychodzila moc 120KM a raz 140?? jest wiele parametrow ktore wplywaja na ten wynik-temp,wilgotnosc,cisnienie itd nie chce sie zbytnio rozpisywac...
Norbi Opublikowano 3 Lipca 2006 Opublikowano 3 Lipca 2006 też czytałem ze strumiennica jest nie potrzebna ale bardziej mi chodzi i wygląd wrazie przeglądu . ale miałem okazje widzieć a6 V6 TDI i miała wstawione dwie strumiennice i zmienione kolektory i tam ponoć była duża różnica między seryjnym a po zmianieNie ma zadnej różnicy po wycięciu kata w V6 TDI
Gość Murzyn Opublikowano 3 Lipca 2006 Opublikowano 3 Lipca 2006 tzn nie ma odczuwalnej roznicy czy hamowales auto??
marcinA4 TDI Opublikowano 3 Lipca 2006 Autor Opublikowano 3 Lipca 2006 norbi ja napisałem też że zostały wymienione kolektory to że strumiennice nic nie dają to to i ja wiem a niezbyt znam się na autach
Gość Murzyn Opublikowano 3 Lipca 2006 Opublikowano 3 Lipca 2006 zostały wymienione kolektory to oczywiste ze duzo daja...sama polerka daje juz widoczne efekty, nie mowiac o wymianie na jakies sportowe
Norbi Opublikowano 3 Lipca 2006 Opublikowano 3 Lipca 2006 Hamowałem auto,ale tylko raz, przed wycieciem kata. Miałó całe 122KM ze 150konnego TDI i to po sofcie(na początku Abt Niemcy 180KM buuuhaha), a potem poprawka u Mastersa na 170 kucy no i wreszcie mam 122!!!!!!! Temu kto rozkłini moje cudo co mu jest stawiam skrzynke wódy. [ Dodano: 2006-07-03, 21:52 ] tzn nie ma odczuwalnej roznicy czy hamowales auto??Zgadza sie nie ma odczuwalnej roznicy czyt. zadnej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się