makaveli1985 Opublikowano 13 Czerwca 2018 Opublikowano 13 Czerwca 2018 Witam mam taki problem turbo po regeneracji od 6 miesięcy, dwa tygodnie temu wymiana dwumase. Turbo ładnie się wkrecalo w obroty, po ulewie auto straciło moc. Następnego dnia moc wróciła choć turbo późno się załącza. Dzisiaj porozkrecalem filtr powietrza i przy okazji zobaczyłem że przewody od N75 są wypiete, kupiłem nowe pozakladalem myślałem że po problemie ale turbo nieciagnie tak jak należy.. Przeladowuje. Gdzie może być problem dodam że wężyk od egr jeśli zatkam turbo jak by bardziej chodzi tzn bardziej słychać że działa ale mocy jak by dalej mniej. Ręce opadają.
kamil-vag Opublikowano 13 Czerwca 2018 Opublikowano 13 Czerwca 2018 Logi i analiza. Ale w 99% przeładowanie to zapieczona geometria...
misiek95 Opublikowano 13 Czerwca 2018 Opublikowano 13 Czerwca 2018 Godzinę temu, makaveli1985 napisał: turbo nieciagnie tak jak należy.. Przeladowuje. To niedoładowuje czy przeładowuje w końcu?
misiek95 Opublikowano 13 Czerwca 2018 Opublikowano 13 Czerwca 2018 Bo to, co opisałeś to raczej niedoładowanie. Przeładowujące auto jedzie jak powinno, ale sterownik silnika w pewnym momencie wchodzi w tryb awaryjny. W Twoim przypadku to raczej niedoładowanie. Jak nie masz sprzętu diagnostycznego, to najszybszym testem jest podłączenie podciśnienia bezpośrednio z vacuum pompy na gruszke turbiny. Auto odżyje i wtedy będzie przeładowywać ewentualnie. Będzie to oznaczało że masz defekt w wężykach podciśnienia lub n75
makaveli1985 Opublikowano 13 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2018 17 minut temu, misiek95 napisał: Ok dzięki sprawdzę. Dwa dni temu magik z vagiem powiedział że przeładowuje. Ale zaznaczam że dzisiaj zobaczyłem że wężyk od egr i jakiś jeszcze były wypiete z N75. Kupiłem nowe. I samochód dalej nieciagnie tak jak powinien. Ale sprawdzę to oczy pisałeś.
makaveli1985 Opublikowano 14 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2018 Takie pytanie mam jeśli odpiolem wężyk od gruchy turbo i wężyk ciągnie to teoretycznie N75 jest sprawny czy się mylę? Ten drugi wężyk co idzie od vacu pompy nieodpilalem bo jest jakiś sztukowany jutro kupie nowy i podłącz go pod gruchy.
kamil-vag Opublikowano 14 Czerwca 2018 Opublikowano 14 Czerwca 2018 Zrób log 003+008+011 i będzie wszystko jasne... czy przeładowuje, czy nie doładowuje... znajdź kogoś z vagiem, albo sam kup kabelek za 30 zł i zrobisz... N75 na takie "czuje, że ciągnie" się nie sprawdza, wakuometr prędzej.
misiek95 Opublikowano 14 Czerwca 2018 Opublikowano 14 Czerwca 2018 Godzinę temu, makaveli1985 napisał: Takie pytanie mam jeśli odpiolem wężyk od gruchy turbo i wężyk ciągnie to teoretycznie N75 jest sprawny czy się mylę? Ten drugi wężyk co idzie od vacu pompy nieodpilalem bo jest jakiś sztukowany jutro kupie nowy i podłącz go pod gruchy. Nic nie sprawdziłeś. Działaj dalej
makaveli1985 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2018 Pytanie co to za czujnik N18 nowy N75 też. Został ten i ta okrągła główka rusza się dość.
kamil-vag Opublikowano 21 Czerwca 2018 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Zawór sterowania siłownika klapy gaszącej. Ta główka tak lata. Zobacz czy jak gasisz samochód to czy siłownik zamyka klapę gaszącą, która zlokalizowana jest w zaworze EGR. Jeśli zamyka to nie wymieniaj.
makaveli1985 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2018 Jeszcze jedno pytanie może to mpa sensora? spalanie też wzrosło, i komputer pokazuje chwilowe dużo wyższe.
kamil-vag Opublikowano 22 Czerwca 2018 Opublikowano 22 Czerwca 2018 Wymienisz tak pół auta... logi !!! - i moje odpowiedzi na tym się kończą... i raczej z fusów nikt Ci nie powróży...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się