Maajkii Opublikowano 16 Czerwca 2018 Opublikowano 16 Czerwca 2018 Hej Panowie, z racji, że na codzień zajmuję się pisaniem programów do aut a nie mechanikowaniem mam do was ważne pytanie. Mianowicie, sprzęgło powoli mi się poddaje, tragedii jeszcze nie ma ale lepiej myśleć wcześniej. Pacjent to A4 B6 BFB na hybrydzie K03S.. Moment jaki generuje w danym momencie to 363nm, tu dużego problemu nie ma.. Sprzęgło jakotako dawało radę, ale już strzałów z Launch Control, i przepięć biegów czasem nie wytrzymuje. Gdzieś szperając po forum, słyszałem że dobre byłyby dwa zestawy : Komplet sprzęgła AWX. ew. Zamach 1Z / Tarcza + Docisk G60. Auto to typowy Fun Car, bardziej reklama niż pojazd na codzień. No więc... Jak ma się sprawa sprzęgła z AWX 1.9TDI? Dwumas zostawiam swój? Czy również przeszczep z AWX'a? Potrzebne jakieś śruby montażowe? Czy wszytko P&P? Sprawa z G60 domyślam się wygląda inaczej, bardziej skłaniałbym się ku zestawowi z AWX, moj mechanik tez zapewne wolałby taką opcje... :) Kwestia jak wygląda to z dwumasem? Może ktoś robił taki przeszczep u siebie i coś doradzi?
bartez90 Opublikowano 17 Czerwca 2018 Opublikowano 17 Czerwca 2018 Też mam właśnie te same przemyślenia i póki co obawa o seryjne sprzęgło powstrzymuje mnie przed wsadzeniem hybrydy:-) Mówisz, że u Ciebie seryjne sprzęgło z bfb ogarniało 363 nm, a nie dawało rady przy Launch control? Dużo miało najechane to sprzęgło? To może u mnie sprzęgło bexowe dałoby rade przy tych 350nm. Wiadomo, że najtaniej i najprościej wsadzić tarczę z dociskiem z AWX i zostawić seryjny dwumas. Ale widziałem różne opinie, jedni mówili, że trzeba zmieniać dwumas na ten z AWX, a inni, że może zostać seria.
Dev Opublikowano 17 Czerwca 2018 Opublikowano 17 Czerwca 2018 Całość z AWXa wyślij do Radzikowskiego na wzmocnienie
Maajkii Opublikowano 17 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2018 (edytowane) 1 godzinę temu, bartez90 napisał: Też mam właśnie te same przemyślenia i póki co obawa o seryjne sprzęgło powstrzymuje mnie przed wsadzeniem hybrydy:-) Mówisz, że u Ciebie seryjne sprzęgło z bfb ogarniało 363 nm, a nie dawało rady przy Launch control? Dużo miało najechane to sprzęgło? To może u mnie sprzęgło bexowe dałoby rade przy tych 350nm. Wiadomo, że najtaniej i najprościej wsadzić tarczę z dociskiem z AWX i zostawić seryjny dwumas. Ale widziałem różne opinie, jedni mówili, że trzeba zmieniać dwumas na ten z AWX, a inni, że może zostać seria. Sprzęgło ma miesiąc czasu zestaw LUK’a z dwumasem... dlatego skłaniam się ku zostawienia seryjnego dwumasu bo w sumie jest nowy... wytrzymalo około 3-4strzalow + kilka zmian biegów z NLS. Doładowanie 1.65b łatwo nie ma Samo obicie kevlarem nie wystarczy? Ktoś ze znajomych się tym zajmuje w sumie... Edytowane 17 Czerwca 2018 przez Maajkii
bartez90 Opublikowano 17 Czerwca 2018 Opublikowano 17 Czerwca 2018 Hehe, no to moje ma 14 lat i na razie wytrzymuje 325nm... Dlatego mysle ze przy hybrydzie sie juz raczej podda i bez wymiany kompletu z dwumasa na AWX sie nie obejdzie. Niby na razie sie nie slizga ale 350-360nm to chyba bedzie za duzo? Na Twoim miejscu jak masz wszystko nowe to wysylalbym tarcze do obicia kevlarem i powinno byc dobrze.
Maajkii Opublikowano 17 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2018 Kwestia rozłożenia momentu... ja zrobiłem sporo z dołu... moment maxymalny przy 3170obr, trochę jak dieslu ale opada mocniej dopiero przy 5900 wiec tragedii nie ma... znawca nie jestem sprzęgieł, ale stroilem trochę i przy hybrydach sprzęgło zazwyczaj leci.. właściwie tez dlatego ze moment szybciej dostępny. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się