Pawelkiwi Opublikowano 23 Czerwca 2018 Opublikowano 23 Czerwca 2018 Jeśli świece są ok to najczęściej pada połączenie świeca - wtyczka. Trzeba podgiąć styki i powinno pomóc.
18Ziomus18 Opublikowano 24 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2018 wiec tak logi zrobione 1. logi bez przepływki i zaslepionym przewodem od klap wirowych: https://log.malonetuning.com/chart/234501#H8KLCADCgsOpLlsCA23CjU0Ow4IgEMKFw68yw6shAcKtehjDggJlQkkqNMODw5RUT2%2FCoUnDo8OCw6V7w5%2FDu8KxFh7DpXlPwplUw6TCssOMFVA7bMOmVDh9aMKTCMKRMsKxF8KCwp3DpBfCsSgpalV%2BTcKtwrF3w4YUSAUvwr7CkjTDs8KMw4ILw70jwrfCg8O4EMOUw7vCmAFOccKUfsKzJX%2FCgMOVaMOwwoRGw6PCgBfCvDoEw5NTfsKRUsOnKcO1VTM4w7cFIGbCmHPDkAAAAA%3D%3D log z przepływa oraz z zaslepionymi klapami wirowymi:https://log.malonetuning.com/chart/234498#H8KLCADCnsOpLlsCA23CjU0Ow4IgEMKFw68yw6shAcKtehjDggJlQkkqNMODw5RUT2%2FCoUnDo8OCw6V7w5%2FDu8KxFh7DpXlPwplUw6TCssOMFVA7bMOmVDh9aMKTCMKRMsKxF8KCwp3DpBfCsSgpalV%2BTcKtwrF3w4YUSAUvwr7CkjTDs8KMw4ILw70jwrfCg8O4EMOUw7vCmAFOccKUfsKzJX%2FCgMOVaMOwwoRGw6PCgBfCvDoEw5NTfsKRUsOnKcO1VTM4w7cFIGbCmHPDkAAAAA%3D%3D bez przepływki i z klapami wirowymi: https://log.malonetuning.com/chart/234502#H8KLCADDk8OpLlsCA23CjU0Ow4IgEMKFw68yw6shAcKtehjDggJlQkkqNMODw5RUT2%2FCoUnDo8OCw6V7w5%2FDu8KxFh7DpXlPwplUw6TCssOMFVA7bMOmVDh9aMKTCMKRMsKxF8KCwp3DpBfCsSgpalV%2BTcKtwrF3w4YUSAUvwr7CkjTDs8KMw4ILw70jwrfCg8O4EMOUw7vCmAFOccKUfsKzJX%2FCgMOVaMOwwoRGw6PCgBfCvDoEw5NTfsKRUsOnKcO1VTM4w7cFIGbCmHPDkAAAAA%3D%3D
kamil-vag Opublikowano 24 Czerwca 2018 Opublikowano 24 Czerwca 2018 I mogles zlogowac na koniec z podlaczona przeplywka i klapami, czyli jak jest ori przejrze te logi na spokojnie, ale w kazdym przypadku wyglada, ze jest dobrze A nie jest tak, że rozruszałeś już tą geometrię i jest dobrze nawet z przepływką ? zacząłeś mocniej gnieść w pedał ? Jak Ci się chce zrób jeszcze log z wszystkimi rzeczami podpiętymi
18Ziomus18 Opublikowano 26 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2018 Dziś postaram się ogarnąć te logi, ale fakt faktem , że lepiej już śmiga czwóreczka . Również do szczegółowej diagnozie mam przypuszczenia , żę zawór jednokierunkowy od podciśnienia uległ uszkodzeniu, działa w dwie strony. kamil-vag zobacz jaka dziwna sytuacja pomiary MAFu oraz wskazania przed odpięciem i odpięciem przepławki osiąfają wartości zadane. Trochę mnie to dziwi gdyż pomiar po odpięciu przepływki powinien być zakłócony
kamil-vag Opublikowano 26 Czerwca 2018 Opublikowano 26 Czerwca 2018 18 minut temu, 18Ziomus18 napisał: zawór jednokierunkowy od podciśnienia uległ uszkodzeniu, działa w dwie strony. Powinien działać w jedną może to mieć lekki wpływ na opóźnione wstawanie turbo... Szczerze nie wiem jak te nowsze 2.0 TDI PD to sobie organizują, być może bierze z mapy wartości zastępcze takie same jak spec i dlatego się pokrywają... wcześniejsze modele mają tak, że przyjmowana jest tam jakaś wartość zastępcza. I nawet u Cb po odpięciu przepływki dawka nie jest cięta przez ogranicznik dymienia (MAF). Do tego dochodzi przepustnica, która dodatkowo koryguje wartości zasysanego powietrza... i te klapy wirowe... ja od początku byłem za przyciętą geometrią, bo reszta to jak Piotr Ci pisał : W dniu 21.06.2018 o 13:17, piotrsob1 napisał: Trzeba po kolei wszystko posprawdzać i mieć trochę farta Czekam na loga ze wszystkim wpiętym i zobaczymy co i jak
18Ziomus18 Opublikowano 16 Września 2018 Autor Opublikowano 16 Września 2018 witajcie koledzy rzucicie okiem na logi https://log.malonetuning.com/chart/238590#H8KLCADCucOEwp5bAgNtwo3Diw7DgiAQRcO%2FwoXDtcKQwojDlsOXwrcQFigTSlLCoRnChsKmw7rDtQJNGhcuw689w7fCocK1eMKmw5cjRMKUwp5SwpnCs8KAwoPCgWZOwonDggfCqwTDoTEiWUbCscKRwrggwrHDpCRXacOXw5AaW2cMDsKlwrNsM3IzT8OAVMOwH8K5w67DhDonw5%2FDu8KMwqDDoEfDrjc1w7kDw7QRLjDDgBlucAdVw5%2FChMOqKVs4w6V5Cn1VDcOGfAEkw5tQe8OQAAAA
kamil-vag Opublikowano 17 Września 2018 Opublikowano 17 Września 2018 To teraz napisz co zostało zrobione bo logi całkiem poprawne teraz...
18Ziomus18 Opublikowano 17 Września 2018 Autor Opublikowano 17 Września 2018 zmieniłem zaworek zwrotny na pokrywie zaworów który idzie do Vacum Pompy, zaślepiłem podciśnienie które idzie do klap wirowych i chyba to nawet pomogło. A też dziwi mnie czemu początkowo przy zadanym ciśnieniu doładowania w sekundzie 1.71 przy obrotach 2060 ma zadanie ciśnienie 2500.0 a osiąga wartość 1976.2 to mnie jeszcze zastanawia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się