grymberg Opublikowano 20 Czerwca 2018 Opublikowano 20 Czerwca 2018 Klapa gasząca pracuje i podczas wyłączania zapłonu silnik gaśnie. Pociśnienie steruje klapą gaszącą należycie. Zajrzałem również do samego EGR i klapa siedzi ładnie na ośce więc teoretcznie wszystko gra. Spróbowałem zgasić silnik wciskając dżwigienkę gruszki sterującej klapą i silnik lekko spowalnia ale nie jestem w stanie całkiem go zgasić w ten sposób. Jest to normalne zachowanie? Jaka może być tego przyczyna?
piotrsob1 Opublikowano 20 Czerwca 2018 Opublikowano 20 Czerwca 2018 (edytowane) Żeby silnik stanął to musi też zamknąć się EGR, jak się nie zamknie to silnik będzie przez chwile kulał na samych spalinach, które przy pracy na biegu jałowym mają duży nadmiar tlenu Edytowane 20 Czerwca 2018 przez piotrsob1
grymberg Opublikowano 21 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2018 6 godzin temu, piotrsob1 napisał: Żeby silnik stanął to musi też zamknąć się EGR, jak się nie zamknie to silnik będzie przez chwile kulał na samych spalinach, które przy pracy na biegu jałowym mają duży nadmiar tlenu Tyle, że ja mam egr zaślepiony (już niedługo)
piotrsob1 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Opublikowano 21 Czerwca 2018 55 minut temu, grymberg napisał: Tyle, że ja mam egr zaślepiony (już niedługo) To którędyś musi powietrze łapać, bez tlenu by nie pracował
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się