Krzysiekb7 Opublikowano 11 Lipca 2018 Opublikowano 11 Lipca 2018 (edytowane) Witam od niedawna jestem posiadaczem audi A4 b7 2.0 tdi 16v kod silnika blb i problem polega na tym, że auto na ciepłym silniku długo kręci, na zimnym pali od strzała. Proszę o porady co to może być, pozdrawiam Edytowane 13 Sierpnia 2018 przez Krzysiekb7
Pawelkiwi Opublikowano 12 Lipca 2018 Opublikowano 12 Lipca 2018 1. Uszczelniacze na pompowtryskach. 2. Zawór na filtrze paliwa. 3. Korekcje na wtryskiwaczach. 4. Ogólna diagnostyka komputerowa ukierunkowana na parametry uruchomieniowe silnika. 1
xXPiotrekXx19 Opublikowano 15 Lipca 2018 Opublikowano 15 Lipca 2018 U mnie w bpw miałem tak samo po zakupie i okazało się że miałem uszkodzone szujnik walka rozrządu i właśnie na zimnym palił od strzała a na ciepłym kręcił długo po wymianie na drugi ori używany problem zniknął a jeszcze wcześniej zmieniałem świece ale po tym i tak to występowało i dopiero ten czujnik pomógł 1
Krzysiekb7 Opublikowano 15 Lipca 2018 Autor Opublikowano 15 Lipca 2018 7 minut temu, xXPiotrekXx19 napisał: U mnie w bpw miałem tak samo po zakupie i okazało się że miałem uszkodzone szujnik walka rozrządu i właśnie na zimnym palił od strzała a na ciepłym kręcił długo po wymianie na drugi ori używany problem zniknął a jeszcze wcześniej zmieniałem świece ale po tym i tak to występowało i dopiero ten czujnik pomógł Oki czujnik też sprawdzę
Krzysiekb7 Opublikowano 13 Września 2018 Autor Opublikowano 13 Września 2018 W dniu 15.07.2018 o 11:37, Krzysiekb7 napisał: Oki czujnik też sprawdzę To czujnik położenia walka jest tylko na kole rozrządu, nie ma drugiego na wale od strony skrzyni?
bogusb7 Opublikowano 26 Września 2018 Opublikowano 26 Września 2018 Mam też BLB i miałem taki sam problem. Po mroźnych nocach palił ze strzała a gdy ciepły czy to latyo czy zima to kręcił około 2-3 sekundy. Wtryski uszczelki i cała reszta była ok. Po tym jak w EGR wytarła się zębatka postanowiłem zrobić program na KM+ i usunąć programowo EGR. Tunerowi powiedziałem również o tym odpalaniu. Powiedział że ogarnie i to. Od roku nie mam żadnych problemów z odpalaniem na ciepłym czy zimnym. z tego co mi mówił to trzeba zrobić korekty dawki paliwa na ciepłym .. Vagiem sie nie da bo nikt nie posiada loginu do sterownika. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się