Michelin 33 Opublikowano 12 Lipca 2018 Opublikowano 12 Lipca 2018 Witam wszystkich klubowiczów problem następujący -Kontrolka silnika - mrugajaca kontrolka świec żarowych - ciągle palenie świateł stopu - brak mocy turbo :(
sitar Opublikowano 12 Lipca 2018 Opublikowano 12 Lipca 2018 Jest już o tym temat... 1. Czujnik pedału hamulca-przeczyścić lub wymienić 2. Wilgoć w skrzynce komputera ECU pod maską-do sprawdzenia
Michelin 33 Opublikowano 12 Lipca 2018 Autor Opublikowano 12 Lipca 2018 Witam do nie czujnik niestety był wymieniany
rafal8484 Opublikowano 12 Lipca 2018 Opublikowano 12 Lipca 2018 1 minutę temu, Michelin 33 napisał: Witam do nie czujnik niestety był wymieniany dla pewności podmień 100% sprawny najlepiej z innego auta i sprawdź 2 razy czy dobrze go zamontowałeś
Michelin 33 Opublikowano 12 Lipca 2018 Autor Opublikowano 12 Lipca 2018 Mechanik Montował i sprawdzał 2razy dziś zajrzę w komp ECU
Kimas97 Opublikowano 12 Lipca 2018 Opublikowano 12 Lipca 2018 Kontrolka świec żarowych może oznaczać wiele, ale zaczynamy od rzeczy najtańszych. Sprawdź czujnik hamulca nowy kosztuje 95 zł podmień. Jak to nic nie da to prawdopodobnie turbo do czyszczenia. Rozważył bym podpięcie auta pod komputer i sprawdzenie błędów.
Michelin 33 Opublikowano 12 Lipca 2018 Autor Opublikowano 12 Lipca 2018 Błędy które pokazało Błędy stale to p3102 p3101 p0245 p3373 nie da się ich skasować a te które teraz podam się kasoja Ale po naciśnięciu hamulca powracają p1495 p3004 p3006 p0571
sitar Opublikowano 12 Lipca 2018 Opublikowano 12 Lipca 2018 Zaczerpnięte z innego forum: Włącznik F/F47 czyli popularny czujnik stopu sprawdzamy Vag-Com-em po wejściu w 01 Engine (czyli sterownik sinika), wybieramy następnie 08 Meas. Blocks czyli "Bloki wartości mierzonych" a następnie wybieramy grupę 006 i w polu 2 od lewej licząc są wskazywane trzy zera. Przy naciśnięciu pedału hamulca dwa ostanie zera mają się jednocześnie zmienić na dwie jedynki - jeśli tak się nie dzieje to uszkodzeniu uległ włącznik pedału hamulca lub wiązka do niego. Błąd włącznika pedału hamulca w samochodach grupy V.A.G. jest sygnalizowany mryganiem kontrolki podgrzewania świec żarowych. Moduł komfortu w Golfach jest w miejscu, które nie jest narażone na działanie wody czy też wilgoci (tak jak w Passatach, bo jest przy kolumnie kierownicy). Najczęściej padają styki w czujniku i albo się go wymienia na nowy albo regeneruje lutownicą, cyną, kalafonią i pilniczkiem. Oczywiście błąd włącznika F/F47 powoduje również błędne lub brak działania ESP, ABS lub tempomatu bo one biorą sygnał z tego właśnie czujnika/włącznika. To z forum VW ale sprawdź czy u ciebie da się sprawdzić. Reszta błędów -stawiam na zalany ECU, zaśniedziałe kostki w przy ECU
misiek95 Opublikowano 12 Lipca 2018 Opublikowano 12 Lipca 2018 Wymiana czujnika to jedno a prawidłowy montaż to drugie:)
Michelin 33 Opublikowano 12 Lipca 2018 Autor Opublikowano 12 Lipca 2018 Dzięki Panowie JUTRO lecę do elektryka mam nadzieję ogarnie temat i dam znać w czym tkwił problem ;)
Michelin 33 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Bezpiecznik ko komputera ecu Pikuś:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się