puchacz Opublikowano 13 Lipca 2018 Opublikowano 13 Lipca 2018 (edytowane) Mam pytanie mam pompę o nr 106 k a chciałbym wymienić na 106 m cz podejdzie do mojego silnika silnik to bgd Edytowane 13 Lipca 2018 przez puchacz
majkel_majki Opublikowano 14 Lipca 2018 Opublikowano 14 Lipca 2018 Pompa z literką M fabrycznie była montowana w BDG, powinno działać.
majkel_majki Opublikowano 19 Lipca 2018 Opublikowano 19 Lipca 2018 Immobiliser dograny? Układ wtryskowy odpowietrzony?
puchacz Opublikowano 27 Lipca 2018 Autor Opublikowano 27 Lipca 2018 Imo z licznika jest Nie można się połączyć z policzyć że sterownikiem pompy wtryskowej Jak to zrobić Imo z kompa jest ściągnięte
eminem9307 Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 bo te pompy są zablokowane , najlepiej z końcówką K wtedy dostęp jest, dlatego te pompy można modzić, są droższe ale łatwiej się to ogarnia ! chyab zostaje lutowanie elektroniki ze starej pompy
Martinious Opublikowano 23 Marca 2020 Opublikowano 23 Marca 2020 (edytowane) Panowie, pozwolę się podpiąć pod ten temat. Potrzebuję porady. Mam silnik BFC, umarła mi pompa (sterownik słychać cyka próbując ustawić kont wtrysku, paliwo do pompy dochodzi). Auto nagle zaczęło się dławić i tracić moc jak jechałem na rezerwie (ale takiej niedużej, ledwo się zapaliła), co mnie zdziwiło więc szybko dolałem mu z 10l. i auto odzyskało moc, pojechałem do domu 4km i po 6 godzinach odpaliłem znowu, przejechałem jakieś 200m i auto straciło moc i po chwili zdechło. wzywałem paru magików stwierdzili śmierć pompy. błędy 01268, 00575 i 01318. Zacząłem się rozglądać za inną pompą. wg rozpiski do mojego modelu idzie 106j, stosowana również w modelach AYM i BCZ. Tutaj pytanie, czy muszę wymienić konkretnie na 106j, czy może podpasuje jakaś inna. kolega wyżej wypowiadał się, że najlepsze są 106k, bo można je modzić. Nie mam pewności, czy mój sterownik wciąż funkcjonuje prawidłowo, ponieważ głupi myślałem, że tylko się zapowietrzyła i próbowałem odpalić aż akumulator rozdupiło... ale przy próbie odpowietrzenia niby słychać jak steruje kątem. Magik kazał odpalić na plaka, żeby odpowietrzyło, zamiast odkręcać wtryski, niestety pali tylko dopóki jest podawany plak i kolega stwierdził, że pompa zatarta nie podaje paliwa, natomiast sterownik działą, bo słychać jak próbuje wysterować kąt wtrysku. (dziwi mnei to, bo się naczytałem, że z reguły pada właśnie sterownik nie sama pompa. p[rzebieg 460004. Pytania: 1. czy musi być konretnie pompa 106j? (mogę mieć 106d po znajomości) 2. jeżeli pompa musi być z tym samym numerem, co muszę zrobić po przekładce? tylko kanał 50 i podanie immo z zegarów? (trzeba jakiś login ?) 3. jeżeli pompa może być z innego modelu, to czy auto nie będzie chodzić gorzej? słyszałem, że niektórzy nei byli w stanie zaadaptować innej pompy, lub auto chodziło słabiej. 4. jeżeli może być inna pompa, czy procedura jest taka sama ? tj tylko adaptacja immo, czy dochodzi coś jeszcze? 5. jeden kolega który już kolejne 2,5 (tylko, że w a6 c5) ogarnia twierdzi, że jak wyłączył immo, to wymienia pompy jak leci różne, i każda mu pasuje, nie patrzy na numer, tylko, żeby była od silnika tej samej mocy, prawda to? 6. w jednym z tematów przeczytałem, że nici z wbicia nowego pinu, jak stary nie jest wykasowany w pompie, zamierzam kupić używkę, w kilku tematach widziałem, ludziom się udało zaadaptować, komu wierzyć? Przepraszam, ze ryję, ale ciężko mi połapać wątki, tyle się tego naczytałem, może ktoś doświadczony w temacie mnie oświeci. Edytowane 23 Marca 2020 przez Martinious
majkel_majki Opublikowano 25 Marca 2020 Opublikowano 25 Marca 2020 Moja rada, oddaj swoją pompę do regeneracji do Boscha i będziesz wiedział co masz, na dzień dzisiejszy wszystkie używane pompy są już ze względu na wiek aut mocno zużyte i każda prędzej czy później padnie. Pompa z innym numerem nie podejdzie, na przestrzeni lat zmieniały się i ecu i sterowniki pomp, stąd różne numery. Immo da się dopisać po podaniu loginu sterownika (z tego co pamiętam, robiłem to dawno temu), warsztat montujący pompę na pewno sobie z tym poradzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się