Marcin1985ZG Opublikowano 13 Lipca 2018 Opublikowano 13 Lipca 2018 Witam, proszę o pomoc w diagnozie błędu. Co jakiś czas auto traci moc i nie ma przyspieszenia, po zgaszeniu silnika i po ponownym uruchomieniu moc wraca i jest wszystko ok. dzieje się to raz może dwa na tydzień, proszę o pomoc co może być przyczyną takiego zachowania. 1 Fault Found: 000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition) P0234 - 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01110000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 5 Mileage: 277869 km Time Indication: 0 Date: 2111.15.31 Time: 31:63:63 Freeze Frame: RPM: 3024 /min Speed: 76.0 km/h Load: 62.4 % Voltage: 13.91 V Bin. Bits: 11000000 Absolute Pres.: 2305.2 mbar Absolute Pres.: 2590.8 mbar Readiness: 0 0 0 0 0
kamil-vag Opublikowano 13 Lipca 2018 Opublikowano 13 Lipca 2018 Masz błąd z przeładowania turbiny. Do dalszej analizy logi grup 003+008+011 i BS 011. Najczęstsza przyczyna to zacinająca się zmienna geometria turbiny, rzadko sam N75 i MAP
DivaynEays Opublikowano 13 Lipca 2018 Opublikowano 13 Lipca 2018 Turbo przeladowuje, najczystszymi przyczynami tego jest zapieczona geometria turbiny, n75, wezyki od n75, grucha lub WG , zacznij sprawdzanie od wezykow -> n75 -> gruch i WG -> geometria do czyszczenia (ewentualnie sprobuj go przepalowac (jak juz sie uporasz z problemem to daj jej co jakis czas po garach, zeby wiecej problemu z geometria nie bylo)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się