ddlugi13 Opublikowano 15 Lipca 2018 Opublikowano 15 Lipca 2018 (edytowane) Witam Silnik 1.9 tdi 131 avf W jaki sposob sprawdzic sama turbine czy laduje. Czy bezporednie polaczenie od vacu powinno dawac przeladowanie? Problem jest taki że brak mocy do 2500-3000, potem się wkreca. Co sprawdzilem: - podcisnienie z pompy 20 inhg - na gruszke 16 inhg - geometria po czyszczeniu, chodzi plynnie - bs grupy 11 ok. Sztabnga chodzi, slychac zmiany, ale map nie zmienia się (oscyluje blisko 980mbar) -wymieniony map na nowy, to samo -przeplywka nie obcina turba (podmieniona na sprawna z innego, to samo) -n75 dziala, czyszczony -komputer ma wgrany ori soft dla avf - wiazka ok, brak zwarc Podejrzewam samo turbo, jak je sprawdzic, jakieś sugestie? Luz osiowy minimalny, nie ociera o obudowe. Logi dynamiczne grupy 11 pokazuja w kanale 3 wyrownanie cisnienia do kanalu 2 od 3000rpm. Skrocenie sztangi nic nie daje, brak przeladowania. Max cisnienie 2300mbar. ... i pytanie jeszcze jedno, jak powinny wyglądać logi 011 ze sztanga caly czas w gorze? Z bajpasem bezposrednio z vac Jutro wrzuce komplet logow. Edytowane 15 Lipca 2018 przez ddlugi13
kamil-vag Opublikowano 15 Lipca 2018 Opublikowano 15 Lipca 2018 4 godziny temu, ddlugi13 napisał: Czy bezporednie polaczenie od vacu powinno dawac przeladowanie? Tak ale tylko podczas jazdy, nie na postoju... Zrób 003+011 i 003+008+011 i wrzuć do analizy... Patrzyłeś czy w 010 przy dynamicznym masz 100% na pedale przyśpieszenia ?
ddlugi13 Opublikowano 15 Lipca 2018 Autor Opublikowano 15 Lipca 2018 49 minut temu, kamil-vag napisał: Tak ale tylko podczas jazdy, nie na postoju... Zrób 003+011 i 003+008+011 i wrzuć do analizy... Patrzyłeś czy w 010 przy dynamicznym masz 100% na pedale przyśpieszenia ? Tak tak, oczywiście że podczas jazdy, ale wlasnie brak przeladowania, a grucha na gorze. Jutro zloguje wszystko i wrzuce
ddlugi13 Opublikowano 16 Lipca 2018 Autor Opublikowano 16 Lipca 2018 (edytowane) Logi ale osobne niestety. Jak dorwe łączone do dorzucę: LOG-01-008-xxx-xxx.xls LOG-01-003-xxx-xxx.xls LOG-01-011-xxx-xxx.xls LOG-01-010-xxx-xxx.xls Poprawione, sprawdźcie koledzy Edytowane 17 Lipca 2018 przez ddlugi13
ddlugi13 Opublikowano 17 Lipca 2018 Autor Opublikowano 17 Lipca 2018 Wlasnie miałem problem z wrzuceniem na te strone
kamil-vag Opublikowano 17 Lipca 2018 Opublikowano 17 Lipca 2018 Bo te logi są coś nie tegies, nie grzebałeś przy nich w exelu ? Nie masz gdzies oryginalnych z vcds'a ?
ddlugi13 Opublikowano 17 Lipca 2018 Autor Opublikowano 17 Lipca 2018 Po konwertowaniu sa od vcdsa. A plik cvs nie wchodzi tutaj. Wrzuce ori za godzinke
ddlugi13 Opublikowano 17 Lipca 2018 Autor Opublikowano 17 Lipca 2018 Logi poprawione powyżej, możecie zerknąć?
kamil-vag Opublikowano 17 Lipca 2018 Opublikowano 17 Lipca 2018 MAF mizerny bo i turbo słabo pompuje, bardzo długo wstaje... Filtr powietrza kiedy zmieniałeś ? ? ? Chodzi mi jeszcze po głowie zatkany katalizator...
ddlugi13 Opublikowano 17 Lipca 2018 Autor Opublikowano 17 Lipca 2018 4 godziny temu, kamil-vag napisał: MAF mizerny bo i turbo słabo pompuje, bardzo długo wstaje... Filtr powietrza kiedy zmieniałeś ? ? ? Chodzi mi jeszcze po głowie zatkany katalizator... Kat drozny, maf hula. Problem rozwiazany. Banał, sami siebie zrobilismy w konia. Po czyszczeniu kierownic, podczas skladania muszli jedna z lopatek zeszla z pierscienia. Prosty blad, a kosztowal 3 popoludnia testowania osprzetu. Jedyny plus to sprawdzone i wyczyszczone wszystkie czujniki i elektrozawory. Mozna zamknac
kamil-vag Opublikowano 17 Lipca 2018 Opublikowano 17 Lipca 2018 Fajnie, że udało się znaleźć przyczynę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się