sieku-79 Opublikowano 27 Lipca 2018 Opublikowano 27 Lipca 2018 (edytowane) ZARAZ PODAM DANE ZEBRANE I OPIS PROBLEMU Ogulnie problem-Check engine/ Samochód po 300 tys. km/ostatnio 1000 na bp bez .Check engine/ powrót do Polski lp działa kalibracja lpg u BOSCH CAR SERVICE RUMIŃSKI /znowy Check engine i .VCDS-Lite-17978,16804,17544,17700 wykres z hamowni- spalanie lp-15 do do góry /12 bp.mapa lpg.jutro podam opis instal.lpg .prosze o pomoc,pozdro. Edytowane 27 Lipca 2018 przez sieku-79
Hugo Opublikowano 27 Lipca 2018 Opublikowano 27 Lipca 2018 Witam serdecznie w klubie Mam nadzieję, że znajdziesz informacje jakich szukasz i forum będzie pomocne. Pozdrawiam ,,,
przem8 Opublikowano 28 Lipca 2018 Opublikowano 28 Lipca 2018 Mnożnik wygląda tragiczne. Błąd od termostatu, uboga mieszanka przez lpg i coś z immo ale wszystko sporadyczne. Skasuj i zobacz co powróci. Jak masz vaga to sprawdź czy silnik trzyma 90 stopni i lpg do regulacji na korekty podczas jazdy.
sieku-79 Opublikowano 28 Lipca 2018 Autor Opublikowano 28 Lipca 2018 (edytowane) Temperatury ok/chlodnoca byla leko zapowietrzona /caly dzien na bp zero vag zero błend\.umuwiony na regulacie lpg/czekam\temp-po zgaszeniu silnika rosnie do100\ jak odpale na postoju to od 90 rosnie do gury wentylator sie nie włancza.i zapowietrza sie układ Edytowane 28 Lipca 2018 przez sieku-79
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się