hopek03 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Proszę o analizę logów dynamicznych. Samochód szarpie najczęściej na 4 biegu powyżej 4 tyś obr/min http://vaglogi.pl/log-115_118_45Xp07.html http://vaglogi.pl/log-002_033_i1UZ9k.html http://vaglogi.pl/log-003_020_He54G.html
przem8 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Zacznij od sprawdzenia n75 i stanu wężyków od tego zaworka. Turbo sporo przeładowuje.
hopek03 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2018 zaworek n75 mam nowy ori turbo było w regeneracji być może gruszka źle wyregulowana ???
przem8 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Zrób log turbo z odpiętym n75 i będzie widać.
hopek03 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2018 w sensie odpięta wtyczka ? tak
hopek03 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Witam ponownie. Zgodnie z podpowiedzią przem8 wykonałem logi dynamiczne na kanale 115 i 118 z odpiętą wtyczką z N75. Proszę o analizę. http://vaglogi.pl/log-115_118_9542MxV.html 1
Łukasz13 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Gruszka naciągnięta troche mocniej od serii więc możlwie że to przyczyna przeładowania.
hopek03 Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Po regulacji gruszki, silnik przestał szarpać i rozpędza się płynnie. . Poniżej zamieszczam logi po korekcie gruszki. http://vaglogi.pl/log-115_118_W25Rkt.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się