Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[AUDI A4 B6 AVF 1.9 TDI 2004 r. po czipie na 170 KM] prosba o ocene logow


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, 

Wykonałem dzisiaj logi w moim samochodzie, chciałbym prosić o ocenę czy wszystko jest na pewno w porządku, a czemu by się ewentualnie przyjrzeć.

Samochód - Audi AUDI A4 B6 AVF 1.9 TDI 2004 r. po czipie na 170 KM

Niestety nie wykonałem logów dynamicznych osobno tylko po 2-3 grupy.

Statyczne:

Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_nMn341.html (statyczne)
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_974Fk.html (statyczne)
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_n2SOc.html (statyczne)
Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_P8H5V.html (statyczne)
Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_oq43E2.html (statyczne)
Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_Yxc67C.html (statyczne)

Nastawa:

Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_H6840.html (nastawa)
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_pA23J.html (nastawa)

Dynamiczne:

Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_JiBRG.html (dynamiczne)
Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-011_010_7aWPq.html (dynamiczne)
Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_080Wal.html (dynamiczne)
Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_N21W45.html (dynamiczne)

Edytowane przez lolinhopl
Opublikowano (edytowane)

Paliwa podlane konkretnie a doładowanie nie ruszone. Gotowiec czy ktoś Ci robił mape? Lepiej wgraj serie

Edytowane przez Tracer39
Opublikowano (edytowane)

Auto juz poprzedni wlasciciel mial tak zrobione, takze nie mam informacji na ten temat.

Czyli najlepiej by bylo podjechac do kogos od ChipTuningu zeby ogarnal temat ? Moga pojawic sie z tego tytulu problemy ?

 

Jak reszta wyglada turbina wtryski itd ? W normie ? Czy cos może już kończyć żywot ? Przyznam że te logi niestety nic mi nie mówią.

 

@edit jakie są seryjne dawki ? I Ciśnienie na turbinie ?

Edytowane przez lolinhopl
Opublikowano

Trochę wysoka korekta na 4 wtrysku... można pomyśleć oo wymianie uszczelniaczy PD.

W dynamicznym 3,8,11 małe próbkowanie, bardzo krótki log, mało co widać w sumie...

Ale na tym 3,11 w miarę stabilne doładowanie... więc MAF/MAP wydaje się być OK - zostaje jak kolega wyżej napisał poprawnie zrobić program... 

 

Opublikowano

Log krótki bo robiony na 3 biegu musze go zrobić na 4, wtedy będzie optymalny.

Co do wtryskiwacza, zdaję sobię sprawę, ale myślę że jeszcze nie ma tragedi. Wymiana uszczelniaczy powinna pomóc ?

 

Jaki może być koszt poprawienia programu ? Znacie kogoś godnego polecenia w okolicy Śląska Cieszyńskiego ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...