lolinhopl Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 (edytowane) Witam, Wykonałem dzisiaj logi w moim samochodzie, chciałbym prosić o ocenę czy wszystko jest na pewno w porządku, a czemu by się ewentualnie przyjrzeć. Samochód - Audi AUDI A4 B6 AVF 1.9 TDI 2004 r. po czipie na 170 KM Niestety nie wykonałem logów dynamicznych osobno tylko po 2-3 grupy. Statyczne: Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_nMn341.html (statyczne) Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_974Fk.html (statyczne) Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_n2SOc.html (statyczne) Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_P8H5V.html (statyczne) Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_oq43E2.html (statyczne) Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_Yxc67C.html (statyczne) Nastawa: Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_H6840.html (nastawa) Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_pA23J.html (nastawa) Dynamiczne: Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_JiBRG.html (dynamiczne) Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-011_010_7aWPq.html (dynamiczne) Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_080Wal.html (dynamiczne) Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_N21W45.html (dynamiczne) Edytowane 16 Sierpnia 2018 przez lolinhopl
Tracer39 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 (edytowane) Paliwa podlane konkretnie a doładowanie nie ruszone. Gotowiec czy ktoś Ci robił mape? Lepiej wgraj serie Edytowane 16 Sierpnia 2018 przez Tracer39
lolinhopl Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2018 (edytowane) Auto juz poprzedni wlasciciel mial tak zrobione, takze nie mam informacji na ten temat. Czyli najlepiej by bylo podjechac do kogos od ChipTuningu zeby ogarnal temat ? Moga pojawic sie z tego tytulu problemy ? Jak reszta wyglada turbina wtryski itd ? W normie ? Czy cos może już kończyć żywot ? Przyznam że te logi niestety nic mi nie mówią. @edit jakie są seryjne dawki ? I Ciśnienie na turbinie ? Edytowane 16 Sierpnia 2018 przez lolinhopl
kamil-vag Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Trochę wysoka korekta na 4 wtrysku... można pomyśleć oo wymianie uszczelniaczy PD. W dynamicznym 3,8,11 małe próbkowanie, bardzo krótki log, mało co widać w sumie... Ale na tym 3,11 w miarę stabilne doładowanie... więc MAF/MAP wydaje się być OK - zostaje jak kolega wyżej napisał poprawnie zrobić program...
lolinhopl Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Log krótki bo robiony na 3 biegu musze go zrobić na 4, wtedy będzie optymalny. Co do wtryskiwacza, zdaję sobię sprawę, ale myślę że jeszcze nie ma tragedi. Wymiana uszczelniaczy powinna pomóc ? Jaki może być koszt poprawienia programu ? Znacie kogoś godnego polecenia w okolicy Śląska Cieszyńskiego ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się