wronski1 Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Witam. Potrzebuję porady dot. Zaworu n75. Prawdopodobnie jest uszkodzony. Po wymontowaniu stwierdzilem że: Bez podpietego zasilania moge bez problemu dmuchnąć w jedną stronę (nie czuć żadnego oporu) natomiast po podpieciu zasilania zawór przełancza sie i otwiera w drugą stronę ale juz tak łatwo nie da sie dmuchnąć (czuć dość duży opór) I tu moje pytanie czy zawór nie powinien puszczać powietrza w obie strony z taką samą łatwością? (Oczywiscie po przełaczeniu)
monomachos Opublikowano 23 Września 2018 Opublikowano 23 Września 2018 Po podpięciu napięcia powinien otwierać przelot na wszystkie króćce. Natomiast ja mam inne pytanie, czy bez podanego napięcia na ten zawór normalne jest, że część ciśnienia uchodzi króćcem do dolotu? Nie jest to dużo, ale dmuchając w n75 od strony turbiny i zatykając palcem ujście do gruszki słyszę syczenie w króćcu który wchodzi do dolotu.
przem8 Opublikowano 23 Września 2018 Opublikowano 23 Września 2018 W stanie spoczynku ma puszczać przez dwa króćce, krótszy z boku i dolny.
monomachos Opublikowano 23 Września 2018 Opublikowano 23 Września 2018 (edytowane) Mój, oprócz tego co napisałeś, trochę puszcza w 3 króciec. Dla świętego spokoju go wymienię. Edit Nowy zawór kupiony i... też puszcza delikatnie w trzeci króciec. Na początku myślałem, że to najgorzej wydane 200 zł w moim życiu (oryginał z ASO), ale po wykonaniu logów dynamicznych zmieniłem zdanie. Po raz pierwszy moja turbina przekroczyła 0,5 bara doładowania a ponadto znacząco zmniejszyła się różnica między ciśnieniem zadanym przez ECU a aktualnym. Edytowane 25 Września 2018 przez monomachos
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się