majkel_majki Opublikowano 27 Października 2010 Opublikowano 27 Października 2010 Ale Kolega marioximus nie pisze o przypadłości w ALT tylko w ADR-ze, także czytamy uważnie :gwizdanie: W B5 niestety nawiew potrafi brzydko ciągnąć smród palonego oleju do kabiny
risones Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 może i marioximus nie pisze o ALT ale temat dotyczy właśnie tego silnika
marioximus Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 Dobrze Koledzy, temat dotyczy silnika ALT, niemniej większość z nas szukając odpowiedzi na problem smrodu spalin w kabinie pewnie (obojętnie z jakim silnikiem) i tak trafi pewnie tutaj więc wskazówka może być pomocna. W moim przypadku problem ten został rozwiązany. Też sprawdzałem wcześniej układ wydechowy, nie stwierdzając żadnej nieszczelności. Olej ciekł z silnika w tak niewielkim stopniu, że pod autem nigdy nie zauważyłem jego kropli, a potrafił "narobić smrodu" Pozdrawiam - Mariusz
p_igla Opublikowano 10 Lipca 2011 Opublikowano 10 Lipca 2011 Witam Powiem krótko miałem smród w aucie podczas jazdy gdy tylko uchyliłem okno (1.9 tdi AWX). Sprawdziłem cały układ wydechowy...wszyscy mówili plecionka, plecionka,......... i nic. Usunąłem wyciek z EGR-a i nic. Niedawno wpadłem na kapitalny pomysł... ściągnę zderzak, zobaczę jak tam wszystko wygląda...i co ?? I widzę przyczynę dlaczego od ponad roku śmierdzi mi spalinami w samochodzie. Wypadły trzy gumki z kratki wentylacyjnej. Gumki miały powodować ruch powietrza tylko w jedną stronę (na zewnątrz), a u mnie zasysało spaliny do wnętrza samochodu. Kratka używana na allegro 30 zł, nowa 59 zł W ASO nowa 39 zł.
fahur Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 witam, na postoju przy wlacznym silniku klima mocno zaciaga spaliny do srodka. czy filtry do wym? czy problem z motorem-spaliny maja dosc intensywny zapach-chyba ponad norme pozdrawiam Zdejmij pokrywę silnika - tą gdzie masz napisane na srebrno "2.0" (pociągasz po prostu do góry). Tam zobaczysz czwórnik odchodzący od klawiatury (pokrywy zaworów). Najprawdopodobniej masz pęknięte łączenie między tym trójnikiem, a rurą dolotową. U mnie w aucie było to samo. Wstępnie zakleiłem taśmą PCV (popularnie nazywaną izolacyjną) i ustało. Docelowo trzeba wymienić całą rurę dolotową. Jak już będziesz to robił, to zmień od razu czwórnik i odmę, bo są pewnie bardzo sfatygowane. Jeżeli zauważysz problem ze znikającym olejem, to jest też wątek poświęcony temu tematowi - polecam przeczytać od początku do końca :-)
Luk@sz 1981 Opublikowano 26 Maja 2016 Opublikowano 26 Maja 2016 Hej, u mnie olej z EGR kapal na gorace elementy silnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się