studentzse 0 Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 mam pewien problem gdyz chcialem wymienic samodzielnie napinacz paska wielorowkowego i na wisko zatrzymala sie moja praca gdyz nie mam pojecia jak je sciagnac. odkrecilem wentylator i co dalej? z tego co wyczytalem na forum powinna byc jakas sruba ale tam nic nie ma a bez sciagniecia wisko nie da rady wykrecic napinacza....pomocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 Wisco jest przykręcone od strony ściany grodziowej pod alternatorem. Śruba na imbus, nie pamiętam jaki ale chyba to 8-ka jest. Ciężko ją namierzyć bo jest dość głęboko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studentzse 0 Opublikowano 20 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 wielkie dzieki. jutro z samego rana zabiore sie za to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 a po co odkrecales wentylator? trzeba zablokowac kolo pasowe, jakas srubka, trzeba ja, wsadzic w jeden z otworow czolowych, w kole pasowym wiska, a odkracasz tak jak kolega powyzej pisal od drugiej strony - dluga (ok 8-10 cm ) nasadka imbus nr 8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studentzse 0 Opublikowano 21 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 dzieki koledzy jutro opisze jak poszlo i jak hula maszyna [br]Dopisany: 20 Luty 2009, 21:51_________________________________________________dzis rano zabralem sie za to sprzegielko wiskotyczne i po 2 h niedolnych prob nie znalazlem owej sruby. szukalem i za wisko i za tym kolem co jest dalej za wiskiem i nic. prosze o pomoc. moze da sie sciagnac wszystko razem z alternatorem i pompom wspomagania tak abym nie musial odkrecac wiska?[br]Dopisany: 21 Luty 2009, 10:09_________________________________________________sruba znaleziona ale teraz pytanie: w jakim kierunku sie ja odkreca? czy nie ma ona czasem lewego gwintu bo nie chce pojsc ani w jedna ani w druga strone i mam watpliwosci teraz w ktora powinna sie odkrecac. prosze o szybka odp. z gory dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 gwint standardowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studentzse 0 Opublikowano 21 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Panowie mam takie pytanie: w jaki sposob sie wyciaga napinacz? wykrecilem alternator i z tego co zauwazylem od tej strony co znajduje sie sruba od wiska obok jest takze nakretka od napinacza rozmiaru 13. jak ja odkrece bede mogl wyciagnac napinacz? czy napinacz da sie tylko od przodu wykrecic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek23 0 Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 wyciagniesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek01 0 Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 napinacz odkręcasz od tyłu a wyciągasz do przodu ,ale wisko musisz odkręcić też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studentzse 0 Opublikowano 22 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 wisko- odkrecone, napinacz-odkrecony :th: ostatnim problemem jest pasek od klimatyzacji-da sie wymienic pasek wielorowkowy bez sciagania paska klimatyzacji? czy jedyna mozliwosc to sciagniecie paska od klimy? jesli nie ma innej opcji to w jakim kierunku odkrecaja sie te sruby od napinacza bo sa tam dwie ale nie chca pojsc i znow mam watliwosci co do kierunku ich odkrecenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 wisko- odkrecone, napinacz-odkrecony :th: ostatnim problemem jest pasek od klimatyzacji-da sie wymienic pasek wielorowkowy bez sciagania paska klimatyzacji? czy jedyna mozliwosc to sciagniecie paska od klimy? jesli nie ma innej opcji to w jakim kierunku odkrecaja sie te sruby od napinacza bo sa tam dwie ale nie chca pojsc i znow mam watliwosci co do kierunku ich odkrecenia. Bez zdjęcia paska od klimatyzacji nie wymienisz paska alternatora a śruby odkręcają się w lewo. Może ktoś pozakręcał je na jakim kleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studentzse 0 Opublikowano 22 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 panowie sruby sa obrobione dlatego nie moge ich odkrecic. Moze ktos zaproponowac jakies rozwiazanie tego problemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Są specjalne nasadki do obrobionych śrub. Z bardziej drastycznych metod to młotek i przecinak lub przyspawanie do obrobionej śruby nakrętki lub drugiej śruby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studentzse 0 Opublikowano 23 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Panowie wszystko śmiga, wymieniony napinacz, oraz pasek, części oczywiście oryginał. wielkie dzięki wszystkim którzy się włączyli w wątek i pomogli chociaż niektórzy źle doradzali bo napinacza za chiny nie wyciągnie bez ściągania wiska ale to już na marginesie. Jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się