Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BFB Prośba o analizę


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

bardzo proszę o analizę logów, ogólnie z autem nie mam problemów (albo ich nie widzę), głownie chodzi mi o sprawdzenie czy stan auta nadaje się do podniesienia mocy w okolice 200KM (IC oraz wtryski z BEX'a). Katalizator chcę zostawić, jeśli okaże się, że jest przytkany to wtedy zdecyduję się na katalizator sportowy.

http://vaglogi.pl/log-002_033_QUpV9n.html
http://vaglogi.pl/log-115_118_Y2XDNG.html
http://vaglogi.pl/log-003_020_zfP0B9.html

Pozdrawiam
Andrzej

PS. To są moje pierwsze logi, więc jak jest coś nie tak to proszę za bardzo nie krzyczeć :)

Opublikowano

Kiedy zmieniane świece? Tak to wygląda w miarę ok.

Opublikowano

Świece (NGK PFR6Q 6458) wymieniane 2 lata temu, przejechały 35tkm

Opublikowano

No to wymien przed programem. Najlepiej na takie same albo ngk pfr7q.

Opublikowano

ok, tak zrobię - dzięki Panowie bardzo za zerknięcie :hi: Co do programu to jeszcze trochę upłynie czasu, jestem na etapie kompletowania gratów.

Opublikowano (edytowane)

Panowie,

prośba o zerknięcie, od jakiegoś czasu mam nierównomierne przyspieszenie, czuć to szczególnie na 2-ce oraz 3-ce, jak zaczyna turbina pompować idzie ładnie, potem chwilowe zmulenie i dalej już idzie dobrze. Z poniższych logów widać, że turbo przeładowuje, potem jest upuszczenie powietrza przez DV (słychać to) i potem już jest OK:

233c8943588975ae.jpg

Logi dynamiczne:

002+033 http://vaglogi.pl/log-002_033_TRSx7V.html
003+020 http://vaglogi.pl/log-003_020_R90Z71.html
115+118 http://vaglogi.pl/log-115_118_yYA81W.html

Statyczne:

001+003 http://vaglogi.pl/log-001_003_OIcxy.html
002+033 http://vaglogi.pl/log-002_033_940bmoS.html
090+093 http://vaglogi.pl/log-090_093_v04L7U.html

Świeć jeszcze nie wymieniałem, obecnie mają przelatane 45 tkm, ostatnio założyłem prawego IC'ka, ale to nie powinno mieć znaczenie, przed założeniem tak samo się auto zachowywało. Niestety nic więcej mądrego nie jestem w stanie z logów wyczytać, przeglądając fora to zakres możliwości jest szeroki, nieszczelność, N75, przepływka itp. Błędów brak, kasowane przed każdym pomiarem.

Pozdrawiam
Andrzej

 

Edytowane przez andrew01
Opublikowano

Podmień n75 i szukaj nieszczelności w podciśnieniach.

Opublikowano

Wymieniłem wężyk idący od N75 do turbiny, czy poniższe jest już akceptowalne?

http://vaglogi.pl/log-115_118_M1a81A.html

8c2528e2a287c9b9gen.jpg

To jest trochę niepokojące jak 1.8T jest wrażliwe na nieszczelności, w zasadzie nie wiem czy tu była nieszczelność, jest przetarcie co prawda delikatnie aż do środkowego oplotu ale nie jest to jakaś wielka dziura.

f93155f7e25dce7agen.jpg

Pozdrawiam
Andrzej

Opublikowano

Dobrze jest, a nie mówiłem ?

1 godzinę temu, andrew01 napisał:

To jest trochę niepokojące jak 1.8T jest wrażliwe na nieszczelności,

Raczej normalne w takim układzie.

Opublikowano

Dziękuję przem8 - jesteś WIELKI !!! :hi:

Teraz tylko program został do zrobienia, prawy IC'ek już siedzi a wtryski 320cc na półce czekają :)

Pozdrawiam
Andrzej

Opublikowano

Mam jeszcze jednak problem z tym delikatnym przeładowaniem (szarpnięciem przy przyspieszaniu w okolicy 2800rpm), nie powiem na tym przeładowaniu to przez chwilę ładnie idzie :) (błędów nie wyrzuca) ale jednak wiem, że coś jest nie tak. Najciekawsze, że to przeładowanie to tylko czasami jest, nie bardzo mogę to jakoś zlokalizować aby od czegoś zależało. Wymienić profilaktycznie N75 i wężyki czy bardziej na coś innego by to wyglądało? Przepływka? Turbo? Wiem, że to trochę wróżenie z fusów ale może jednak :)

Pozdrawiam
Andrzej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...