A4-Tomek Opublikowano 10 Września 2018 Opublikowano 10 Września 2018 Siema Piszę w imieniu kolegi z pracy bo ma problem ze swoim 1.6 a mianowicie jak silnik jest odstany to ciężko odpala, krztusi się, trzeba kilka razy go odpalać. Po z czytaniu błędów wyszły problemy z pompą wtórną powietrza i ECU sygnalizuje zbyt ubogą mieszankę i problem z EGR. Jakieś pomysły? Bo mechanicy z jego okolic to łajzy....
A4-Tomek Opublikowano 14 Września 2018 Autor Opublikowano 14 Września 2018 Dwa dni temu kolega zadzwonił że pompa wtórna włącza się i wyłącza co kilka sekund na wyłączonym silniku. Dziwne rzeczy się dzieją...
romszy1 Opublikowano 14 Września 2018 Opublikowano 14 Września 2018 Witam niech spróbuje odłączyć przepływomierz i spróbuje jak nie to pompę wtórnego niech odłączy i tez spróbuje czytałem gdzies na forum ze ktos miał taki sam problem
romszy1 Opublikowano 30 Września 2018 Opublikowano 30 Września 2018 (edytowane) W dniu 10.09.2018 o 15:52, A4-Tomek napisał: Siema Piszę w imieniu kolegi z pracy bo ma problem ze swoim 1.6 a mianowicie jak silnik jest odstany to ciężko odpala, krztusi się, trzeba kilka razy go odpalać. Po z czytaniu błędów wyszły problemy z pompą wtórną powietrza i ECU sygnalizuje zbyt ubogą mieszankę i problem z EGR. Jakieś pomysły? Bo mechanicy z jego okolic to łajzy.... i co udało się zlokalizować problem i naprawić ? Edytowane 30 Września 2018 przez romszy1
Lukasz543 Opublikowano 30 Września 2018 Opublikowano 30 Września 2018 Witam ten trzeci błąd jest od EGR zacina się najlepiej go wyczyścić i zaslepić.
Lukasz543 Opublikowano 30 Września 2018 Opublikowano 30 Września 2018 A ten 16555 u mnie była najprawdopodobniej nieczeszelność na rurze dolotowej za przepływomierzem tzn brak zawleczki na trójniku który wchodzi do tej rury przez co auto miało większe spalanie paliwa
Lukasz543 Opublikowano 30 Września 2018 Opublikowano 30 Września 2018 1 minutę temu, Lukasz543 napisał: A ten 16555 u mnie była najprawdopodobniej nieczeszelność na rurze dolotowej za przepływomierzem tzn brak zawleczki na trójniku który wchodzi do tej rury przez co auto miało większe spalanie paliwa
A4-Tomek Opublikowano 1 Października 2018 Autor Opublikowano 1 Października 2018 W dniu 30.09.2018 o 10:30, romszy1 napisał: i co udało się zlokalizować problem i naprawić ? Problemy z odpalaniem nadal są. Mimo że pompa wtórna wywalała błąd przekaźnik był ok ale nadal auto źle pali... Podejrzenie jest jeszcze że cofa mu się paliwo do baku stąd kiepskie odpalanie..
jarobot86 Opublikowano 3 Października 2018 Opublikowano 3 Października 2018 Ja się borykalem tez z takim problemem. Wyjezdzilem stare paliwo. Zalalem swiezego okolo 30l i dodale preparat do czyszczenia ukladu paliwowego. Od tego momentu odpala i trzyma obroty.
k232 Opublikowano 3 Października 2018 Opublikowano 3 Października 2018 W dniu 1.10.2018 o 17:06, A4-Tomek napisał: Podejrzenie jest jeszcze że cofa mu się paliwo do baku stąd kiepskie odpalanie.. To coś z pompą paliwa nie tak, skoro cofa paliwo to przy włączeniu zapłonu powinna pompa paliwa dobić paliwa i powinien palić
A4-Tomek Opublikowano 3 Października 2018 Autor Opublikowano 3 Października 2018 No właśnie czasem mu pomaga kilka razy załączyć zapłon i zapali od strzała ale nie ma na to reguły z tego co mi opowiadał. Właśnie się zastanawiałem czy jak się załączy zapłon to czy pompa też dostaje prąd żeby ciśnienie podbić.
k232 Opublikowano 3 Października 2018 Opublikowano 3 Października 2018 26 minut temu, A4-Tomek napisał: Właśnie się zastanawiałem czy jak się załączy zapłon to czy pompa też dostaje prąd żeby ciśnienie podbić. No w takim sposób ma działać, po włączeniu zapłonu pompka ma pompować, w niektórych autach pompuje 3 sekundy i się wyłącza a u mnie pompuje dotąd aż odpalę. A jak Ty pisałeś, że raz działa raz nie to raczej macie problem
A4-Tomek Opublikowano 4 Października 2018 Autor Opublikowano 4 Października 2018 22 godziny temu, k232 napisał: No w takim sposób ma działać, po włączeniu zapłonu pompka ma pompować, w niektórych autach pompuje 3 sekundy i się wyłącza a u mnie pompuje dotąd aż odpalę. A jak Ty pisałeś, że raz działa raz nie to raczej macie problem hmmm bo też myślałem że może padł ten zaworek co masz na wężu paliwowym przed pompą i że przez to nie trzyma ciśnienia. Czyli co wg. Ciebie pompa do regeneracji?
k232 Opublikowano 4 Października 2018 Opublikowano 4 Października 2018 Od razu się nie wymienia, pasuje to zdiagnozować . Wsiądź do auta i słuchaj czy po włączeniu zapłonu słychać pompkę paliwa, sprawdź błędy na kompie może sam przekaźnik od pompki padł.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się