mbedi Opublikowano 11 Września 2018 Opublikowano 11 Września 2018 (edytowane) Witam wszystkich zapaleńców 1.8T. Przymierzam się do wymiany drugiej już rozrządu w mojej A4. Jak ją kupiłem był zamontowany zestaw z hydraulicznym napinaczem rolki prowadzącej paska rozrządu. Wtedy nie wiedząc że są dwa rodzaje kupiłem zestaw z napinaczem mechanicznym w rolce prowadzącej. Teraz kiedy rozglądam się za zestawem mam dwie opcje i kiedy szukam z napinaczem hydraulicznym to niektórzy producenci piszą iż został zastąpiony napinaczem mechanicznym ale firma CONTI ma w sprzedaży oba zestawy CT909K4 z rolką pod napinacz hydrauliczny oraz CT909K10 z rolką napinającą mechanicznie który i dlaczego jest lepszy??????? Edytowane 11 Września 2018 przez mbedi
Banan Opublikowano 11 Września 2018 Opublikowano 11 Września 2018 montuj mechaniczny - ja sam w AWT zrezygnowałem z tego hydraulicznego , mechaniczny prostszy w napięciu i montażu , cena niższa , zresztą z jakiegoś powodu zrezygnowano z tych hydraulicznych
mbedi Opublikowano 11 Września 2018 Autor Opublikowano 11 Września 2018 Tak też pomyślałem tylko czy serwis też stosuje teraz mechaniczne? Czy poza konstrukcją nie ma to wpływu na nic? Może większa ilość części to większe prawdopodobieństwo awarii? Bo w końcu rolka i jeszcze hydrauliczny napinacz narażony na wysokie temperatury ale to tylko moje dywagacje a interesują mnie fakty.
KINIAM Opublikowano 11 Września 2018 Opublikowano 11 Września 2018 Temat był opisywany na forum. Teraz większość montuje mechaniczne choć ja wymieniałem na hydrauliczny i w przyszłym roku chyba nadal pozostanę przy hydraulicznym. Może silnik jest w dobrym stanie a może to jednak ten napinacz hydrauliczny bo jak słucham rozrządów na tym mechanicznym to są głośniejsze. Co poniektórzy przypisują to paskom i tak dalej, sam nie wiem co o tym sądzić i czy moja odsłuchowa opinia jest obiektywna. Rzeczywiście muszę zapytać w ASO czy montują wyłącznie mechaniczne.
mbedi Opublikowano 11 Września 2018 Autor Opublikowano 11 Września 2018 Super daj znać z ciekawości bo fakt jest taki że u mnie po rozruchu a szczególnie jak jest zimny silnik i zaraz po uruchomieniu wrzucę D i stoję na hamulcu to z przodu silnika słychać jakby trzaskanie się blachy osłony ale silnik z zewnątrz obejrzany dookoła i jedyne co nam przychodzi do głowy to ten mechaniczny napinacz.
soul87 Opublikowano 11 Września 2018 Opublikowano 11 Września 2018 Ja mam mechaniczny, zestaw CONTI. Przez miesiac był lekko głośniejszy. Ale po paru miesiącach jazdy postawie teraz piwo osobie które pozna po słuchu jaki napinacz jest w moim silniku cichutko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się