Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Seat Exeo Quattro


davidlive

Rekomendowane odpowiedzi

59CF9B97-A349-4894-AAA6-DE66CFB166CD.jpegSiemanko, nie wiem w sumie dlaczego tak późno pokazuje wam moje nowe wozidło ale lepiej późno niż wcale.

Seat Exeo ST 2012 

2.0 tdi CAGA 143 obecnie 210 i 440nm01057177-272F-485A-AD1C-2705BD8800E5.jpeg

ori skrzynia cvt

obecnie manual z quattro od 3.0 tdi

co do wyposażenia to nie będę się rozpisywał bo to taki standard, wole opisać co do niego włożyłem.

Auto przyjechało do mnie z Niemiec z sanonu Seata gdzie jakiś koleś zostawił je w rozliczeniu za nowego, kupił mi je brat wiec jestem pewny przebiegu.

Seat po przeprowadzeniu miał oryginalny przebieg 52000km.

Niestety uszkodzona byłam skrzynia (multi), początkowo myślałem nad jej regeneracją ale koszta rzędu 4-5tys i gwarancja na rok, trochę słabo.

Zapadla decyzja o wymianie multi na manual, a jak manual to czemu nie Q?.

przy okazji zakładania napędów wpadło nowe sprzęgło sachs, wszystkie gumy na wahaczach zostały wymienione, cała tylna belka zostala wypiaskowane i wymalowana.

Zalozylem stabilizatory od s4

Zwrotnice tył od s4

komplet hamulców od s4 z oplotem

zawieszenie s4 

nadloka przednie szmaciane

wydech przelotowy z kwasu

ic 230

wywalony dpf

A wisienką na torcie jest program zrobiony u Gregor10

Tak z grupsza to chyba wszystko

Tutaj auto zaraz po zakupie, wnętrze już uprane.

 

 

B7C32FD1-4BF5-4E52-9707-E5574859E85F.jpeg

373B44CD-3D92-4AA4-95A4-517EE486E676.jpeg

26E57B7C-6D6F-4426-876F-67DE61EBEC7A.jpeg

ECC1109A-E711-4D25-A2E3-0288BD15F057.jpeg

B99AE14D-D3AD-44E6-8340-24E0B8376F02.jpeg

A6FC4794-552B-4A76-BB45-EAF141406F93.jpeg0DFB443E-8CE4-46A6-BB1C-6D2D4D374DB2.jpegACC403A7-442E-4D50-831A-A66A1634E735.jpegABD2CBDF-FFF0-4102-B81A-CFACCE0A189A.jpeg9D456FA5-7A40-4229-B5A3-476D4FF26022.jpeg1F4D9177-B520-442C-9C12-E3A8CCAFEE2E.jpeg4329705D-23B0-4BB1-937E-5385459BC5B7.jpeg02100A12-8AC1-4C9C-9F82-A6E5A9F2DD80.jpeg1C186016-3A0D-4D51-AAB6-26D89FD89DBC.jpeg9E0E0E23-1AB4-4175-B254-46892C93F489.jpeg02100A12-8AC1-4C9C-9F82-A6E5A9F2DD80.jpeg62D82674-4FC4-41C3-B5E9-C7CEAC5A7E86.jpeg5DB3BC27-38FF-46B1-877C-B82EA268A63D.jpeg5A3FCAFA-40CD-464E-BDB2-2B537F4934F9.jpeg1D66C5EF-6411-448C-9261-AA801C11E02E.jpeg

7B44009D-6F2D-465C-8C1B-65DD5C54A1AA.jpeg

C833CE4B-F064-4262-A8A5-02CD5B916ED5.jpeg00E48645-565A-49D8-A7AC-117DE355B0FF.jpeg8D0FD896-F65F-42CF-8F00-93D71981521D.jpeg

6F893C49-D1BD-49C9-A5F8-EE737F9A0857.jpeg

25876C39-D09C-4000-B5A8-1C1AB3C60B5D.jpeg

D51681E0-869D-42E7-8E28-73B6E6220C61.jpeg

02E36D9D-C37D-42C0-914F-F7463DEE3CFC.jpeg

DE2EFC0A-1176-4FF5-AC6E-EF4A2C0A33F9.jpeg

771DCA26-B497-4F27-9FEB-88E6D08863F9.jpeg

E0A3FF41-B42E-4405-9692-762EF5DB03D9.jpeg

F135BC01-B5A5-4BD8-9819-E7D47D759B37.jpeg

140A0D6F-5848-4136-BD20-F1301C46F978.jpeg

3460EBC2-67B0-462B-A18D-83D5918C6A2E.jpeg

CCE5C37E-EE5C-4926-BD07-CEB5F60A4D07.jpeg

Edytowane przez davidlive
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry mod :) W exeo są dużo cieńsze i niższe tylne sprężyny, nie było z tym żadnej skuchy? Pogoniłeś swoje zawieszenie tylne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne felgi, pasują do tej budy. Co to za model felg? Z wyciętym dpf, to jadąc za granice (a i wkrótce u nas) możesz mieć problemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprezyny z tylu nie są cieńsze, mam mam myśli to że auto ma podobną wagę i przy zawiasów 1ba sprezyny są identyczne w Exeo co w b6/7.

zawias jeszcze mam. Mogę sprzedać, znikomy przebieg 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Korton555 napisał:

Fajne felgi, pasują do tej budy. Co to za model felg? Z wyciętym dpf, to jadąc za granice (a i wkrótce u nas) możesz mieć problemy.

Felgi to atheo z vw touareg. 9j 19” plus dystanse 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Korton555 napisał:

Fajne felgi, pasują do tej budy. Co to za model felg? Z wyciętym dpf, to jadąc za granice (a i wkrótce u nas) możesz mieć problemy.

Zawias jest teraz od s4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra robota kolego ! :thumbup1:

Fajna sztuka z tego wyszła, bezawaryjności życzę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ładnie ładnie trzeba przyznać miód malinka, a powiedz kolego jak tam przednie błotniki dobrze się trzymają bo jak wiadomo w b7 potrafiły przyrudzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, cylit napisał:

a co z z Twoją A4 1,8 T?

Sprzedana niestety 

Godzinę temu, tobias napisał:

ładnie ładnie trzeba przyznać miód malinka, a powiedz kolego jak tam przednie błotniki dobrze się trzymają bo jak wiadomo w b7 potrafiły przyrudzieć.

To jest 2012 i ma teraz 60000 przebiegu. 

Nie ma mowy o rdzy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratki autka :) Szkoda ,że EXEO fabrycznie nie wychodziło w Quattro, chyba Audi bało się ,że spadnie im sprzedaż B8 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, TomekTdi napisał:

Gratki autka :) Szkoda ,że EXEO fabrycznie nie wychodziło w Quattro, chyba Audi bało się ,że spadnie im sprzedaż B8 :D

Raczej nie, B8 wygląda znaczniej atrakcyjniej i nowsza konstrukcja, Exeo to tak naprawde a4 B7. Brak quattro to raczej pozycjonowanie samochodu w całej dostępnej flocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny pomysł, fajne auto :) rzadko sie spotyka exeo (przynajmniej u mnie) a co dopiero na takiej feldze. Podoba mi sie. Też przy swapie sobie wszystko ogarnąłem podmalowałem, wrzuciłem stabi z s4. Zupełnie inne auto przez takie zabiegi

 

13 godzin temu, trepek napisał:

Co dają szmaciane nadkola?

z moich obserwacji: jest ciszej jak jedziesz w deszczu, po kamyczkach itd :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo łady wózek wyszedł. Felunek bardzo pasuje.

Sam mam Exeo z 2.0 dyszlem z podobnego źródła.

Z moich doświadczeń warto zajrzeć do imbusa od napędu pompy oleju przy jakiejś okazji, np przy zmianie rozrządu. Roboty jest nie mało żeby zrzucić miskę.

U mnie był już 100 mm imbusik, ale był już mocno wytarty. Pompa pojechała razem z zespołem wałków wyrównoważających do regeneracji do Imielina i mogę ich polecić.

Przebieg przy dłubaniu przy imbusie był 150kkm i 7 rok użytkowania auta. Przebieg raczej pewny, bo auto kupiłem samodzielnie u dealera Seata w Uelzen w DE. W aucie był jeszcze fabryczny rozrząd, mimo, że interwał lat już był przekroczony. Mogę powiedzieć, że gdy jeździ się bez upalania i dużo w trasach to pasek powinien wytrzymać zalecany przebieg 200kkm lub 5 lat pomiędzy wymianami, a miałem co do tego wątpliwości.

Z niespodzianek miałem skorodowane i rozpadające się obejmy na wydechu, ale to z racji DPF-a i wyższych temperatur przy dopalaniu. DPF jeszcze jest, bo nie fiksuje i tryb dopalania włącza się w miarę rzadko. Liczę się ingerencją, ale chcę jeszcze poczekać.

Oprócz tego fiksuje mi silniczek tylnej wycieraczki tak samo jak w B6 gdy pada deszcz oraz padły mi żarówki w ksenonach w tym samym czasie (sygnały ostrzegawcze były - zaniebieszczenie barwy, a pod koniec mruganie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny Seat. Koła pasują idealnie pod ta budę. 

Jak oceniasz wykonanie porównując do Audi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje,

Świetne autko ;D

Btw. Gdzie przeszczepiałeś napęd quattro?

Jeśli to nie tajemnica jakiego rzędu koszt?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...