psychoscur Opublikowano 21 Września 2018 Opublikowano 21 Września 2018 Witam Ostatnio wyskoczył mi checkengine i auto zaczęło zamulać, wyczyściłem przepływke i wymieniłem zawór DV (ASO) - Stary zawór przepuszczał. posprawdzałem resztę przewodów wyglądają ok, po skasowaniu błędów wydaje mi się że auto ożyło ale proszę rzućcie okiem na logi czy coś mu jeszcze przypadkiem nie dolega. Logi robione na BP na 3 biegu od 1500rpm do ile się udało (na gazie staram się nie jeździć odczuwam spadek mocy prawdopodobnie trzeba będzie podjechać na regulację) przed logami skasowany błąd 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent po jeździe błędów nie stwierdzono, dodam jeszcze, że po czyszczeniu przepływki checkengine sam zgasł Statyczny: Grupa 032: http://vaglogi.pl/log-032_p3867Cs.html Grupa 033: http://vaglogi.pl/log-033_0aeY1S.html Dynamiczny: Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_8nnJG.html Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_k549w.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_OutwZ.html
przem8 Opublikowano 21 Września 2018 Opublikowano 21 Września 2018 Przed dynamicznymi kasowałeś błędy?
Shhaddoww Opublikowano 21 Września 2018 Opublikowano 21 Września 2018 (edytowane) Brakuje przepływu. Widać to na lambdzie że korekta leci na "+" Albo nieszczenosc pomiedzy przeplywka a turbo albo przeplywka do wymiany Edytowane 21 Września 2018 przez Shhaddoww
psychoscur Opublikowano 21 Września 2018 Autor Opublikowano 21 Września 2018 8 minut temu, przem8 napisał: Przed dynamicznymi kasowałeś błędy? kasowane 6 minut temu, Shhaddoww napisał: Brakuje przepływu. Widać to na lambdzie że korekta leci na "+" Albo nieszczenosc pomiedzy przeplywka a turbo albo przeplywka do wymiany Pisałem, że przepływke czyściłem contact cleanerem bo była zawalona syfem, trochę się po tym polepszyło, sprawdzę szczelność w ostateczności wymienię przepływkę dzięki wielkie jakieś jeszcze pomysły :D:D
Łukasz13 Opublikowano 21 Września 2018 Opublikowano 21 Września 2018 Przepływka mało mierzy, ciśnienie paliwa do sprawdzenia bo też pewnie nie jest najlepiej.
przem8 Opublikowano 21 Września 2018 Opublikowano 21 Września 2018 Turbo ok i zapewne zostanie jeszcze lpg do regulacji.
psychoscur Opublikowano 21 Września 2018 Autor Opublikowano 21 Września 2018 10 minut temu, Łukasz13 napisał: Przepływka mało mierzy, ciśnienie paliwa do sprawdzenia bo też pewnie nie jest najlepiej. Co może wpływać na niskie ciśnienie paliwa? Pompa? Czy np niskie wskazania z przepływki? Jest jakaś grupa która wskazuje ciśnienie paliwa?
Łukasz13 Opublikowano 21 Września 2018 Opublikowano 21 Września 2018 Niskie ciśnienie to przeważnie pompa, sprawdz ciśnienie manometrem podłaczonym pod listwe paliwa co by nie wymieniac pompy na darmo, przepływka to odrębny temat.
psychoscur Opublikowano 22 Września 2018 Autor Opublikowano 22 Września 2018 Powiedzcie czy wymieniać na taką przeplywke jak miałem Bosh F 00C 2G2 049 Czy może jest jakaś ciekawsza alternatywa, coś mi się obiło o uszy o przeplywce z diesla?
przem8 Opublikowano 22 Września 2018 Opublikowano 22 Września 2018 Tylko i wyłącznie zamiennik z boscha. Chyba, że lubisz wyrzucać pieniądze w błoto?
psychoscur Opublikowano 22 Września 2018 Autor Opublikowano 22 Września 2018 (edytowane) Co masz na myśli zamiennik z bosha? W błoto nie ale jak bym miał dopłacić i mieć coś lepszego/trwalszego to nie widzę problemu A Jeszcze świece cewki? Coś można wyczytać o ich pracy z logów? Edytowane 22 Września 2018 przez psychoscur Blad
przem8 Opublikowano 22 Września 2018 Opublikowano 22 Września 2018 Kup przepływomierz z boscha i tyle. Inne się nie nadają.
bartez90 Opublikowano 23 Września 2018 Opublikowano 23 Września 2018 Swiece po logach sa ok, stukowe malutkie, moze tak zostac. 1
psychoscur Opublikowano 25 Września 2018 Autor Opublikowano 25 Września 2018 Witam ponownie Logi z dzisiaj po wymianie przepływki, moje odczucia na plus ale już sam nie wiem czy to nie bardziej placebo Mały bałagan w tych logach ale nie miałem nikogo do pomocy musiałem sobie sam jakoś poradzić ? Dynamiczny: Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_b8EppC.html (po zmianie przepływki) Grupy 003, 020, 033: http://vaglogi.pl/log-003_020_033_g5NPR.html (po zmianie przepływki) Grupy 003, 020, 033: http://vaglogi.pl/log-003_020_033_9q4yC0.html (po zmianie przepływki) Grupy 002, 020, 033: http://vaglogi.pl/log-002_020_033_rRp48.html (po zmianie przepływki) Pozdr
Łukasz13 Opublikowano 25 Września 2018 Opublikowano 25 Września 2018 Przepływka ok, to teraz jeszcze pompa paliwa.
psychoscur Opublikowano 25 Września 2018 Autor Opublikowano 25 Września 2018 27 minut temu, Łukasz13 napisał: Przepływka ok, to teraz jeszcze pompa paliwa. Powiedz mi tą pompę słaba diagnozujesz po logach czy wg tego błędu który podawałem wcześniej? Pojawiał się gdy jeździłem na LPG, teraz zrobiłem ponad 300km sama benzyna - zero błędów
przem8 Opublikowano 25 Września 2018 Opublikowano 25 Września 2018 Masz za długie czasy wtrysków i przez to korekty dużo na ubogo, bo brakuje paliwa.
psychoscur Opublikowano 25 Września 2018 Autor Opublikowano 25 Września 2018 To teraz pytanie za 100 pkt czy można zamiast tej samej pompy zamontować jakąś wydajniejsza mając na uwadze przyszłościowe podnoszenie mocy do ok +-200km? Czy mija się to z celem?
Łukasz13 Opublikowano 25 Września 2018 Opublikowano 25 Września 2018 Seryjna sprawna spokojnie ogarnie 200 km i wiecej.
bartez90 Opublikowano 25 Września 2018 Opublikowano 25 Września 2018 Dopiero do mocy powyzej 250km przyda sie wydajniejsza.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się