Michal_ST Opublikowano 23 Września 2018 Opublikowano 23 Września 2018 Witajcie Większość z Was pewnie pamięta moje poprzednie A6. Postanowiłem w końcu ze zakupie swoje własne A8. Padło na model D2 poliftingu z pewnych klubowych rąk a8team.pl? O aucie: Audi A8 D2 FL Rok produkcji 2002 Napęd 4.2 V8 Quattro AUW Skrzynia Tiptronic 5 biegowa Przebieg 266 tysięcy km Wyposażenie: • -Xenon plus • -telefon Nokia • -solardach • -tapicerka skórzana jasna komfort • -fotele przód regulowane elektrycznie grzane z pamięcią. • -elektryczna regulacja pasów bezpieczeństwa • -grzana tylna kanapa • -podwójne szyby • -rolety bocznych tylnych drzwi • -el. Roleta tylnej szyby • -navi plus • -webasto • -tempomat • -system SOS • -cichy alarm • -grzana kierownica multifunkcyjna I wiele innych których nie pamiętam bądź nie odkryłem
Korton555 Opublikowano 24 Września 2018 Opublikowano 24 Września 2018 Pogratulowac, teraz dbanie o auto, serwis i cieszyc sie jazda nietuzinkowym autem. A8team, dobra kopalnia wiedzy, chodz czasem ciezko o odpowiedz Szkoda, ze fotele a'la wolga, a nie komforty. Szare wnetrzne miałem takie samo, tylko w a8 d3.
Michal_ST Opublikowano 24 Września 2018 Autor Opublikowano 24 Września 2018 Recaro nie chciałem bo ciężko się wysiada Na tych siedzi się dobrze. Bardziej swoją uwagę skupiłem na silniku, skrzyni oraz napędzie
qruku Opublikowano 24 Września 2018 Opublikowano 24 Września 2018 Bardzo ładny egzemplarz zwłaszcza że z ostatniego roku produkcji d2 Jak wrażenia po przesiadce z A6 na A8 ? Jakieś mody planujesz ? Będziesz wrzucał LPG ? Pozdrawiam
Michal_ST Opublikowano 24 Września 2018 Autor Opublikowano 24 Września 2018 9 godzin temu, qruku napisał: Bardzo ładny egzemplarz zwłaszcza że z ostatniego roku produkcji d2 Jak wrażenia po przesiadce z A6 na A8 ? Jakieś mody planujesz ? Będziesz wrzucał LPG ? Pozdrawiam Ostatni rok produkcji i z ostatniej dwusetki która opuściła producję Wrażenia no cóż nie do opisania przedewszystkim komfort zupełnie inny niż w A6 bagażnik spory jak na sedana. Elastyczność motoru 2.4 w C5 a 4.2 V8 w A8 ogromna różnica. Kolejną rzeczą jest Tiptronic, którym nigdy dotąd nie jeździłem na Drive jest taki dostojny a na Sport brutalny . Gabaryty dopiero wyczuwam jak na spory kawał limuzyny skręt bardzo dobry Mody: - We wnętrzu ograniczę się do montażu RNS E - Zewnątrz zawitają 19stki na lato wzór rotor lub pompei zobaczymy. - Silnik otrzyma sprawniejsze cewki z D3 4.2 FSI - Hamulce tu z pewnością zawita zestaw z D3 360mm przód 330mm tył Co do LPG zawita ale nie ma pośpiechu w tym temacie
qruku Opublikowano 25 Września 2018 Opublikowano 25 Września 2018 14 godzin temu, Michal_ST napisał: Ostatni rok produkcji i z ostatniej dwusetki która opuściła producję yy a jak to sprawdziłeś ? ? ma jakiś dedykowany numerek Chętnie bym się też kiedyś przesiadł do takiej limy bo do dzisiaj mi się ta buda mega podoba ? Wrzucaj później fotki z modów.
Michal_ST Opublikowano 25 Września 2018 Autor Opublikowano 25 Września 2018 Mimo upływu czasu sykwetka auta nie traci na atrakcyjności
pioteros Opublikowano 17 Października 2018 Opublikowano 17 Października 2018 montuj gaz szkoda hajsu wywalac na podatki
Michal_ST Opublikowano 21 Października 2018 Autor Opublikowano 21 Października 2018 W dniu 17.10.2018 o 20:59, pioteros napisał: montuj gaz szkoda hajsu wywalac na podatki Podtlenek się pojawi na spokojnie. Napewno na bardzo dobrych gratach które zakupie sam
Michal_ST Opublikowano 16 Listopada 2018 Autor Opublikowano 16 Listopada 2018 Setup zimowy zakupiony Nowe zimówki Kormoran Snow 245/45 R18 posadzone na obecnych Avus I z S8 prelift :) Dodatkowo zakupiłem Quick Detailer oraz Dressing do wnętrza od RR Customs. Kolejną sprawą będzie regeneracja lamp Xenon plus bo przesłona jest zżółknięta i niezbyt to wygląda.
Michal_ST Opublikowano 23 Listopada 2018 Autor Opublikowano 23 Listopada 2018 Gaz został założony w aucie. Montaż trwał 2dni robocze . Instalacja: Reduktor KME R2 Zbiornik GZWM 70l 650x270mm Jednostka Sterująca Stag 300 Qmax Wtryskiwacze Hana H2000 Map sensor AC/PS-04 Przewody Norh spectra Wkład koła zapasowego został wzmocniony od spodu opaską metalową. I setup zimowy Avus I z oponami 245/45 R18 firmy Kormoran. Jeszcze dekielki nie dotarły ?
Korton555 Opublikowano 23 Listopada 2018 Opublikowano 23 Listopada 2018 Godzinę temu, Michal_ST napisał: Szkoda, że gazownik nie zrobił krótszych wężyków do wtryskiwaczy. Tak to u mnie wygladało, zakładał jeden z lepszych fachowców w Krakowie (P.Ficek z ul.Beskidzkiej)
Randor Opublikowano 14 Grudnia 2018 Opublikowano 14 Grudnia 2018 (edytowane) Krótszych i jednakowej długości. Z tego co widzę na foto dwa pierwsze cylindry od strony rozrządu mają dłuższe przewody (chyba, że to złudzenie). Nie wiem czy wzrok mnie nie myli ale kompensacji też nie zauważyłem (niby wymagana przy każdej vałce). Oba rozdzielacze są zakończone zaślepkami. Nie jestem specem od lpg ale ostatnio u siebie sam przerabiałem instalkę po specu kierując się radami z lpg-forum. Edytowane 14 Grudnia 2018 przez Randor
pioteros Opublikowano 21 Stycznia 2019 Opublikowano 21 Stycznia 2019 przeciez wtryski sa przy samym kolektorze a wezyki od listwy rozdzielajacej do wtryskow nie maja znaczenia jakiej sa dlugosci i czy sa rowne kompensacji tez nie trzeba az tak, bo filtr jest 4x12 i sam w sobie jest kompensacją tylko że przed układem , nie zaszkodzila by druga za listwami ale zle nie jest i na pewno bedzie poprawnie chodzic
Michal_ST Opublikowano 29 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2019 Nie poprawiam jest gwarancja więc nie ma co grzebać na siłę. Auto mi chodzi poprawnie nic się nie dzieje z instalacją niepokojącego. Spalanie jak dla mnie zadowalające nie spodziewałem się takich wyników na 100km. Ogólnie rzecz biorąc nie ganiam auta jeżdżę spokojnie i cieszę się wygodą i wyciszeniem :)
Michal_ST Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Co by nie było że się nic nie dzieje to wpada nowa modyfikacja. Hamulce przód z zaciskami od D3 Nowe tarcze Zimmermana i klocki TRW zestaw 360mm Tył nie długo zasilą tarcze 330 mm z Q5
Korton555 Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Z hamulcami będzie lepiej, ale w D3 360mm szału nie robiło i na autostradzie potrafiły spuchnąć. Częstym modem w D3 jest przesiadka na 385mm z S8/W12 D3.
Michal_ST Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Fotka z modu bez dystansu ledwo miejsca jest dla Avusa
Michal_ST Opublikowano 27 Maja 2019 Autor Opublikowano 27 Maja 2019 Przychodzi mi na myśl przebudowa lamp xenon plus przy użyciu soczewek LED Koito 3A w celu poprawy ilości światła.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się