przem8 Opublikowano 7 Października 2018 Opublikowano 7 Października 2018 2 godziny temu, Lichy92 napisał: 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold Może być spowodowane źle ustawionym lpg lub kat się kończy.
Lichy92 Opublikowano 8 Października 2018 Autor Opublikowano 8 Października 2018 Co do tematu, udało się dzisiaj zrobić test szczelności dolotu i dmuchało na wszystkich 4 wtryskach. Kupiłem i założyłem 4 nowe oringi eliminując tym sposobem nieszczelność. Mam nadzieję, że to koniec tej nierównej walki z ubogą mieszanką na jałowym. Pojeżdżę trochę teraz na Pb i zobaczymy czy problem odpuści.
Lichy92 Opublikowano 9 Października 2018 Autor Opublikowano 9 Października 2018 Niestety samochód dalej po pierwszym odpaleniu gaśnie. Już brak pomysłów.
sitar Opublikowano 9 Października 2018 Opublikowano 9 Października 2018 Próbowałeś zakręcić butlę tak jak radził Przem?Czytając twój temat nie wspomniałeś czy to sprawdziłeś. Ostatnio w Pasku miałem ten sam problem- po odpaleniu gasł. Do testu po zgaszeniu samochodu poluzowałem opaskę na filtrze lotnym LPG żeby spuścić ciśnienie gazu i rano furka pali pięknie-winna listw wtryskowa przepuszczająca LPG do kolektora ssącego.
Lichy92 Opublikowano 10 Października 2018 Autor Opublikowano 10 Października 2018 W dniu 9.10.2018 o 17:14, sitar napisał: Próbowałeś zakręcić butlę tak jak radził Przem?Czytając twój temat nie wspomniałeś czy to sprawdziłeś. Ostatnio w Pasku miałem ten sam problem- po odpaleniu gasł. Do testu po zgaszeniu samochodu poluzowałem opaskę na filtrze lotnym LPG żeby spuścić ciśnienie gazu i rano furka pali pięknie-winna listw wtryskowa przepuszczająca LPG do kolektora ssącego. Wyłączyłem gaz na parę dni, ale nie zakrecalem butli. Jeździłem na benzynie i objawy te same. Gazownik na wizycie w serwisie powiedział, że to nie wina gazu.
Lichy92 Opublikowano 17 Października 2018 Autor Opublikowano 17 Października 2018 (edytowane) W dniu 6.10.2018 o 22:49, przem8 napisał: A to ciśnienie paliwa sprawdzałeś po zapłonie i przy rozruchu ? Przemo mam do Ciebie wielką prośbę. Napisz mi dokładnie jak to zrobić. Możliwe, że jutro będę miał do tego sprzęt więc trafi się okazja i muszę dokładnie wiedzieć co i jak, ponieważ sprzęt trzeba będzie oddać. Mam jeszcze takie pytanie odnośnie korekt z grupy 32. Po wszystkich naprawach obecnie w pierwszej kolumnie widnieje 0.2, a wdrugiej się zmienia, dopóki było -9.4 auto nie gasło, jednak dziś po wyjściu z pracy samochód po odpaleniu zgasł, sprawdziłem odrazu te wartości i w pierwszej kolumnie 0.2, a w drugiej -12.3. Co mam przez to rozumieć? Wieczorem zaś palił normalnie i w drugiej kolumnie -5.4, pierwsza kolumna bez zmian. Edytowane 17 Października 2018 przez Lichy92
przem8 Opublikowano 18 Października 2018 Opublikowano 18 Października 2018 Na końcu listwy wtryskowej masz zaworek pod zakrętką. Nie wiem jaki będziesz miał sprzęt więc albo się w to wpinasz lub wykręcasz ten zaworek, nakladasz wężyk i skrecasz opaską. Może się wylać trochę paliwa więc uważaj. Jest gdzieś też temat na forum co i jak więc może znajdziesz. Co do korekt to jeśli rosną tylko na lpg to gaz do regulacji, bo go przylewa pod obciążeniem
Lichy92 Opublikowano 18 Października 2018 Autor Opublikowano 18 Października 2018 (edytowane) A więc sprawa wygląda tak. Po przekręceniu zapłonu bije 4 i spada do 0, po odpaleniu bije 4.5 i tak trzyma. Jakieś sugestie? Tak ma być? To normalne, że odrazu ciśnienie na zapłonie spadło? Edytowane 18 Października 2018 przez Lichy92
monomachos Opublikowano 18 Października 2018 Opublikowano 18 Października 2018 Nie to nie jest normalne. Nie ma żadnych wycieków benzyny, np. przy filtrze paliwa? Czy jak zmieniałeś oringi na wtryskiwaczach robiłeś test czy któryś nie leje? Jeśli nie to zrób. Ogólnie po przekreceniu kluczyka powinno być 3.5 a po odpaleniu 4. U ciebie jest 0.5 wiecej, ale moze to wina manometru. W każdym razie wg mnie moze lać któryś wtryskiwacz.
Lichy92 Opublikowano 18 Października 2018 Autor Opublikowano 18 Października 2018 42 minuty temu, monomachos napisał: Czy jak zmieniałeś oringi na wtryskiwaczach robiłeś test czy któryś nie leje? Jeśli nie to zrób. Nie robiłem. Jaki test masz na myśli? Możesz mi wytłumaczyć jak to zrobić? Wycieków paliwa raczej nie ma, nic takiego nie zauważyłem.
przem8 Opublikowano 18 Października 2018 Opublikowano 18 Października 2018 Wyciągnij listwę z wtryskami z kolektora i odpalając obserwuj czy rozpylają paliwo czy "leją". Filtr paliwa zmieniałeś? Najlepiej na ori albo jakiś mann z zamiennika.
monomachos Opublikowano 18 Października 2018 Opublikowano 18 Października 2018 Godzinę temu, Lichy92 napisał: Nie robiłem. Jaki test masz na myśli? Możesz mi wytłumaczyć jak to zrobić? Wycieków paliwa raczej nie ma, nic takiego nie zauważyłem. Tak jak napisał przem, wyciągnij listwę razem z wtryskiwaczami i niech ktoś przekręci kluczyk. Ty obserwuj wtryskiwacze, nie powinna z nich lecieć benzyna. Tylko uwaga na oczy!!! Obejrzyj też ten film (w ogóle polecam ten kanał):
Lichy92 Opublikowano 18 Października 2018 Autor Opublikowano 18 Października 2018 Godzinę temu, przem8 napisał: Filtr paliwa zmieniałeś? Najlepiej na ori albo jakiś mann z zamiennika. Filtr nie był zmieniany gdyż dostałem fakturę na filtry i olej z maja, więc postanowiłem, że trochę na tym pojeżdżę. Panowie jeszcze dwa pytania. Rozumiem, że oczywiście to może być bolączka powodująca losowe gaśnięcia ? Drugie pytanie z wyprzedzeniem. Patrzyłem na allegro za takimi wtryskami i nie mogę znaleźć kompletnie żadnego nowego, same używki. Używkę warto ? Z listwą powiniem sobie poradzić bez mechanika, zajmę się w tym w weekend.
przem8 Opublikowano 18 Października 2018 Opublikowano 18 Października 2018 Spróbuj odpalić awaryjnie na samym lpg. Jak będzie ok to wina najprędzej leży po stronie układu paliwowego. Sprawdź jaki filtr masz założony. Jeśli to najtańszy zamiennik to tu może leżeć przyczyna. Wg mnie nowych wtrysków nie ma sensu nawet szukać, jeszcze standardowych do serii ?
Lichy92 Opublikowano 20 Października 2018 Autor Opublikowano 20 Października 2018 Panowie jeśli chodzi o wtryski wszystkie są ok. Każdy ładnie psika w literkę V. Co do filtra to nie sprawdziłem bo nie mam garażu a jak na złość zaczęło padać. Zapomniałem w poprzednich postach zapytać czy to normalne, że ciśnienie paliwa po przekręceniu zapłonu nabiło się i od razu zaczęło spadać ? Co do awaryjnego odpalania na lpg nie za bardzo wiem jak to zrobić. Szukam informacji, ale nie są pod moją instalacje.
Lichy92 Opublikowano 22 Października 2018 Autor Opublikowano 22 Października 2018 (edytowane) Panowie podsyłam video z youtube. Problem wygląda u mnie identycznie jak u kolegi z Leona, który jest właścicielem filmu. U niego problemem okazała się pompa paliwa mimo, że 0 błędów. Jedyna różnica to prawidłowe ciśnienie na listwie u kolegi. Edytowane 22 Października 2018 przez Lichy92
monomachos Opublikowano 23 Października 2018 Opublikowano 23 Października 2018 W dniu 20.10.2018 o 16:22, Lichy92 napisał: Zapomniałem w poprzednich postach zapytać czy to normalne, że ciśnienie paliwa po przekręceniu zapłonu nabiło się i od razu zaczęło spadać ? Pytałeś się o to i pisałem, że nie jest to normalne. Proponuje kupić uniwersalny zawór zwrotny paliwa (kosztuje grosze) i wpiąć go przy listwie wtryskowej. Rozwiązanie tymczasowe, ale jeśli pomoże to samochód będzie normalnie odpalał, a ty będziesz wiedział gdzie dalej szukać. Nie umiem odpowiedzieć, czy zawór regulacji ciśnienia, który znajduje się w filtrze paliwa pełni jednocześnie rolę zaworu zwrotnego, czy może paliwo cofa się przez pompę. Lepiej, żeby to był filtr (100 zł) niż pompa (1000 zł wraz z koszem, bo sam wkład dobrej marki jest raczej nie do dostania do AVJ).
Lichy92 Opublikowano 24 Października 2018 Autor Opublikowano 24 Października 2018 Filtr paliwa, który znajduję się w aucie to MANN WK720/6 czyli prawidłowy i raczej był wymieniony z tego co wynika, więc filtr raczej odpada. Przewody nigdzie nie ciekną i nie ma żadnych niepokojących objaw. Rozmawiałem z poprzednim właścicielem i mówi, że pompa była wymieniana na jakiś zamiennik (cena ok. 100 zł) z intercarsu. Zastanawia mnie dlaczego bije większe ciśnienie niż powinno ? Wymieniać pompę ? Jeśli tak to na jaką ?
przem8 Opublikowano 24 Października 2018 Opublikowano 24 Października 2018 Jeździsz na lpg więc możesz zaryzykować skv. U mnie od dwóch lat, odpukać, jest ok i wyrabia spokojnie w aucie po programie. Jak ma być coś lepszego to można szukać samego wkładu vdo lub cała pompa z koszem ale to już bardzo duże koszty.
Lichy92 Opublikowano 24 Października 2018 Autor Opublikowano 24 Października 2018 W sumie mogę zaryzykować i tak już nie mam żadnych pomysłów. Gdzie jej szukać ? Allegro ? Nie bardzo wiem po jakim oznaczeniu, mam straszny problem z ustaniem go.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się