robtom8 Opublikowano 22 Lutego 2009 Opublikowano 22 Lutego 2009 pękł mi ten uchwyt co zaczepia sie linke od ręcznego nigdzie tego nie moge dostac jedynie z całym zaciskiem czy to jest wymienne zaciski zeliwne a4 avant 96 . w tej chwili nie mam ręcznego i juz raz goniłem samochód bo zapomnialem zostawic na biegu.
spetsnaz Opublikowano 22 Lutego 2009 Opublikowano 22 Lutego 2009 pękł mi ten uchwyt co zaczepia sie linke od ręcznego nigdzie tego nie moge dostac jedynie z całym zaciskiem czy to jest wymienne zaciski zeliwne a4 avant 96 . w tej chwili nie mam ręcznego i juz raz goniłem samochód bo zapomnialem zostawic na biegu. Masz dwie możliwości. Pierwsza to zakup całego zacisku. W Twoim przypadku lepiej będzie zainwestować w dwa aluminiowe zaciski montowane po roczniku 1997. Drugą możliwością jest wizyta na spocie mazowieckim, przywiozę Ci mocowanie linki, albo cały zacisk, jak wolisz. Zmieniałem u siebie żeliwne na aluminiowe i zostały mi stare zaciski.
adadur Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 Też jestem za nowym ewentualnie jeśli propozycja kolegi spetsnaza pasuje to warto skorzystać
robtom8 Opublikowano 24 Lutego 2009 Autor Opublikowano 24 Lutego 2009 to raczej kupie nowe . Dzieki za propozycje
spetsnaz Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 to raczej kupie nowe . Dzieki za propozycje To bardzo popularny zacisk, był montowany w wielu autach z koncernu VAG. Nowych nie kupuj, bo ich koszt jest wysoki (od 300zł za sztukę w górę), przy używanych warto zwrócić uwagę na prawidłowe działanie hamulca mechanicznego, który często zostaje uszkodzony przez wciskanie zamiast wkręcania tłoczka przy wymianie hamulców.
adadur Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 to raczej kupie nowe . Dzieki za propozycje To bardzo popularny zacisk, był montowany w wielu autach z koncernu VAG. Nowych nie kupuj, bo ich koszt jest wysoki (od 300zł za sztukę w górę), przy używanych warto zwrócić uwagę na prawidłowe działanie hamulca mechanicznego, który często zostaje uszkodzony przez wciskanie zamiast wkręcania tłoczka przy wymianie hamulców. no wąlśnie czy nie podałeś powodu by jednak rozważyć nowe - mechaniz ręcznego jest wręcz nie naprawialny albo ktoś musi mieć niezłą wprawę i zapał w robieniu tego
spetsnaz Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 Wg mnie lepiej jest kupić używane zaciski ze sprawnego auta (anglik) z możliwie najmłodszego okresu produkcji. TRW w Intercars bez zniżek kosztuje 457,59zł za sztukę, używane można kupić za 150 zł za komplet. Jeżeli nie liczymy się z budżetem to ZAWSZE lepszym rozwiązaniem jest zakup nowej części.
adadur Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 zostawmy tą kwestię zainteresowanemu :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się