shadow997 Opublikowano 1 Października 2018 Opublikowano 1 Października 2018 Witam wszystkich forumowiczów !!! Mam pytanie dotyczące mojej audi jak w temacie, jakiś czas temu do mojej audi weszła całkiem nowa turbina i nowy zawór n75 wszystko ładnie działa jednak mam zastrzeżenia co do spalanie oraz że czasem jak wcisnę pedał gazu na trzecim biegu auto jest mułowate. Moje pytanie dotyczy czy może być to przepływka dlatego, że została sprawdzona komputerowo przez komputer firmy texa i pokazywało mi wartość mogę się pomyliś z oznaczeniem końcowym ale na pewno było 45 g/s przy 6000 tys obrotów. Z góry dziękuje za podpowiedź.
Łukasz13 Opublikowano 1 Października 2018 Opublikowano 1 Października 2018 Bez logów to wrózenie z fusów troche, to sprawdzanie było robione podczas jazdy czy na postoju?
shadow997 Opublikowano 1 Października 2018 Autor Opublikowano 1 Października 2018 (edytowane) Dopiero jutro będę miał dostęp do vcds i zrobię logi chodź jeszcze nie wiem jak je odczytać, sprawdzenie było robione podczas postoju ponieważ texa nie ma możliwości zrobienia logów dynamicznych. Dodam tylko jedna rzecz, kiedy wciskalem pedal gazu do oporu to najpierw było 25g/s i przez chwilę spadło do 5g/s i nagle 45 g/s. Ale mam do Ciebie prośbę Łukasz jakie logi zrobić na jakich blokach i jeśli mógłbyś ocenić te logi? Edytowane 1 Października 2018 przez shadow997
Łukasz13 Opublikowano 1 Października 2018 Opublikowano 1 Października 2018 Sprawdzanie na postoju mija się z celem, co do logów to zacznij od podstawowych po kasowaniu błędów, kanały parami 002+033, 003+020, 115+118
shadow997 Opublikowano 2 Października 2018 Autor Opublikowano 2 Października 2018 (edytowane) Czyli rozumiem że mam robić wszystko na trzecim biegu zaczynać robić logi od 1700 obrotów do odcięcia? Czyli wszystkie wyżej wymienione kanały robić dynamicznie? Edytowane 2 Października 2018 przez shadow997
Łukasz13 Opublikowano 2 Października 2018 Opublikowano 2 Października 2018 TAk dokładnie, tylko wybieraj po dwa kanały na przejazd jak pisałem.
shadow997 Opublikowano 2 Października 2018 Autor Opublikowano 2 Października 2018 Dobrze dziękuję za pomoc, czyli jak zrobię logi to mogę je tutaj wrzucić i sprawdził byś mi kolego co jak wygląda. Mam jeszcze prośbę czy możesz powiedziec mi czego dotyczą te kanały bo widzę że masz duża wiedzą w tym temacie?
shadow997 Opublikowano 2 Października 2018 Autor Opublikowano 2 Października 2018 Proszę Łukasz załączyłem logi. LOG-01-002-033-xxx.CSV LOG-01-003-020-xxx.CSV LOG-01-115-118-xxx.CSV
przem8 Opublikowano 2 Października 2018 Opublikowano 2 Października 2018 Na przyszłość logi prześlij na vaglogi.pl i wklej tylko linki ? Po logach jest w miarę ok, turbo delikatnie przeładowuje ale tak może zostać, przepływ taki se ale w seryjnym avj ciężko osiągnąć ponad 120g/s.
shadow997 Opublikowano 2 Października 2018 Autor Opublikowano 2 Października 2018 Dzięki za odpowiedź, autko trochę drży na na biegu jałowym dlatego próbuje znaleźć odpowiedź na tą sytuację i trochę słaba jest ?
Łukasz13 Opublikowano 2 Października 2018 Opublikowano 2 Października 2018 Logi robiłeś na pb? Ogólnie wygląda to dobrze, możesz jeszcze zrobić 002+033 na lpg.
shadow997 Opublikowano 2 Października 2018 Autor Opublikowano 2 Października 2018 Właśnie to było na LPG Łukasz ?
Łukasz13 Opublikowano 2 Października 2018 Opublikowano 2 Października 2018 Aha to przynajmniej wiadomo że lpg dobrze ustawione. czyli wychodzi że jest ok, no chyba że chcesz na pb powtórzyć.
shadow997 Opublikowano 2 Października 2018 Autor Opublikowano 2 Października 2018 Chodziło mi tylko o to czy dobrze działa, a ta sonda lambda trochę nie szaleje? Chcę zrobić soft i chciałem żeby wszystko było ok, wyskakuje mi cały czas błąd termostatu nie wiem od czego temperature pokazuje mi 103 stopnie, a na zgarach zawsze trzyma się minimalnie ponad 90 ale tak minimalnie.
przem8 Opublikowano 2 Października 2018 Opublikowano 2 Października 2018 11 minut temu, shadow997 napisał: Chodziło mi tylko o to czy dobrze działa, a ta sonda lambda trochę nie szaleje? Korekty sondy są w normie. Zrób 2+33 na pb po kasowaniu błędów, bo grunt żeby dobrze było na paliwie do którego jest stworzony silnik.
shadow997 Opublikowano 2 Października 2018 Autor Opublikowano 2 Października 2018 Dobrze zaraz zrobie, a co jeśli jeden czujnik pokazuje mi w 75 stopni a drugi 101 stopni w vcds?
shadow997 Opublikowano 2 Października 2018 Autor Opublikowano 2 Października 2018 Proszę na Pb, przepraszam że tak wrzucam ale na tej stronie vaglogi ciągle nic tu nie ma taki komunikat. LOG-01-002-033-xxx.CSV
przem8 Opublikowano 2 Października 2018 Opublikowano 2 Października 2018 51 minut temu, shadow997 napisał: Proszę na Pb, przepraszam że tak wrzucam ale na tej stronie vaglogi ciągle nic tu nie ma taki komunikat. LOG-01-002-033-xxx.CSV A zarejestrowałeś się? Dziwne, bo stronka działa bez zarzutu. Wskazania mieszczą się w normie.
shadow997 Opublikowano 2 Października 2018 Autor Opublikowano 2 Października 2018 (edytowane) powiedz mi tylko przem to chyba nie jest normalne że jeden kanał pokazuje mi temperature 55 a drugi 103 stopnie ? samochód ogólnie wolno sie nagrzewa i ciągle wyskakuje mi błąd z termostatem 17700 p1292, i wskazówka na zegrach jest minimalnie poza 90 stopnii tak cały czas stoi. Edytowane 2 Października 2018 przez shadow997
przem8 Opublikowano 2 Października 2018 Opublikowano 2 Października 2018 Termostat do wymiany, częsta przypadłość.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się