migzu Opublikowano 1 Października 2018 Opublikowano 1 Października 2018 Witam , mam pewne problemy ze swoim silnikiem pierwszy polega na tym że mam błąd związany z czujnikiem polozenia wału oraz czujnikiem położenia wałka rozrzadu , silnik ładnie kręci się do 4 tys. obrotow potem zaś obroty skakaja powoli do góry nie jest to płynne zwiekszanie obrotów , drugi problem polega na tym że płyn chłodniczy podczas jazdy nie ma podstawy czy krótka czy długa trasa zrobi to jak chce poprostu znika niemal że całkowicie ze zbiorniczka wyrównawczego (pokazuje komunikat na fisie) i po popuszczeniu lekkim korka wlewu płyn magicznie wraca do stanu. W załączniku dorzucam cholerną listę błędów pare się zebrało bo w między czasie też była wymieniona skrzynia z multi na manual , po usunieciu został tylko blad 16705 z g28 i uparty błąd z wałka rozrzadu nie chciał wbić sporotem ale on tu wpadnie jutro znając życie. W tym temacie serwis znany i "polecanny" spod rzeszowa wyjasnił sprawę tak że nastawnik przechodzi próby olejowe wszystko w normie lecz jednak ma male luzy , a błąd z g28 tłumaczyli tak że to sporadyczny nie ma co sie przejmować , kurłaa jak sie nie przejmować jak masz w myśli że wkońcu kuźwa staniesz na poboczu bo czujnik jednak postanowił sie obrazić a po drugie gryzie mnie to w oczy i tyle mam prawo do tego , ze znanych mi usterek jeszcze wiem że pompka paliwa już troszkę zaczyna wyć i błagać o emeryturę. Także forumowicze proszę o jakieś podpowiedzi co z tym fantem działać , bo po wizycie w tamtym Vagina Serwis i z ich podejściem do klienta to naprawdę strzelić sobie tylko w głowę.
przem8 Opublikowano 1 Października 2018 Opublikowano 1 Października 2018 5 minut temu, migzu napisał: uparty błąd z wałka rozrzadu nie chciał wbić sporotem ale on tu wpadnie jutro znając życie. Sprawdź w gr.93 wartość dla ustawienia rozrządu.
migzu Opublikowano 1 Października 2018 Autor Opublikowano 1 Października 2018 6 minut temu, przem8 napisał: Sprawdź w gr.93 wartość dla ustawienia rozrządu. niezależnie od obrotów zostaje -3.0 KW , sprawdzali niby rozrząd że jest okej ustawiony że niby klin nie sciety
monomachos Opublikowano 2 Października 2018 Opublikowano 2 Października 2018 19 godzin temu, migzu napisał: drugi problem polega na tym że płyn chłodniczy podczas jazdy nie ma podstawy czy krótka czy długa trasa zrobi to jak chce poprostu znika niemal że całkowicie ze zbiorniczka wyrównawczego (pokazuje komunikat na fisie) i po popuszczeniu lekkim korka wlewu płyn magicznie wraca do stanu. Czy po tych "zniknięciach i powrotach" płyn ubywa? Jeśli nie to dobrze byłoby na początek podmienić korek wlewu płynu, najlepiej już sprawdzony - od jakiegoś znajomego.
migzu Opublikowano 2 Października 2018 Autor Opublikowano 2 Października 2018 Sprawdzę to z tym korkiem , nie ubytków nie widać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się