gregory78 Opublikowano 22 Lutego 2009 Opublikowano 22 Lutego 2009 Koledzy pomóżcie w moim aucie B7 dość ciężko kreci sie kółkiem ciężej jak w a4 B5 czy nawet w Astrze pozatem pojechałem do mechanika w holandi bo tutaj mieszkam i wymienili mi pasek i napinacz wspomagania, gdyż zaczęło piszczec i drgac przy skrecaniu na wolnych obrotach .. no i po trasie do polski i z powrotem te objawy wróciły pojechałem z reklamacja i wydaje mi sie ze wymienili za drugim razem tylko pasek czy moze byc to wina napinacza .pompa chodzi cicho i nie ma wycieków. no i dlaczego ciężkawo chodzi wspomaganie
GRazny Opublikowano 22 Lutego 2009 Opublikowano 22 Lutego 2009 no a płyn... też nie miałem wycieków (skoda fabia) a musiałem 0,3 litra dolać i jak ręką odjął...
gregory78 Opublikowano 22 Lutego 2009 Autor Opublikowano 22 Lutego 2009 javascript:void(0);płyn jest ok nic nie musze dolewac
H4mm3R Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 Ja w sobotę będę wymieniać napinacz z rolką bo bo mi strasznie pasek piszczy przy skręcaniu. Pasek chyba też wymienia dla świtego spokoju. Faktycznie wspomaganie mogło by trochę lżej chodzić, a płynu mam 2cm ponad stan...
ALBINEK Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 Jak wymieniłeś napinacz i pasek to kolej chyba na pompe .
H4mm3R Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 piszczała sprężyna z napinacza, wystarczy nasmarować i nadaje się do użytku a roboty było na 7h Pompa jest dobra a pozatym 10tys km temu robiłem cały rozrząd. [br]Dopisany: 02 Marzec 2009, 14:58_________________________________________________Panowie ktoś znalazł przyczynę "piszczenia" układu kierowniczego podczas skręcania ?? Wymieniłem napinacz + pasek i dalej piszczy jak cholera jak skręcam mocniej przy wolnym ruszaniu.
slodki79 Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 Ja musiałem u siebie wymienić sprzęgiełko alternatora tzn.rolkę. Sprzęgiełko na wykończeniu stawia opór i niestety pasek dostaje po dupci i piszczy. Wymień ponieważ potrafi się rozsypać podczas jazdy i wtedy będzie pipa :no:
GRazny Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 były przypadki że pasek podczas wystrzału rozwalił obudowę rozrządu i wkręcił się w pasek rozrządu powodując... wiadomo co :gwizdanie:
H4mm3R Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 Ja musiałem u siebie wymienić sprzęgiełko alternatora tzn.rolkę. Sprzęgiełko na wykończeniu stawia opór i niestety pasek dostaje po dupci i piszczy. Wymień ponieważ potrafi się rozsypać podczas jazdy i wtedy będzie pipa :no: Ja wymieniłem napinacz wraz z rolką i pasek micro z alternatora i dalej piszczy jak locha
smite Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 u mnie piszczalo i wymieniłem rolkę na alternatorze i jak ręka doją przestało przed napinacz latał teraz stoi w miejscu. Ale mam jeszcze pytanie do użytkowników b7. Czy na postoju jak kreci sie kierownica są u was delikatne drgania od czuwalne na kierownicy i cichutkie bziuczenie? Pozdrawiam Paweł
GRazny Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 ja na postoju czuję drgania na kole kierownicy... buczenie lekkie też... ale nie mam B7
gregory78 Opublikowano 25 Maja 2009 Autor Opublikowano 25 Maja 2009 zrobione wymieniłem napinacz pasek iiiiiii po raz pierwszy cos tam przy alternatorze o sprzegełko i jest teraz ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się