Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AWT, dymi nie równa praca


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, mam problem z audikiem. A mianowicie wszystko było w porządku, aż pewnego razu podczas odpalania miał problemy(stało się to z dnia na dzień), długo kręcił, aż w końcu odpalił ale zaczął nierówno pracować i bardzo mocno kopcić na biało. Wymieniałem: cewki, świece, przepływomierz wyciągnąłem i trochę psiknalem czyscikiem,wycieków nie widzę, iskra jest na każdym cylindrze. Dzieje się tak na benzynie jak i na gazie. Czego to może być wina? Myślałem nad sonda, lub czujnik wałka rozrządu, jakiś przewod przetarty? nie wiem, a nie chce pchać się w koszty i wszystko wymieniać po kolei. Jak grzebałem w nim to w pewnym momencie odpalił bardzo dobrze zrobiłem przejazd odstawiłem i następnego dnia znów były te objawy.

Dodaje zdjęcie błędów:

Pierwszy błąd ze zdjecia nie wiem jak naprawić, ale o jest od kiedy pamiętam.

IMG_20181010_150543.jpg

Opublikowano

Wiecej cos by logi podpowiedziały, problem występuje tylko po odpaleniu czy cały czas?

Opublikowano

Pierwszy błąd to przepalony bezpiecznik mały 10A. Pompa od systemu BAS (awaryjnego hamowania). Elektryczna pompa podciśnienia. W środku tej pompy pęka wirnik. Używki są kosmicznie drogie, zestawów naprawczych nie widziałem. Ostatni od słabego aku - zacznij od naładowania aku i usuń błędy. Błąd sondy pierwszej i wypadanie zapłonu na 1 garnku. Zacznij od wymiany świec i zamień miejscami cewki na cylindrze 1 i 2, usuń błędy, 10 km jazdy próbnej i znów pod kompa.

Opublikowano (edytowane)
W dniu 12.10.2018 o 08:21, Łukasz13 napisał:

Wiecej cos by logi podpowiedziały, problem występuje tylko po odpaleniu czy cały czas?

Problem jest po odpaleniu cały czas, tylko kiedyś parę razy dobrze odpalił i działał ale znów się popsuło. 

W dniu 12.10.2018 o 08:34, Makale napisał:

Pierwszy błąd to przepalony bezpiecznik mały 10A. Pompa od systemu BAS (awaryjnego hamowania). Elektryczna pompa podciśnienia. W środku tej pompy pęka wirnik. Używki są kosmicznie drogie, zestawów naprawczych nie widziałem. Ostatni od słabego aku - zacznij od naładowania aku i usuń błędy. Błąd sondy pierwszej i wypadanie zapłonu na 1 garnku. Zacznij od wymiany świec i zamień miejscami cewki na cylindrze 1 i 2, usuń błędy, 10 km jazdy próbnej i znów pod kompa.

Błąd z akumulatora wyszedł bo go odpiołem przedtem na noc, myślałem, że się może coś zresetuje (Aku jest naładowany), jak już pisałem cewki wymieniałem (mam zapasowe) miejscami też zamieniałem, błąd jest cały czas na pierwszym cylindrze. Świece też wymieniałem (też mam zapasowe). A co do bezpieczników teraz sprawdzałem i mam wszystkie w porządku.

Sprawdzałem vcds-em sondę lambda to mi wykazało, że działa i koryguje mieszankę. Nie mam już pomysłu.

Edytowane przez Pawel1155332
Opublikowano (edytowane)

płynu chłodniczego nie ubywa ? uszczelkę wyeliminował bym w 1 kolejności jak kopci na biało
sprawdź temperaturę wody na kanale 49 w climatronicu, może czujnik temperatury
może uszczelniacze zaworowe
może turbo puszcza olej, ale tu był by problem non stop, a rozumiem że jest tylko po odpaleniu
 

Edytowane przez mat36cichy
Opublikowano

Problem rozwiązany, padły wtryski i pompa paliwa. Dzięki za zainteresowanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...