Pawel1155332 Opublikowano 12 Października 2018 Opublikowano 12 Października 2018 Cześć, mam problem z audikiem. A mianowicie wszystko było w porządku, aż pewnego razu podczas odpalania miał problemy(stało się to z dnia na dzień), długo kręcił, aż w końcu odpalił ale zaczął nierówno pracować i bardzo mocno kopcić na biało. Wymieniałem: cewki, świece, przepływomierz wyciągnąłem i trochę psiknalem czyscikiem,wycieków nie widzę, iskra jest na każdym cylindrze. Dzieje się tak na benzynie jak i na gazie. Czego to może być wina? Myślałem nad sonda, lub czujnik wałka rozrządu, jakiś przewod przetarty? nie wiem, a nie chce pchać się w koszty i wszystko wymieniać po kolei. Jak grzebałem w nim to w pewnym momencie odpalił bardzo dobrze zrobiłem przejazd odstawiłem i następnego dnia znów były te objawy. Dodaje zdjęcie błędów: Pierwszy błąd ze zdjecia nie wiem jak naprawić, ale o jest od kiedy pamiętam.
Łukasz13 Opublikowano 12 Października 2018 Opublikowano 12 Października 2018 Wiecej cos by logi podpowiedziały, problem występuje tylko po odpaleniu czy cały czas?
Makale Opublikowano 12 Października 2018 Opublikowano 12 Października 2018 Pierwszy błąd to przepalony bezpiecznik mały 10A. Pompa od systemu BAS (awaryjnego hamowania). Elektryczna pompa podciśnienia. W środku tej pompy pęka wirnik. Używki są kosmicznie drogie, zestawów naprawczych nie widziałem. Ostatni od słabego aku - zacznij od naładowania aku i usuń błędy. Błąd sondy pierwszej i wypadanie zapłonu na 1 garnku. Zacznij od wymiany świec i zamień miejscami cewki na cylindrze 1 i 2, usuń błędy, 10 km jazdy próbnej i znów pod kompa.
Pawel1155332 Opublikowano 12 Października 2018 Autor Opublikowano 12 Października 2018 (edytowane) W dniu 12.10.2018 o 08:21, Łukasz13 napisał: Wiecej cos by logi podpowiedziały, problem występuje tylko po odpaleniu czy cały czas? Problem jest po odpaleniu cały czas, tylko kiedyś parę razy dobrze odpalił i działał ale znów się popsuło. W dniu 12.10.2018 o 08:34, Makale napisał: Pierwszy błąd to przepalony bezpiecznik mały 10A. Pompa od systemu BAS (awaryjnego hamowania). Elektryczna pompa podciśnienia. W środku tej pompy pęka wirnik. Używki są kosmicznie drogie, zestawów naprawczych nie widziałem. Ostatni od słabego aku - zacznij od naładowania aku i usuń błędy. Błąd sondy pierwszej i wypadanie zapłonu na 1 garnku. Zacznij od wymiany świec i zamień miejscami cewki na cylindrze 1 i 2, usuń błędy, 10 km jazdy próbnej i znów pod kompa. Błąd z akumulatora wyszedł bo go odpiołem przedtem na noc, myślałem, że się może coś zresetuje (Aku jest naładowany), jak już pisałem cewki wymieniałem (mam zapasowe) miejscami też zamieniałem, błąd jest cały czas na pierwszym cylindrze. Świece też wymieniałem (też mam zapasowe). A co do bezpieczników teraz sprawdzałem i mam wszystkie w porządku. Sprawdzałem vcds-em sondę lambda to mi wykazało, że działa i koryguje mieszankę. Nie mam już pomysłu. Edytowane 13 Października 2018 przez Pawel1155332
mat36cichy Opublikowano 22 Października 2018 Opublikowano 22 Października 2018 (edytowane) płynu chłodniczego nie ubywa ? uszczelkę wyeliminował bym w 1 kolejności jak kopci na biało sprawdź temperaturę wody na kanale 49 w climatronicu, może czujnik temperatury może uszczelniacze zaworowe może turbo puszcza olej, ale tu był by problem non stop, a rozumiem że jest tylko po odpaleniu Edytowane 24 Października 2018 przez mat36cichy
Pawel1155332 Opublikowano 31 Października 2018 Autor Opublikowano 31 Października 2018 Problem rozwiązany, padły wtryski i pompa paliwa. Dzięki za zainteresowanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się