Osiollekk Opublikowano 12 Października 2018 Opublikowano 12 Października 2018 Cześć, od pół roku jeżdże moją pierwszą benzyną, i jedyne co wymieniłem przez 15tys km to 2x olej i komplet filtrów. podpowiedzcie co powinienem i kiedy wymienić, co sprawdzic i jak ogólnie dbać o silnik 2.0tfsi, CPMB, 2014r więc poprawiony polift, Quattro, 53000km. Świece lada chwila? Cewki, przewody tez się wymienia? Filtr paliwa jest wymienialny? Olej w skrzyni (mam wersje USA więc tiptronic - 8biegowa ZF)? Co jeszcze? Dzięki za pomoc Panowie
Hugo Opublikowano 12 Października 2018 Opublikowano 12 Października 2018 https://a4-klub.pl/topic/161417-b8-troooop/?do=findComment&comment=5353779
Osiollekk Opublikowano 14 Października 2018 Autor Opublikowano 14 Października 2018 (edytowane) OK Filtr powietrza co 90tys km Świece co 60tys km - pytanie jakiego producenta wybrać? Filtr paliwa w 2.0tfsi jest niewymienialny? I została skrzynia - mam USA więc nie S-tronic a tiptronic, a w książce jest info dla Q5, A6 i A8 hybrid. Masz może taką książke ale dla USA? W tipie ZF8 tez trzeba jechać na drugi koniec Polski do gościa który ogarnia wymiane tak jak w przypadku DSG? Czy wystarczy spuścić stary, zalać nowy i tyle? Edytowane 14 Października 2018 przez Osiollekk
Hugo Opublikowano 14 Października 2018 Opublikowano 14 Października 2018 Filtr powietrza to ja co rok wymieniam. Zrobisz kilkanaście tysięcy i już jest zasyfiony i czarny Świece mam wrzucone BERU Filtra paliwa nie wymienia się. Co do skrzyni, to zapewne producent nie przewiduje wymiany oleju. Ja pomimo tego bym i tak wymieniał. Na pewno jej to nie zaszkodzi.
Osiollekk Opublikowano 14 Października 2018 Autor Opublikowano 14 Października 2018 No filtr powietrza racja, tak tylko przepisałem z tej książki Co do tipa to tylko spuścić stary i zalać nowy? Czy coś jeszcze, orientujesz sie?
wampir Opublikowano 14 Października 2018 Opublikowano 14 Października 2018 Ja świece polecam NGK bo takie ida na pierwszy montaż, w moim temacie jest ich numer. Świece można ciut szybciej niż 60 wymieniać jak Ci wypadnie np wymiana oleju Olej w skrzyni to nie taka prosta sprawa https://www.audizine.com/forum/showthread.php/687598-ZF8-Transmission-NOT-Lifetime-fluid/page17 Trzeba mieć vcds i odpowiednio sprawdzić poziom oleju przy określonej jego temperaturze. Z tego co piszą na audizine to przewaznie przy zlewaniu wylatuj ok 5l, reszta zostaje w srodku. Sam nie wiem co bym lał, czy płyn z ASO czy ten, który sprzedaje producent skrzyni czyli ZF8 Lifeguardfluid 8...
Osiollekk Opublikowano 14 Października 2018 Autor Opublikowano 14 Października 2018 Wampir, orientujesz się kto może ogarnąć wymianę? Narazie pytam teoretycznie, bo do 100tys mi jeszcze troche brakuje
wampir Opublikowano 14 Października 2018 Opublikowano 14 Października 2018 Pewnie ASO albo szukaj w okolicy ogarniętego mechanika. Ewentualnie do tunera, który to zrobi przy okazji softu do ECU i TCU Ja jadę do Gregor10.pl Zrobili bardzo dużo aut z usa z tymi skrzyniami.
Sensey89 Opublikowano 22 Lutego 2019 Opublikowano 22 Lutego 2019 (edytowane) Siema ten silnik jest na łańcuchu? też ściągnąłem i czeka mnie kilka napraw jak z tą skrzynia w końcu jest? Gdzie wymieniłes olej? Jaka cena? I co warto zrobić na początku? Edytowane 22 Lutego 2019 przez Sensey89
narkil Opublikowano 22 Lutego 2019 Opublikowano 22 Lutego 2019 7 godzin temu, Sensey89 napisał: Siema ten silnik jest na łańcuchu? też ściągnąłem i czeka mnie kilka napraw jak z tą skrzynia w końcu jest? Gdzie wymieniłes olej? Jaka cena? I co warto zrobić na początku? Łańcuch. Co do oleju, to zależy czy pełna wymiana czy tylko to co zleci z korka, a to z kolei zależy jaki masz przebieg.
Sensey89 Opublikowano 22 Lutego 2019 Opublikowano 22 Lutego 2019 (edytowane) Chyba pełna wolę zrobić i mieć spokój sam dla siebie przebieg to 80 tys km tylko pytanie czy u jakiegoś mechanika czy w serwisie Audi i plus minus jakie są to koszta jestem z okolic Wrocławia Ew powinienem coś dodatkowo wiedzieć o tych wersjach z USA? Edytowane 22 Lutego 2019 przez Sensey89
Osiollekk Opublikowano 25 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2019 W piątek zmieniam olej w skrzyni - kupiłem cały zestaw z ZF (olej, uszczelka, filtr i śruby). Decyzja, że zmieniam sam, bo przy 65tys przebiegu nie ma sensu wymieniać calutkiego tj. dynamicznie. Druga sprawa, to co z tym rozrządem? Łańcuch dożywotni czy trzeba to ruszać? Kiedy najlepiej wg. Audi i kiedy wg. Użytkowników?
MatteoAlessandro Opublikowano 13 Września 2019 Opublikowano 13 Września 2019 U mnie rozrząd przy ok 140kkm miał już kilka stopni odchylenia więc pewnie przy jakiś 120kkm powinno się to już robić.
Osiollekk Opublikowano 18 Września 2019 Autor Opublikowano 18 Września 2019 Jaki koszt części + robota?
wampir Opublikowano 18 Września 2019 Opublikowano 18 Września 2019 120 i zmiana rozrządu w polifcie? Chyba tys mil wg analizy audizine gdzie wiele osób podawało swoje przebiegi (prawdziwe) i stopień naciągnięcia napinacza to zalecają sprawdzanie po przekroczeniu 160tys km.
Osiollekk Opublikowano 20 Września 2019 Autor Opublikowano 20 Września 2019 W dniu 18.09.2019 o 20:43, wampir napisał: stopień naciągnięcia napinacza To jest jakoś mierzalne np przez vcds?
Wihajster Opublikowano 21 Września 2019 Opublikowano 21 Września 2019 jest możliwość podejrzenia jego naciągnięcia.
Hugo Opublikowano 21 Września 2019 Opublikowano 21 Września 2019 42 minuty temu, Wihajster napisał: jest możliwość podejrzenia jego naciągnięcia. Przez ten otwór się zagląda jak dobrze pamiętam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się