Pabloo82 Opublikowano 12 Października 2018 Opublikowano 12 Października 2018 Pacjent b8 caha Q . Paliwo wrecz znika ze zbiornika . Stan wtryskow na foto . Jazda na odcinku 25km totalne dziadkowanie komp pokazuje w granicy 5.8 a wskazowka leci jak z przepaści i przy dystrybutorze ponad 9.5l na 100. Spalanie na postoju 0.9 . Po zatankpwaniu az do wylewania sie paliwa i przejachaniu tak jak widac na foto 136km wskazowka poleciala o 1/4 baku. Jadac do pracy 25km z dystansu pokazywanego na fis ubywa mi okolo 60km zasięgu. Nawet strach myslec o spalaniu w miescie bądź przy dynamiczej jeździe.
adioss995 Opublikowano 12 Października 2018 Opublikowano 12 Października 2018 Jakieś błędy masz? Może sonda ?
Pabloo82 Opublikowano 12 Października 2018 Autor Opublikowano 12 Października 2018 (edytowane) Witam auto mam od niedawna . Auto sprawdzali mi w boshu . Jedyny blad to od poziomowania xenona i od abs. Po skasowaniu nie powróciły . Chialem kablekiem od b6 kkl cos posprawdzac ale niestety nie w b8 nie dziala. Edytowane 12 Października 2018 przez Pabloo82
lukas309 Opublikowano 12 Października 2018 Opublikowano 12 Października 2018 Może źle pokazuje wskazówka na zegarach pokrywa się to z dystansem jaki pokazuje FIS???
greg2505 Opublikowano 12 Października 2018 Opublikowano 12 Października 2018 wycieku nie masz gdzieś ,oleju nie przybywa?skoro komp pokazuje dobrze to właśnie gdzieś może wyciek jest
Pabloo82 Opublikowano 13 Października 2018 Autor Opublikowano 13 Października 2018 (edytowane) Oleju nie przybywa. Wycieku brak . Jakby palil tak jak pokazuje fis to by bylo elegancko A nie fis plus ponad 3 litry . Zanakowalem zbowu do pelna wskazania fisa bajka . Nawet jakbym 1litr dołożył do tych wskazan to by bylo ok a nie spalanie w okolocy 10 przy dziadkowaniu... Edytowane 13 Października 2018 przez Pabloo82
Pabloo82 Opublikowano 21 Października 2018 Autor Opublikowano 21 Października 2018 Ostatnio bylem sprawdzic auto tu http://www.jmtuning.pl/kontakt/ brak jakichkolwiek bledow . A uto sprawdzone na postoju i podczas jazdy. Synchonizacja wyszla na -4 wiec pewnie temu tak pali . W poniedzialek bede chcial to ustawic na -1 i powinno byc ok
Pabloo82 Opublikowano 24 Października 2018 Autor Opublikowano 24 Października 2018 (edytowane) Pojechalen przestawić kat synchronizacji . Kat caly czas jak na foto i nic sie nie zmienia bez znaczenia czy ustawiam w prawo czy lewo . Jak sie więcej przestawi to poprostu nie odpala Edytowane 24 Października 2018 przez Pabloo82
arek252525 Opublikowano 25 Października 2018 Opublikowano 25 Października 2018 19 godzin temu, Pabloo82 napisał: Pojechalen przestawić kat synchronizacji . Kat caly czas jak na foto i nic sie nie zmienia bez znaczenia czy ustawiam w prawo czy lewo . Jak sie więcej przestawi to poprostu nie odpala Na zdjęciu niema kąta synchronizacji.
Pabloo82 Opublikowano 25 Października 2018 Autor Opublikowano 25 Października 2018 To spoko ze mechanik nie wiedział co robi . ?
Pabloo82 Opublikowano 28 Października 2018 Autor Opublikowano 28 Października 2018 Dziekuje koledze o nicku. Inhosik za porady odnosnie ustawienia synchro walka . (Dzieki temu wiedzialem czy osoba chcaca mi to sprawdzic wie co robi ). Kat czyli synchronus angle pod pozycja 191 mialem +4.5 teraz mam przestawiony na -0.7 do-1 podczas jazdy . Auto odrzylo zobaczymy jak sie to przełoży na spalanie . W 1.9 avf jak mialem w plus to byl muł i mniej palilo w minus auto odyzskiwalo wigor ale spalanie rosło. Bylem zdziwniony ze w tym przypadku tak duzo palilo na tak sporym + . Ponoc dpf byl zalewany paliwem i probowalo go co chwile wypalac co sie przelozylo na duze spalanie czy tak mogło być?. W najblizszym czasie odpisze jak zmiana kąta wplynela na spalanie . Ciekaw jestem jakie syncho maja ustawione inni forumowicze. Oraz jaki jest zakres synchro w cr bo w pd bylo 3+ do -3
Dawid... Opublikowano 3 Stycznia 2019 Opublikowano 3 Stycznia 2019 W dniu 28.10.2018 o 21:12, Pabloo82 napisał: Ponoc dpf byl zalewany paliwem i probowalo go co chwile wypalac co sie przelozylo na duze spalanie czy tak mogło być?. W najblizszym czasie odpisze jak zmiana kąta wplynela na Witam kolego mam podobny problem z wysokim spalaniem za 100zl przejezdzam 150km nie ma znaczenia czy miasto czy trasa. Zauwazylem ze codziennie zalancza mi sie wiatrak na postoju i obroty zbilzone do 1000. Bylem u diagnosty jedyny blad wyskoczyl przeplywomierz w poniedzialek jade do niego zobaczyc czy wyskoczy ten sam blad i w jakim stanie DPF pewnie czeka mnie czyszczenie lub wycinka.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się