Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Paląca się kontrolka ESP


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z kontrolą ESP zapala się w trakcie jazdy i nie gaśnie dopiero po ponownym uruchomieniu silnika gaśnie i sytuacja się powtarza. Drugi problem dotyczy samego uruchomienia silnika po nocy ciężko zapala, albo wql akumulator sprawdzany na stacji dobry prąd ładowania alternatora 12,5V po dodaniu gazu 14,2V. W załączniku błędy po podłączeniu komputera. Ktoś miał podobne objawy? 

IMG_20181015_175007.jpg

Opublikowano

Może wina leży w padniętym rozruszniku który pobiera bardzo duży prąd w momencie rozruchu powodując duży spadek napięcia i szereg błędów. Jeśli aku sprawdzone i jest ok, klemy czyste i ładnie skręcone to zainteresowałbym się rozrusznikiem.

Opublikowano

Kolego Damian,

kod silnika w Twoim opisie BRF to raczej nie jest TFSI....

A wracając do usterki to na moje masz problem z układem elektrycznym.

Napięcie ładowania, a nie prąd jak napisałeś, powinno wynosić powyżej 14V, ale nie po dodaniu gazu tylko cały czas, na jałowym też (niezależnie od obrotów silnika). (może padł regulator napięcia na alternatorze...)

Akumulator jest niedoładowany i jest problem z uruchomieniem auta. Układ ABS/ESP jest bardzo czuły na spadki napięcia i stąd te błędy.

Opublikowano
9 minut temu, pilKOZAK napisał:

Kolego Damian,

kod silnika w Twoim opisie BRF to raczej nie jest TFSI....

A wracając do usterki to na moje masz problem z układem elektrycznym.

Napięcie ładowania, a nie prąd jak napisałeś, powinno wynosić powyżej 14V, ale nie po dodaniu gazu tylko cały czas, na jałowym też (niezależnie od obrotów silnika). (może padł regulator napięcia na alternatorze...)

Akumulator jest niedoładowany i jest problem z uruchomieniem auta. Układ ABS/ESP jest bardzo czuły na spadki napięcia i stąd te błędy.

Tu masz filmik co i jak 

 

Opublikowano

Ja przeczytalem ze aku ma 12,5v:facepalm:jak ladowanie masz 12'5v na  malych obrotach to jak kolega wyzej napisal aku jest nie doladowany . Minimum to bodajze 13.4v. Sprawdz ladowanie na klemach i na alternatorze. Jak bedzie takie niskie to pewnie juz jedna szczotka sie skonczyla w regulatorze

Opublikowano

Cześ,

Ze swojej strony mogę dodać , że miałem podobny objaw u siebie. Winny był czujnik pedału STOP.  Wymieniłem na nowy ale wymagał dobrej regulacji. W serwisie mi powiedzieli, że ma być dobrze ustawiony - tzn bardzo czule. Mój późno przełączał styki gdy już pojawiło się ciśnienie na hydraulice hamulców. ABS widział wzrost ciśnienia w układzie a nie widział naciśnięcia pedał hamulca. Stąd generował błąd i kontrolka ESP się zapalała.

Może moja awaria sie tu przyda.

Opublikowano

Kolego masz problem z czujnikiem skrętu, źle ustawiony kąt skrętu. lub podrostu padł.

A to jest element powiązany z ABS i ESP. żadna wymiana akumulatora nic nie da.

Sprawdź czujnik kąta skrętu 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...