Damian04700 Opublikowano 16 Października 2018 Opublikowano 16 Października 2018 Mam problem z kontrolą ESP zapala się w trakcie jazdy i nie gaśnie dopiero po ponownym uruchomieniu silnika gaśnie i sytuacja się powtarza. Drugi problem dotyczy samego uruchomienia silnika po nocy ciężko zapala, albo wql akumulator sprawdzany na stacji dobry prąd ładowania alternatora 12,5V po dodaniu gazu 14,2V. W załączniku błędy po podłączeniu komputera. Ktoś miał podobne objawy?
sitar Opublikowano 16 Października 2018 Opublikowano 16 Października 2018 Może wina leży w padniętym rozruszniku który pobiera bardzo duży prąd w momencie rozruchu powodując duży spadek napięcia i szereg błędów. Jeśli aku sprawdzone i jest ok, klemy czyste i ładnie skręcone to zainteresowałbym się rozrusznikiem.
pilKOZAK Opublikowano 16 Października 2018 Opublikowano 16 Października 2018 Kolego Damian, kod silnika w Twoim opisie BRF to raczej nie jest TFSI.... A wracając do usterki to na moje masz problem z układem elektrycznym. Napięcie ładowania, a nie prąd jak napisałeś, powinno wynosić powyżej 14V, ale nie po dodaniu gazu tylko cały czas, na jałowym też (niezależnie od obrotów silnika). (może padł regulator napięcia na alternatorze...) Akumulator jest niedoładowany i jest problem z uruchomieniem auta. Układ ABS/ESP jest bardzo czuły na spadki napięcia i stąd te błędy.
pilKOZAK Opublikowano 16 Października 2018 Opublikowano 16 Października 2018 9 minut temu, pilKOZAK napisał: Kolego Damian, kod silnika w Twoim opisie BRF to raczej nie jest TFSI.... A wracając do usterki to na moje masz problem z układem elektrycznym. Napięcie ładowania, a nie prąd jak napisałeś, powinno wynosić powyżej 14V, ale nie po dodaniu gazu tylko cały czas, na jałowym też (niezależnie od obrotów silnika). (może padł regulator napięcia na alternatorze...) Akumulator jest niedoładowany i jest problem z uruchomieniem auta. Układ ABS/ESP jest bardzo czuły na spadki napięcia i stąd te błędy. Tu masz filmik co i jak
sitar Opublikowano 16 Października 2018 Opublikowano 16 Października 2018 Ja przeczytalem ze aku ma 12,5vjak ladowanie masz 12'5v na malych obrotach to jak kolega wyzej napisal aku jest nie doladowany . Minimum to bodajze 13.4v. Sprawdz ladowanie na klemach i na alternatorze. Jak bedzie takie niskie to pewnie juz jedna szczotka sie skonczyla w regulatorze
Gregory79 Opublikowano 25 Listopada 2018 Opublikowano 25 Listopada 2018 Cześ, Ze swojej strony mogę dodać , że miałem podobny objaw u siebie. Winny był czujnik pedału STOP. Wymieniłem na nowy ale wymagał dobrej regulacji. W serwisie mi powiedzieli, że ma być dobrze ustawiony - tzn bardzo czule. Mój późno przełączał styki gdy już pojawiło się ciśnienie na hydraulice hamulców. ABS widział wzrost ciśnienia w układzie a nie widział naciśnięcia pedał hamulca. Stąd generował błąd i kontrolka ESP się zapalała. Może moja awaria sie tu przyda.
quattro71 Opublikowano 26 Listopada 2018 Opublikowano 26 Listopada 2018 Kolego masz problem z czujnikiem skrętu, źle ustawiony kąt skrętu. lub podrostu padł. A to jest element powiązany z ABS i ESP. żadna wymiana akumulatora nic nie da. Sprawdź czujnik kąta skrętu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się