szalonyharry Opublikowano 18 Października 2018 Opublikowano 18 Października 2018 (edytowane) Po regeneracji turbiny auto nie ma dołu , dluga reakcja na nacisniecie pedału gazu i niewkreca sie wyżej niż 4,500 tys. Dlugo mi zajeło zrobienie logów ale sa Sprawdziłem juz chyba wszysto , zaworek n75 , wezyki powymieniałem dolot szczelny (troche olej sie saczy koło intercolera) zaworek od podcisnienia . No i teraz co uważacie ? wykrecać i odsyłać na reklamacje ? Podciśnienie sprawdzone u mechanika , powiedział ze wszystko jest dobrze . Edytowane 18 Października 2018 przez szalonyharry
kamil-vag Opublikowano 18 Października 2018 Opublikowano 18 Października 2018 Dziwne, że uważasz, że nie ma dołu... turbo Ci wstaje ok 3s i to nawet z mocnym over boostem do 2500 mbar, to raczej powinno gnieść w fotel...
szalonyharry Opublikowano 18 Października 2018 Autor Opublikowano 18 Października 2018 właśnie powinno...jak juz złapie ponad 2 tys to autko jedzie , ale nizej to jest tragedia czasami zeby ruszyc trzeba dodawac gazu i trzymac na sprzegle zeby niezmuliło , przed regeneracja ruszało tak jak na 115 km. Szczegolnie odczuwalne jak trzeba sie szybko zwinac np. ze skrzyzowania , spadnie z obrotów daje mu gaz w podloge i auto sie powoli sie wkreca , na kazdym biegu od 1 . jak juz złapie ponad 2 tys to idzie, ale tez czemu go odcina jak tylko wskazowka dojdzie na poczatek czerwonego pola? Dodam ze w passacie b5 1.9 , 110 tez turbo po regeneracji ta sama firma auto jest zywe na niskich obrotach , delikatne nacisniecie na pedał gazu i auto szarpie , a tu dopiero jak zlapie te 2 tys ...wg mnie na 1 biegu auto powinno sie odrazu rwac do przodu ;/
kamil-vag Opublikowano 18 Października 2018 Opublikowano 18 Października 2018 Z tego co widzę to w całym zakresie działa ogranicznik dymienia, wizyta u tunera, zrobić dawkę z torque limitera a nie MAF i będzie jechał jak trzeba
szalonyharry Opublikowano 18 Października 2018 Autor Opublikowano 18 Października 2018 włąśnie czytałem jeden watek ze właśnie pomogła wizyta u tunera , ale mnie to dziwi dlaczego przed regeneracja wszystko było ok a po juz nie. A tylko turbina była ruszana . No i wymienione uszczelnienie na 4 Pd .
kamil-vag Opublikowano 18 Października 2018 Opublikowano 18 Października 2018 Masz logi przed regeneracją ?
szalonyharry Opublikowano 19 Października 2018 Autor Opublikowano 19 Października 2018 (edytowane) niestety nie ? , po prostu w pewnym momecie turbo zaczeło sie coraz pozniej zalaczac , najpier 1800, po paru sekundach 2000 potem 2300 i slychac było szum przy dodawaniu gazu (wirnik ocierał ) tak wiec szybka zawijka i do domu, sciaglem weza od dolotu na turbinie chwyciłem za wirnik no i luz 3mm wzdluz osi. tak wiec sie juz niebawiłem tylko odrazu ja wyciagłem . Gdyby nie to ze sa plomby na gruszce to bym sprobował moze ja troszke skrocic . Edytowane 19 Października 2018 przez szalonyharry
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się