Damianos07 Opublikowano 25 Października 2018 Opublikowano 25 Października 2018 (edytowane) Witam wszystkich posiadam audi a4 b7 116km bke mam problem odnośnie hydraulicznych popychaczy na początku zaczęło coś stukać pod pokrywą zaworów tak więc wymieniłem komplet popychaczy firmy ina po złożeniu wszystkiego przez 30 min było wszystko w porządku nie było słychać żadnych stuków lecz po czasie zaczęły wydobywać się stuki kilka razy odpowietrzalem je lecz nadal to samo olej zalany to 5w40 Castrol zmieniłem na motula 5w30 i z castrola 5w30 lecz nic nie pomogło plukanka też była robiona lecz też nic nie pomogło. Dodam że ciśnienie oleju było sprawdzane i jest ok, jeśli ktoś coś wie proszę o odpowiedzi Edytowane 26 Października 2018 przez Damianos07
piotrsob1 Opublikowano 26 Października 2018 Opublikowano 26 Października 2018 Na pewno to stukają hydropopychacze ? Broki w wałkach dźwigienek pompowtryskiwaczy na pewno są na swoich miejscach ? Kawałek filmiku z pod maski mogło by pomóc w wyjaśnieniu zagadki
Damianos07 Opublikowano 26 Października 2018 Autor Opublikowano 26 Października 2018 Broki na walkach zostały zespawane, kąt wtrsyku jest idealnie ustanowiony A wtryski komputerowo zostały sprawdzone i ustawione na zegar byłem już u różnych mechaników ale nikt nie wie co to może być Filmik podeślę później bo na chwilę obecną nie mam możliwości nagrać
Damianos07 Opublikowano 26 Października 2018 Autor Opublikowano 26 Października 2018 Podsylam filmik z pracą tego silnika dodam że na zimnym nie słychać żadnych stuków tylko tak po 2 min odzywają się i czemu stukaja po ich wymianie z góry dziękuję za odpowiedź 20181026_182046.mp4
misiek95 Opublikowano 26 Października 2018 Opublikowano 26 Października 2018 na ile stopni ustawione pompowtryski?
Damianos07 Opublikowano 26 Października 2018 Autor Opublikowano 26 Października 2018 Z tego co wiem to były na 180 stopni ustawiane bo osobiście tego nie robiłem
Damianos07 Opublikowano 26 Października 2018 Autor Opublikowano 26 Października 2018 I to mogą pukać wtryski nie popychacze? Jak podtrzymam go od 2 Do 3 tyś obrotów przez 4 min to chodzi idealnie lecz po 15 min znowu powraca stukanie
misiek95 Opublikowano 27 Października 2018 Opublikowano 27 Października 2018 Wiesz no jak Ty nie wiesz na ile były ustawiane to mozemy tu debatować jeszcze tydzień czasu ale nic nie ustalimy. Zaprowadz to do kogoś kto sie zna, niech posprawdza. Albo sam sprawdzaj Nowe szklanki zdarza sie że pukają chwile po odpaleniu dopoki nie dostaną ciseninia oleju (ja tak mam). To co Ty opisujesz to jakiś fuckup przy skladaniu moim zdaniem.
Damianos07 Opublikowano 27 Października 2018 Autor Opublikowano 27 Października 2018 Chyba napisałem wyraźnie że były ustawiane na 180 stopni, rano odpalam przez 2 min jest ok a później cały czas pukają nawet jak samochód osiągnie 90 stopni trochę kolego mnie nie zrozumiałeś bo u mnie cały czas pukają A nie tylko rano jak u Ciebie
misiek95 Opublikowano 27 Października 2018 Opublikowano 27 Października 2018 2 godziny temu, Damianos07 napisał: Chyba napisałem wyraźnie że były ustawiane na 180 stopni, rano odpalam przez 2 min jest ok a później cały czas pukają nawet jak samochód osiągnie 90 stopni trochę kolego mnie nie zrozumiałeś bo u mnie cały czas pukają A nie tylko rano jak u Ciebie Napisałeś wyraźnie że z tego co wiesz to były ustawiane na 180 stopni a nie że były ustawiane na 180. Co do mojego komentarza to przeczytaj sobie jeszcze raz bo to chyba to źle zrozumiałęś sprawdź te pompki
Damianos07 Opublikowano 27 Października 2018 Autor Opublikowano 27 Października 2018 Ale to raz jeszcze ustawiać na te 180 stopni czy sprawdzic jako ich stan fizyczny ?
piotrsob1 Opublikowano 27 Października 2018 Opublikowano 27 Października 2018 Może te szklanki nawet obok INY nie leżały Gdzie je kupowałeś ?
Damianos07 Opublikowano 27 Października 2018 Autor Opublikowano 27 Października 2018 W sklepie motoryzacyjnym na zamówienie około 250 zł dałem za nie
piotrsob1 Opublikowano 30 Października 2018 Opublikowano 30 Października 2018 Nie zdziwił bym się jakby to była tania podróba Ludzie z branży części zamiennych szacują że ok 40% z nich to podróbki, tak że nie trzeba mieć dużego pecha by na nie trafić . Szczególnie dotyczy to popularnych części tzw . "eksploatacyjnych" , do których szklanki się zaliczają ... Jak olej dobrej jakości, paliwo się do niego nie przedostaje, ciśnienie oleju w normie to pozostają praktycznie tylko szklanki . No może być jeszcze problem z ich gniazdami w głowicy ( duży luz ), ale to sporadyczne przypadki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się