Tiestoo90 Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 Witam mam taki problem moja Audi 1.6 101 km bez gazu nie chce odpalać z rana muszę ją kręcić z 15 min żeby odpaliła, do tego nie raz zacina przy 2000 tys obrotów i strzela z rury a żeby tego było mało to jeszcze obroty mi skaczą raz między 2-3 tys a nie raz między 3-4-5. Teraz to jak odpalę, to chwile pochodzi i zaraz gaśnie nawet jak jest ciepły a jak stoję na światłach to czasami nie mogę z pod nich ruszyć dam gazu dojdzie do 2 tys strzeli z rury i gaśnie a i silnik nie wchodzi na obroty dopiero po chwili. Aha zapomniałem dodać że nie wykorzystuje całej swojej mocy nie ma kopa :( :( :( Proszę o pomoc bo już nie mam siły byłem u mechanika mówi że ok a rano znowu to samo. Błagam o Pomoc :( Pozdrawiam i z góry Dziękuje
Tiestoo90 Opublikowano 24 Lutego 2009 Autor Opublikowano 24 Lutego 2009 był robiony wyszło brak błędów
rotter Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 przy tak dużych zaburzeniach pracy silnika jakoś trudno mi uwierzyć że nie ma żadnych błędów - może akumulator był odpinany ostatnio, albo gość co sczytuje błędy nie ma za dużego pojęcia - nie obrażając go oczywiście :>
Tiestoo90 Opublikowano 24 Lutego 2009 Autor Opublikowano 24 Lutego 2009 właśnie że bateria nie była odłączona
rotter Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 poszukaj kogoś innego do vag-a bo cudów nie ma - silnik wariuje a błędów nie ma ? - niech ktoś inny ci sczyta błędy bo ja nie wierzę że nie ma błędów
Ronin Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 Witam. Zły stosunek paliwa do powietrza. Proszę przeprowadzić serwis ogólny samochodu oraz wymienić przepustnice na nową lub używaną sprawną.
Tiestoo90 Opublikowano 24 Lutego 2009 Autor Opublikowano 24 Lutego 2009 Dzięki bardzo wymienię sprawdzę i napisze jakie efekty. Pozdrawiam
rotter Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 Witam. Zły stosunek paliwa do powietrza. Proszę przeprowadzić serwis ogólny samochodu oraz wymienić przepustnice na nową lub używaną sprawną. ta wypowiedź wydaje mi się trochę karkołomna - zły stosunek jak by był to by lambda błędy wywaliła - przepustnica jak by była uwalona też by błędy były - raczej nie ma sensu wymieniać części samochodu bez wcześniejszej analizy błędów przeprowadzonej przez fachowca, bo to do niczego nie prowadzi - tak jak mówiłem wcześniej - jakiś kompetentny mechanik i sczytać błędy
Ronin Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 Rotter, typowy objaw, nie ma co kombinować. Zresztą rozbierz przepustnice i poprzesuwaj nastawy to sam zobaczysz efekty. VAG tylko szczytuje błędy w określonych warunkach i jest super pomocnikiem, ale nie zawsze pokazuje istote. Zresztą podmiana przepustnicy nic nie kosztuje, a wniosek będzie oczywisty. Zdrówka mechaniory
rotter Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 no, może masz racie co do diagnozy - w końcu trudno coś zdiagnozować jak się przy tym nie jest i się tego nie widzi, co do waga zgodzę się jak najbardziej, nie zawsze pokaże istotę sprawy, przez to napisałem że lambda by pokazała że coś jest nie tak w mieszance a podmianki też nie ma potrzeby robić jak się przepustnicy jeszcze nie czyściło bo sam zabieg czyszczenia też może pomóc - kto wie może jest zawalona jak kopalnia :> ale tak czy siak dziwi mnie fakt że nie ma żadnych błędów - no ale oczywiście mogę się mylić, chyba jak każdy
maro71m-1 Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 Buteleczkę 0,2l denaturatu do zbiornika paliwa
lelak Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 Kolego mam ten sam problem i objawy identyczne. Vag w tym przypadku nic nie pokazuje wiec nie ma sobie co nim glowy zawracac. W moim autku zostala mi do wymiany tylko listwa wtryskowa bo juz wszystkie inne opcje sprawdzilem i nie przynioslo to zadnego efektu. ostatnio kumpel wymienial lisstwe i pomoglo. wtryskiwacze byly zmasakrowane ale nie wiem od czego i dlatego auto tak sie dziwnie zachowywalo. Jak wymiana listwy nie pomoze to go chyba podpale
Ronin Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 Lelak: Ale u Tiestoo90 nie ma gazu i dlatego porada była prostrza. Gaz wysusza komore spalania i dlatego wtryski padają. Na krótką metę można używać środków czyszczących wtryskiwacze, ale poźniej i tak wszystko tak zaczyna nawalać że nie wiadomo co naprawiać. Powodzenia i napisz jak po wymianie wtryskiwaczy.
rotter Opublikowano 27 Lutego 2009 Opublikowano 27 Lutego 2009 no ciekawe, bo może faktycznie wtryski mogły paść, a nie pomyślałem o tym - czyli tak jak napisał kolega Ronin - rzetelny przegląd dla Tiestoo90
vigo1978 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 witam kolego,zmień cewke ,to normalne w audi ,ma przebicie ,napewno w dni deszczowe szarpie i strzela,jak już zmienisz cewke to proponuje kable i świece ,bo dostały po d*pie...pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się