Gość Trzeniu Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 no to trudno , będzie lipa to sprzedasz
wentyl Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 no to trudno , będzie lipa to sprzedasz aż tak żle to chyba nie będzie
topor Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 -20mm w B6 dobra opcja. Tak ma krotki i jest looz;) w b5 -20mm to malo, ale w b6 wyglada zacnie.
wentyl Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 zacnie zacnie ale -35 jeszcze zacniej :gwizdanie: :gwizdanie:
topor Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 wtedy nie zacnie tylko juz kox:D ja tez musze pomyslec o tym czy nic nie bedzie obcierac bo kupilem gwint i przymierzam sie do Alu 18" 8,5j i nie chce na tym wyjsc jak zablocki na mydle.
Gość Trzeniu Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 no to jak masz gwint to dasz trochę w górę [o ile pozwoli regulacja] i zapominasz o problemie
topor Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 mam nadzieje ze tam bedzie mniejsze ET... dobra koniec OT. bo znow mi sie dostanie:D
slaweq Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 Panowie trzymajcie sie tematu bo robicie
Yelo Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 Obniżanie B6 to już tylko dla osób, które chcą mieć posadzone auto i wiedzą że stracą na komforcie. Słyszałem już wiele opinii, że nawet 1BE do B6 wpływa na komfort... A wizualnie B6 ma niedużą przerwę w nadkolu, więc spokojnie można pakować większe felgi bez obniżania. I to, na co się ciągle upieram, zawsze zainteresowany może najpierw założyć felgi i jak będzie kiepsko wyglądało, to obniżyć. Rozumiem, że osoby które pytają się "Czy muszę obniżyć" nie są ku temu chętne.
Dibo Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 -20mm w B6 dobra opcja. Tak ma krotki i jest looz;) w b5 -20mm to malo, ale w b6 wyglada zacnie. Bo jest mniejsza przerwa w nadkolu dlatego minimalne obniżenie wystarczy spokojnie do 18". Pomyśl jednak nad czymś minimum-35mm. Wtedy autko na 18" będzie jeszcze lepiej wyglądało
slawo0909 Opublikowano 25 Lutego 2009 Autor Opublikowano 25 Lutego 2009 Obniżanie B6 to już tylko dla osób, które chcą mieć posadzone auto i wiedzą że stracą na komforcie. Słyszałem już wiele opinii, że nawet 1BE do B6 wpływa na komfort... A wizualnie B6 ma niedużą przerwę w nadkolu, więc spokojnie można pakować większe felgi bez obniżania. I to, na co się ciągle upieram, zawsze zainteresowany może najpierw założyć felgi i jak będzie kiepsko wyglądało, to obniżyć. Rozumiem, że osoby które pytają się "Czy muszę obniżyć" nie są ku temu chętne. nie pytam z czystej ciekawości czy będzie to lipnie wyglądać i jakie ktoś miał doświadczenia z dużą felga i seryjnym zawiasem ale ogólnie dzieki wszystkim za info trochę juz wiem a kolego slaweq wielkie dzieki za fotę bo dała mi widok na to jak to bedzie wyglądać i nie jest tak tragicznie -czyli plan jest taki kupac fele założyć jak będzie terenówka to sprężynki na -20 mm i po sprawie [br]Dopisany: 25 Luty 2009, 08:10_________________________________________________ -20mm w B6 dobra opcja. Tak ma krotki i jest looz;) w b5 -20mm to malo, ale w b6 wyglada zacnie. Bo jest mniejsza przerwa w nadkolu dlatego minimalne obniżenie wystarczy spokojnie do 18". Pomyśl jednak nad czymś minimum-35mm. Wtedy autko na 18" będzie jeszcze lepiej wyglądało powolutku najpierw felga potem wirusik next zawias na -20 lub 35
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się