boseron Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 wiem wiem zena forum jest troche tematów z tym związanych w wiekszości przypadków rokowania to wymiana uszczelki pod głowicą jdnak u mnie płyn ubywa około 1L na 2 miesiące , nie zauwazyłem oleju w płynie ani baniek powietrza, nie widze takze zadnych wycieków, i mam wrazenie ze jak jezdze spokojnie to jest ok a jak dam mu w piec to ubywa, od czego zacząć diagnoze i kontrole ? czy ma znaczenie ze nie dolałem G12 tylko ze stacji orlenu jakis uniwersalny mieszalny ze wszystkimi płynami płyn chłodniczy jednak dość dobrej jakości? pozdrawiam
GRazny Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 zerknij pod wlew oleju i na bagnet... powinien być kisiel jeśli płyn się dostaje do silnika
nike21 Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 po tym co piszesz obstawiam na uszczelke pod glowica... a w ukladzie chlodzenia nie masz zwiekszonego cisnienia? po odkreceniu korka wlewu plynu chlodniczego powinno syknac ale dosc krotko... plyn moze ubywac tylko poprzez wyciek na zewnatrz, spalanie sie w cylindrze, albo dostanie do ukladu olejenia... obejrzyj dobrze silnik i caly osprzet od dolu... moze masz wyciek ale zanim da sie cos zauwazyc zdazy odparowac... przyjrzyj sie uwaznie czy nie ma kolorowych (w zaleznosci od koloru plynu) sladow po jakis wyciekach...
NYNA Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 Przewody wszystkie do sprawdzenia, chłodnica, króćce wodne, pompa wody, nagrzewnica jest tego trochę
Musashi Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 nike wymienil mozliwe sposoby wycieku trzeba wykonac probe cisnieniowa szczelnosci, gdy silnik jest zimny. obserwowac cisnienie, i ew. punkty wyciekow
waarren Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 Witam, ja bym ewentualnie dodał jakiś barwnik UV i wtedy po jakiejś dłuższej trasie albo po mocnym butowanku sprawdził pod odpowiednią lampą, wiem że jest taki do układów klimatyzacji być może też do układu chłodzenia
Musashi Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 Witam, ja bym ewentualnie dodał jakiś barwnik UV i wtedy po jakiejś dłuższej trasie albo po mocnym butowanku sprawdził pod odpowiednią lampą, wiem że jest taki do układów klimatyzacji być może też do układu chłodzenia jest
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się