Gość MorgothDBMA Opublikowano 16 Marca 2007 Opublikowano 16 Marca 2007 Mam prośbę, wywiązała się dyskusja z kumplem który twierdzi że zawiecha w A4 jest bardzo droga i że co 2000 km się sypie [dziwne zrobiłem 8000 a poprzedni właściciel 28000 i nic się nie wysypało - ale nie o to chodzi] Proszę o podanie mi w miare precyzyjnej ceny CAŁEJ zawiechy w A4 z robocizną [Na bardzo dobrych częściach a nie chińskich zamiennikach i z robocizną ale nie w ASO] Ewentualnie podajcie też cenę całej zawiechy na zamiennikach i robionej poza ASO Wielkie dzięki pozdrawiam
Gość MorgothDBMA Opublikowano 16 Marca 2007 Opublikowano 16 Marca 2007 Cała zawiecha z robocizną 1500 zł ?? Proszę o napisanie wyraźnie czy ORI i czy z robocizną. Nie mnie to piszecie :twisted: ale niedowiarkowi..... Pozdry
Wihajster Opublikowano 16 Marca 2007 Opublikowano 16 Marca 2007 tak 1500 zł z robocizna :twisted: trw lub febi lub lemforder
wojtas-audi Opublikowano 16 Marca 2007 Opublikowano 16 Marca 2007 Bez przesady , nie co 2000 tys km Ja A4 zrobilem 20 tys km na 17'' i wszystko bylo idealnie !! Zalezy od kol, od kazdego z nas - jak jezdzi itd
Gość MorgothDBMA Opublikowano 16 Marca 2007 Opublikowano 16 Marca 2007 No to jeszcze ile ORYGINAŁY ??
Gość Iceman Opublikowano 16 Marca 2007 Opublikowano 16 Marca 2007 Bez przesady , nie co 2000 tys km Ja A4 zrobilem 20 tys km na 17'' i wszystko bylo idealnie !! Zalezy od kol, od kazdego z nas - jak jezdzi itd ja wymieniam prawie wszystko co roku ale robie od 35 do 50 tys rocznie i latam na 18 felach
Gość Iceman Opublikowano 16 Marca 2007 Opublikowano 16 Marca 2007 no i koszt.... ?? koszty umnie są rózne bo mam znajome warsztaty i hurtownie i robią mi poniżej kosztów ale Zdeniu robi w hurtowni motoryzacyjnej wię wyślij zpytanie na pw do niego :biggrin:
Gość spedyt Opublikowano 16 Marca 2007 Opublikowano 16 Marca 2007 wywiązała się dyskusja z kumplem który twierdzi że zawiecha w A4 jest bardzo droga i że co 2000 km się sypie Ciekawe czym kumpel jeździ? Spora przesada z tymi 2000 km
Gość MorgothDBMA Opublikowano 16 Marca 2007 Opublikowano 16 Marca 2007 No on akurat jeździ peżotem :twisted:
Gość spedyt Opublikowano 16 Marca 2007 Opublikowano 16 Marca 2007 peżotem Oj jak zobaczy to moja żona :twisted:
Gość MorgothDBMA Opublikowano 16 Marca 2007 Opublikowano 16 Marca 2007 ale podobno full wypas, koniec OT PS: dzięki za info
YATES Opublikowano 16 Marca 2007 Opublikowano 16 Marca 2007 Zastanawiam się ,bo z dyskusji wynika ,że im większe felgi tym bardziej cierpi zawieszenie.Czy to prawda ???
Gość spedyt Opublikowano 16 Marca 2007 Opublikowano 16 Marca 2007 im większe felgi tym bardziej cierpi zawieszenie.Czy to prawda Jedni mówią że tak, najwięcej to zależy od stanu drogi i charakteru jak omijasz dziury
YATES Opublikowano 16 Marca 2007 Opublikowano 16 Marca 2007 Ale ciekawi mnie ta zależność np porównując jazdę po takiej samej drodze dwoma A4 : 1) Koła 15 cali 2) Koła 18 cali .Które bardziej obciążają zawieszenie ? Zawsze wydawało mi się,że czym szersza opona tym lepiej dla zawieszenia ponieważ przykładowo opona szer.205mm lub więcej niektóre mniej rozłożyste dziury bieże całą swoją szerokością i praktycznie zawieszenie w takim przypadku nie cierpi,a opona 195mm wpada do takiej dziury.
wojtas-audi Opublikowano 16 Marca 2007 Opublikowano 16 Marca 2007 Ale ciekawi mnie ta zależność np porównując jazdę po takiej samej drodze dwoma A4 : 1) Koła 15 cali 2) Koła 18 cali .Które bardziej obciążają zawieszenie ? Zawsze wydawało mi się,że czym szersza opona tym lepiej dla zawieszenia ponieważ przykładowo opona szer.205mm lub więcej niektóre mniej rozłożyste dziury bieże całą swoją szerokością i praktycznie zawieszenie w takim przypadku nie cierpi,a opona 195mm wpada do takiej dziury. Oczywiscie, im szersza opona na suchym tym lepiej .... w zime odwrotnie ... ale szeroka opona to i mniejszy profil, a przez mniejszy profil dostaje zawieszenie po d*pie ... seryjnie w A4 jest 195/65/15 , a jak zalozysz 225/40/18 to lepiej sie prowadzi, lepiej sie trzyma drogi, niektore dziury sie omija, ale jednak zawieszenie konczy sie szybciej ..
szogun0 Opublikowano 16 Marca 2007 Opublikowano 16 Marca 2007 A poza tym im szersza opona, tym większa masa nieresorowana, więc i większe zużycie zawiechy a amorków w szczególności. Tyle z teorii.
Gość zdeniu Opublikowano 16 Marca 2007 Opublikowano 16 Marca 2007 Zastanawiam się ,bo z dyskusji wynika ,że im większe felgi tym bardziej cierpi zawieszenie.Czy to prawda ??? oczywiście że tak tym bardziej przy znanym nam wszystkim stanie dróg w naszym pieknym kraju a najbardziej dostaje po d*pie przekladnia kierownicza
pet3r Opublikowano 16 Marca 2007 Opublikowano 16 Marca 2007 Oczywiscie, im szersza opona na suchym tym lepiej .... w zime odwrotnie ... jesli jezdzisz po ostrym sniegu to tak, znam kilku kierowcow, ktorzy na zime stosuja kapcie tej samej szerokosci lub nawet szersze - zimy mamy w wiekszosci mokre (to zalezy tez od regionu ) wiec szerszy but to wieksza przyczepnosc. sorry za OT...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się