Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B5] rozstrzygnięcie sporu o zawiechę


Rekomendowane odpowiedzi

Gość MorgothDBMA
Opublikowano

Mam prośbę, wywiązała się dyskusja z kumplem który twierdzi że zawiecha w A4 jest bardzo droga i że co 2000 km się sypie [dziwne zrobiłem 8000 a poprzedni właściciel 28000 i nic się nie wysypało - ale nie o to chodzi]

Proszę o podanie mi w miare precyzyjnej ceny CAŁEJ zawiechy w A4 z robocizną

[Na bardzo dobrych częściach a nie chińskich zamiennikach i z robocizną ale nie w ASO]

Ewentualnie podajcie też cenę całej zawiechy na zamiennikach i robionej poza ASO

Wielkie dzięki pozdrawiam :)

Opublikowano

1500 zł :twisted:

Gość MorgothDBMA
Opublikowano

Cała zawiecha z robocizną 1500 zł ??

Proszę o napisanie wyraźnie czy ORI i czy z robocizną. Nie mnie to piszecie :twisted: ale niedowiarkowi.....

Pozdry

Opublikowano

tak 1500 zł z robocizna :twisted:

trw lub febi lub lemforder

Opublikowano

Bez przesady , nie co 2000 tys km :rolleyes: Ja A4 zrobilem 20 tys km na 17'' i wszystko bylo idealnie !! Zalezy od kol, od kazdego z nas - jak jezdzi itd :cool:

Gość MorgothDBMA
Opublikowano

No to jeszcze ile ORYGINAŁY ??

Opublikowano
Bez przesady , nie co 2000 tys km :rolleyes: Ja A4 zrobilem 20 tys km na 17'' i wszystko bylo idealnie !! Zalezy od kol, od kazdego z nas - jak jezdzi itd :cool:

ja wymieniam prawie wszystko co roku ale robie od 35 do 50 tys rocznie i latam na 18 felach :rotfl:

Opublikowano
no i koszt.... ??

koszty umnie są rózne bo mam znajome warsztaty i hurtownie i robią mi poniżej kosztów ale Zdeniu robi w hurtowni motoryzacyjnej wię wyślij zpytanie na pw do niego :biggrin:

Opublikowano
wywiązała się dyskusja z kumplem który twierdzi że zawiecha w A4 jest bardzo droga i że co 2000 km się sypie

Ciekawe czym kumpel jeździ?

Spora przesada z tymi 2000 km

Gość MorgothDBMA
Opublikowano

No on akurat jeździ peżotem :twisted:

Opublikowano
peżotem

Oj jak zobaczy to moja żona :twisted:

Gość MorgothDBMA
Opublikowano

ale podobno full wypas, koniec OT

PS: dzięki za info

Opublikowano

Zastanawiam się ,bo z dyskusji wynika ,że im większe felgi tym bardziej cierpi zawieszenie.Czy to prawda ???

Opublikowano
im większe felgi tym bardziej cierpi zawieszenie.Czy to prawda

Jedni mówią że tak, najwięcej to zależy od stanu drogi i charakteru jak omijasz dziury

Opublikowano

Ale ciekawi mnie ta zależność np porównując jazdę po takiej samej drodze dwoma A4 : 1) Koła 15 cali 2) Koła 18 cali .Które bardziej obciążają zawieszenie ? Zawsze wydawało mi się,że czym szersza opona tym lepiej dla zawieszenia ponieważ przykładowo opona szer.205mm lub więcej niektóre mniej rozłożyste dziury bieże całą swoją szerokością i praktycznie zawieszenie w takim przypadku nie cierpi,a opona 195mm wpada do takiej dziury.

Opublikowano
Ale ciekawi mnie ta zależność np porównując jazdę po takiej samej drodze dwoma A4 : 1) Koła 15 cali 2) Koła 18 cali .Które bardziej obciążają zawieszenie ? Zawsze wydawało mi się,że czym szersza opona tym lepiej dla zawieszenia ponieważ przykładowo opona szer.205mm lub więcej niektóre mniej rozłożyste dziury bieże całą swoją szerokością i praktycznie zawieszenie w takim przypadku nie cierpi,a opona 195mm wpada do takiej dziury.

Oczywiscie, im szersza opona na suchym tym lepiej .... w zime odwrotnie ... ale szeroka opona to i mniejszy profil, a przez mniejszy profil dostaje zawieszenie po d*pie ... seryjnie w A4 jest 195/65/15 , a jak zalozysz 225/40/18 to lepiej sie prowadzi, lepiej sie trzyma drogi, niektore dziury sie omija, ale jednak zawieszenie konczy sie szybciej ..

Opublikowano

A poza tym im szersza opona, tym większa masa nieresorowana, więc i większe zużycie zawiechy a amorków w szczególności. Tyle z teorii.

Opublikowano
Zastanawiam się ,bo z dyskusji wynika ,że im większe felgi tym bardziej cierpi zawieszenie.Czy to prawda ???

oczywiście że tak tym bardziej przy znanym nam wszystkim stanie dróg w naszym pieknym kraju

a najbardziej dostaje po d*pie przekladnia kierownicza :cool:

Opublikowano
Oczywiscie, im szersza opona na suchym tym lepiej .... w zime odwrotnie ...

jesli jezdzisz po ostrym sniegu to tak, znam kilku kierowcow, ktorzy na zime stosuja kapcie tej samej szerokosci lub nawet szersze - zimy mamy w wiekszosci mokre (to zalezy tez od regionu ;) ) wiec szerszy but to wieksza przyczepnosc. sorry za OT...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...