boniu Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 Witam Panowie czytalem juz wiele tematow na ten temat ale zadna opowiedz nie pomogla ... Mam taki problem jak depne gaz do dechy auto do 2.700 tys/obr. idzie normalnie potem juz zaczyna przerywac i go muli,jak daje delikatnie gaz to idzie,uklad jest szczelny bylo juz sprawdzane,filtr powietrza ok, N75 dziala,DV jest nowy,przeplywka byla sprawdzana przekladaladana na inna i dalej to samo, juz nie wiem co mam zrobic caly czas mam bląd 00544 Przekroczone maksymalne ciśnienie doładowania, Maksymalny ładunek ciśnienia powietrza przekroczony zadnego innego bledu nie ma Jak skasuje ten błąd vagiem to auto idzie przez chwile(moze jakies 2 min) normalnie a po chwili znowu to samo...Bylem u kolesia ktory mi zrobil logi i logi sa dobre,nie wiem co to moze byc,moze byc cos z kompem???/ Dziekuje za pomoc...jestem w stanie podjechac do kogos kto wie co to moze byc lub wie jak to rozwiazac... DZIEKI WIELKIE .... I przepraszam za kolejny OT,ale czytalem wiele i nie znalazlem zadnego rozwiazania...
201ty Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 Podepnij manomert w układzie dolotowym, ciśnienie nie powinno przekraczać 0.6Bar'a w czasie jazdy z pedałem w podłodze. Pokaż logi z przepływomierza (dynamiczne) i temperatury zasysanego powietrza.
boniu Opublikowano 25 Lutego 2009 Autor Opublikowano 25 Lutego 2009 no dobra ale jak mam jechac z butem jak sie nie da ??? ... bo dojdzie do 3 i nic wiecej...
Dev Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 sprawdz przewód z turbiny do N75 może jest zapchany albo pękniety sprawdz równiez dzialanie aktuatora oraz WG
boniu Opublikowano 25 Lutego 2009 Autor Opublikowano 25 Lutego 2009 a gdzie ten aktuator jest ? i ten WG??[br]Dopisany: 25 Luty 2009, 22:45_________________________________________________wszystko sprawdzone logi mam w exelu[br] LOGI ------> logi </b>
GTO Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 witam, wiec ja dziś z tym walczyłem , boniu musiał mieć samochód wiec mi przerwał, wiec po kolei: 1)wymienione DV bo puszczało 2)zaspawana dziura w przedniej belce bo ktos porobił dziury zeby zamocować osłone 3)sprawdzona szczelność układu - szczelny 100% 4)podmieniony MAF na dobry 100 procentowo 5)zaworek N75 sprawdzony i dziła bardzo dobrze 6)WG działa też jak należy samochód ładuje 0.25-0.3 bara po czym wyskakuje że przeładowany, dziwna sprawa , dzieje się to przy ok 45-50g/sek z przepływki, z tego co pamiętam to seryjne AEB podchodzi spokojnie pod 115g/sek w serii, po chipie mam logi z jakiegoś paska AEB na 155g/sek. wiec pytanie dlaczego przy ok 50g/sek widzi ze przeładowany ????? podstawiłem wszystko poza ECU bo tam jest stare na 5-6 wtyczek które szło 95-96 rok a takiego nie posiadam.....
201ty Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 Jaka temperatura zassanego powietrza ? AEB wylicza doładowane na podstawie danych z przepływomierza i czujnika zasysanego powietrza. Może wina leży po stronie tego czujnika.
boniu Opublikowano 26 Lutego 2009 Autor Opublikowano 26 Lutego 2009 mam nadzieje ze ten błąd wkoncu ktos pomoze uleczyc ... [br]Dopisany: 26 Luty 2009, 15:42_________________________________________________Panowie a moze to byc wita czujnika cisnienia powietrza(baro sensor-czujnik wysokosci) ten ktory jest kolo sterownika silnika w tej czarnej skrzynce na podszybiu ??[br]Dopisany: 26 Luty 2009, 23:39_________________________________________________tzn przekaźnik kompensacji powietrza wie moze ktos jakich nr jest ten czujnik w AEB ??? dzieki wielkie
ajax Opublikowano 27 Lutego 2009 Opublikowano 27 Lutego 2009 problem rozwiązany. To jeszcze napisz w jaki sposob dla potomnych!
GTO Opublikowano 27 Lutego 2009 Opublikowano 27 Lutego 2009 w sumie prosta sprawa a nikt by się nie spodziewał bo z założenia BARO które przyszło do bonia miało być sprawne 100% a się okazało że jest uwalone, zrobiłem sztuczne baro i po problemie.
boniu Opublikowano 27 Lutego 2009 Autor Opublikowano 27 Lutego 2009 dokladnie...czujnik cisnienia powietrza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się