wrc Opublikowano 15 Listopada 2018 Opublikowano 15 Listopada 2018 (edytowane) Auto szwagra. Jest po chipie - założona ostatnio mocniejsza turbina (logi zrobione z odpiętym zaworkiem N75) - pompuje w tej konfiguracji ok 0,55bara wg manometru. Założony został też inny kolektor wydechowy (typu "baran" ). Problemem jest czasami lekkie szarpniecie po odjęciu/ dodaniu gazu oraz moc wydaje się mniejsza niż poprzednio. W załączniku przesyłam logi bardzo proszę o komentarz. Pozdrawiam Dynamiczny: Grupy 003, 025: http://vaglogi.pl/log-003_025_c12657O.html (1,8T_AEB_CHIP) Grupy 002, 007, 008: http://vaglogi.pl/log-002_007_008_78Q9nR.html (1,8T_AEB_CHIP) Grupy 002, 013: http://vaglogi.pl/log-002_013_5np9v.html (1,8T_AEB_CHIP) Grupy 003, 007, 008: http://vaglogi.pl/log-003_008_007_4UZiwa7.html (1,8T_AEB_CHIP) Statyczny: Grupy 002, 007: http://vaglogi.pl/log-002_007_R87ra.html (1,8T_AEB_CHIP) Grupy 003, 008: http://vaglogi.pl/log-003_008_476uiAs.html (1,8T_AEB_CHIP) Edytowane 15 Listopada 2018 przez wrc
przem8 Opublikowano 15 Listopada 2018 Opublikowano 15 Listopada 2018 (edytowane) Logi dynamiczne robi się do odcinki. Większe turbo to znaczy hybryda czy k03s z bexa? Edytowane 15 Listopada 2018 przez przem8
wrc Opublikowano 15 Listopada 2018 Autor Opublikowano 15 Listopada 2018 Turbo jest hybryda. Strona goraca k03s a zimna jakas wieksza. Logi zrobilem wg. Ktoregos opisu, ale chyba wlasnie o dieslu i tym sie wzorowalem. Jak sie uda to jutro poprawie. A czy z tych cos mozesz powiedziec?
Łukasz13 Opublikowano 15 Listopada 2018 Opublikowano 15 Listopada 2018 Co to znaczy 3 godziny temu, wrc napisał: Auto szwagra. Jest po chipie - założona ostatnio mocniejsza turbina (logi zrobione z odpiętym zaworkiem N75) - pompuje w tej konfiguracji ok 0,55bara wg manometru. Założony został też inny kolektor wydechowy (typu "baran" ). Problemem jest czasami lekkie szarpniecie po odjęciu/ dodaniu gazu oraz moc wydaje się mniejsza niż poprzednio. W załączniku przesyłam logi bardzo proszę o komentarz. Pozdrawiam Dynamiczny: Grupy 003, 025: http://vaglogi.pl/log-003_025_c12657O.html (1,8T_AEB_CHIP) Grupy 002, 007, 008: http://vaglogi.pl/log-002_007_008_78Q9nR.html (1,8T_AEB_CHIP) Grupy 002, 013: http://vaglogi.pl/log-002_013_5np9v.html (1,8T_AEB_CHIP) Grupy 003, 007, 008: http://vaglogi.pl/log-003_008_007_4UZiwa7.html (1,8T_AEB_CHIP) Statyczny: Grupy 002, 007: http://vaglogi.pl/log-002_007_R87ra.html (1,8T_AEB_CHIP) Grupy 003, 008: http://vaglogi.pl/log-003_008_476uiAs.html (1,8T_AEB_CHIP) Co to znaczy moc wydaje się mniejsze niz poprzednio? z odpietym n75 czy z podpietym? bo nie wiadomo o co chodzi, z podpietym zaworkiem co się dzieje? Z tych logów nic za bardzo nie wynika oprócz tego że zlany jest paliwem.
wrc Opublikowano 15 Listopada 2018 Autor Opublikowano 15 Listopada 2018 Przepraszam moze źle się wyraziłem. Chodzi o to, że przed zmiana turbo ze standardowego k03 (gdzie zmieliło łopatki) odczuciowo moc była większa niż obecnie czyli po zmianie turbo na hybryde (wg. gościa który robił turbo n75 musi być obecnie odłączony, bo z odłączonym powinna pompować jak w serii - i tak rzeczywiście jest). Co do paliwa to właśnie od pewnych obrotów ciagle sonda jest bogata i to mnie zastanawia. Jeszcze obstawiam jeszcze jedna rzecz, poprzednio (przed zmianami) turbo pompowalo gdzies do 0.85 bara i moze tego powietrza brakuje i temu go przylewa....
Łukasz13 Opublikowano 15 Listopada 2018 Opublikowano 15 Listopada 2018 Nie wiem co miał na myśli z tym odlaczonym n75? Znaczy ma jeździć cały czas z odlaczonym n75?, herezje jakies, jak będzie odłączone to nie będzie to ładować dobrze, będzie ładować tyle na ile ustawiona jest sztanga, czyli pewnie to 0.55 co piszesz.
wrc Opublikowano 16 Listopada 2018 Autor Opublikowano 16 Listopada 2018 Dokładnie miał jeździć z odłączonym zaworkiem do czasu zrobienia nowych map pod nowa konfiguracje. Bo w planach jest jeszcze większy FMIC. Pewnie bał się, żeby mieszanka nie była za uboga, a przez to EGT za wysokie - co mogłoby spowodować wypalenie zaworów czy uszkodzenie suszarki.
Łukasz13 Opublikowano 16 Listopada 2018 Opublikowano 16 Listopada 2018 No to nie ma problemu, podłączy n75, zrobi od nowa program i będzie jeździł lepiej, nic dziwnego że teraz jeździ słabiej bo turbo nie ładuje tyle co powinno.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się