Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T AEB Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Auto szwagra. Jest po chipie - założona ostatnio mocniejsza turbina (logi zrobione z odpiętym zaworkiem N75) - pompuje w tej konfiguracji ok 0,55bara wg manometru.

Założony został też inny kolektor wydechowy (typu "baran" :) ).

Problemem jest czasami lekkie szarpniecie po odjęciu/ dodaniu gazu oraz moc wydaje się mniejsza niż poprzednio.

W załączniku przesyłam logi bardzo proszę o komentarz.

Pozdrawiam

 

Dynamiczny:
Grupy 003, 025: http://vaglogi.pl/log-003_025_c12657O.html (1,8T_AEB_CHIP)
Grupy 002, 007, 008: http://vaglogi.pl/log-002_007_008_78Q9nR.html (1,8T_AEB_CHIP)
Grupy 002, 013: http://vaglogi.pl/log-002_013_5np9v.html (1,8T_AEB_CHIP)
Grupy 003, 007, 008: http://vaglogi.pl/log-003_008_007_4UZiwa7.html (1,8T_AEB_CHIP)

Statyczny:
Grupy 002, 007: http://vaglogi.pl/log-002_007_R87ra.html (1,8T_AEB_CHIP)
Grupy 003, 008: http://vaglogi.pl/log-003_008_476uiAs.html (1,8T_AEB_CHIP)

Edytowane przez wrc
Opublikowano (edytowane)

Logi dynamiczne robi się do odcinki. Większe turbo to znaczy hybryda czy k03s z bexa?

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Turbo jest hybryda. Strona goraca k03s a zimna jakas wieksza.

Logi zrobilem wg. Ktoregos opisu, ale chyba wlasnie o dieslu i tym sie wzorowalem. Jak sie uda to jutro poprawie. A czy z tych cos mozesz powiedziec?

Opublikowano

Co to znaczy

3 godziny temu, wrc napisał:

Auto szwagra. Jest po chipie - założona ostatnio mocniejsza turbina (logi zrobione z odpiętym zaworkiem N75) - pompuje w tej konfiguracji ok 0,55bara wg manometru.

Założony został też inny kolektor wydechowy (typu "baran" :) ).

Problemem jest czasami lekkie szarpniecie po odjęciu/ dodaniu gazu oraz moc wydaje się mniejsza niż poprzednio.

W załączniku przesyłam logi bardzo proszę o komentarz.

Pozdrawiam

 

Dynamiczny:
Grupy 003, 025: http://vaglogi.pl/log-003_025_c12657O.html (1,8T_AEB_CHIP)
Grupy 002, 007, 008: http://vaglogi.pl/log-002_007_008_78Q9nR.html (1,8T_AEB_CHIP)
Grupy 002, 013: http://vaglogi.pl/log-002_013_5np9v.html (1,8T_AEB_CHIP)
Grupy 003, 007, 008: http://vaglogi.pl/log-003_008_007_4UZiwa7.html (1,8T_AEB_CHIP)

Statyczny:
Grupy 002, 007: http://vaglogi.pl/log-002_007_R87ra.html (1,8T_AEB_CHIP)
Grupy 003, 008: http://vaglogi.pl/log-003_008_476uiAs.html (1,8T_AEB_CHIP)

Co to znaczy moc wydaje się mniejsze niz poprzednio? z odpietym n75 czy z podpietym? bo nie wiadomo o co chodzi, z podpietym zaworkiem co się dzieje? Z tych logów nic za bardzo nie wynika oprócz tego że zlany jest paliwem.

Opublikowano

Przepraszam moze źle się wyraziłem. Chodzi o to, że przed zmiana turbo ze standardowego k03 (gdzie zmieliło łopatki) odczuciowo moc była większa niż obecnie czyli po zmianie turbo na hybryde (wg. gościa który robił turbo n75 musi być obecnie odłączony, bo z odłączonym powinna pompować jak w serii - i tak rzeczywiście jest). 

Co do paliwa to właśnie od pewnych obrotów ciagle sonda jest bogata i to mnie zastanawia. 

 

Jeszcze obstawiam jeszcze jedna rzecz, poprzednio (przed zmianami) turbo pompowalo gdzies do 0.85 bara i moze tego powietrza brakuje i temu go przylewa....

 

Opublikowano

Nie wiem co miał na myśli z tym odlaczonym n75? Znaczy ma jeździć cały czas z odlaczonym n75?, herezje jakies, jak będzie odłączone to nie będzie to ładować dobrze, będzie ładować tyle na ile ustawiona jest sztanga, czyli pewnie to 0.55 co piszesz.

Opublikowano

Dokładnie miał jeździć z odłączonym zaworkiem do czasu zrobienia nowych map pod nowa konfiguracje.

Bo w planach jest jeszcze większy FMIC.

Pewnie bał się, żeby mieszanka nie była za uboga, a przez to EGT za wysokie - co mogłoby spowodować wypalenie zaworów czy uszkodzenie suszarki.

 

 

 

Opublikowano

No to nie ma problemu, podłączy n75, zrobi od nowa program i będzie jeździł lepiej, nic dziwnego że teraz jeździ słabiej bo turbo nie ładuje tyle co powinno.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...