bombel2 Opublikowano 25 Lutego 2009 Opublikowano 25 Lutego 2009 silnik:1,9TDI 110KM nadwozie:sedan skrzynia:automatyczna rok.1999 >>>Wyp:<<< -4xAir Bag -2x ele.szyby -elektryczne lusterka -ABS -ESP -zmieniarka CD -klimatonik >>>Modyfikacje:<<< -Xenon HID 5000K -w planach alufelgi+zawieszenie 1BE Oto kilka fotek:
łysy1406837913 Opublikowano 27 Lutego 2009 Opublikowano 27 Lutego 2009 bardzo ładna podobają mi sie takie i kolor taki sam jak moja
slaweq Opublikowano 27 Lutego 2009 Opublikowano 27 Lutego 2009 W obniżenie zawiasu faktycznie zainwestuj bo wysoko stoi
Gość KoDi2009 Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 Ładny samochodzik widać że dobrze utrzymany i bardzo dobra inwestycja
bombel2 Opublikowano 1 Marca 2009 Autor Opublikowano 1 Marca 2009 Postaram się jak najszybciej wrzucić jakieś foto wnętrza>
prometeusz86 Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 Nie sugeruj sie opinami ludzi ktorzy radza bys zmienił zawias..nie zmieniaj, pokochasz ten komfort jazdy, kiedys tez sie posłucham ludzi ktorzy twierdzili zawias i duza(dla mnei 17 już nią jest) felga bedzie pięknie a tu co?! moze jak stał to auto pieknie sie prezentowalo ale jak wiemy auto słuzy do jazdy a nie do stania, druga sparwa momentalnie jak wymieniłem na twradszy zawias siadły mi wahacze nastepnie przekładnia..i tu nie chodzi od stylu jazdy bo naprawde przejzdzajac przez prog normalnie stawalem i powlotku przetaczałem auto i staralem sie omojac dziury(co na polskich drogach jest trudne) szczegolnie kiedy nie znasz trasy..To moja rada! a przede wszytkiem piękna A4, powodzenia w użytkowniu.
ksiadz99 Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 bla bla bla.. obnizaj -20 lub -30mm bo A4 na 17" z ori zawiasem poprostu nie wyglada! 1BE to bardzo dobry wybor[br]Dopisany: 01 Marzec 2009, 12:58_________________________________________________a poza tym to autko cud miod malina
topor Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 po pewnym czasie na 1be wysoko sie robi... -30, -35 jest idealne;)
Skyliner89 Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 Elegancka furka tylko szkodza, że automat . Srebrne Audi jakoś mi nie pasują . Lepiej wyglądają jak mają ciemne lakiery nadowozia. W Polsce były dziury na drogach, są i będą, a to co robią z autostradami czy z ceną benzyny to . Pozdrawiam
loco87 Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 auto nie jest inwestycja.... :gwizdanie: szkoda ze w automacie. Srednio z tym to jezdzi.
gryf07 Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 O taka bym kpił jak macie jakie namiara na coś podobnego moze byc benz też kupie gg 2395610
mily Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 Nie sugeruj sie opinami ludzi ktorzy radza bys zmienił zawias..nie zmieniaj, pokochasz ten komfort jazdy, kiedys tez sie posłucham ludzi ktorzy twierdzili zawias i duza(dla mnei 17 już nią jest) felga bedzie pięknie a tu co?! moze jak stał to auto pieknie sie prezentowalo ale jak wiemy auto słuzy do jazdy a nie do stania, druga sparwa momentalnie jak wymieniłem na twradszy zawias siadły mi wahacze nastepnie przekładnia..i tu nie chodzi od stylu jazdy bo naprawde przejzdzajac przez prog normalnie stawalem i powlotku przetaczałem auto i staralem sie omojac dziury(co na polskich drogach jest trudne) szczegolnie kiedy nie znasz trasy..To moja rada! a przede wszytkiem piękna A4, powodzenia w użytkowniu. Ja się zgadzam, zresztą po to audi kupiłem. Mój Passat ma szywne zawieszenie, jest fajne do szybkiej i zwrotnej jazdy, jak taką lubisz to obniżaj (albo kup passata), ja nie bardzo, bo czuje się jak w yaris czy seicento. Każdy dołek czuć zamiast płynnej amortyzacji. Ale musze powiedzieć, że audi 100 lepiej mi się jeździło niż A4, dla tamtego auta nie było znaczenia jak był duży dół. Zanim buda zdążyła zareagować to koło już minęło dziurę. Wspomnienia
mily Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 Nie, to był słabiutki silniczek 2,0D napęd tylko na przód.
prometeusz86 Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 bla bla bla.. aha powiedział co wiedział
loco87 Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 uuu a to ciekawe...Myślalem ze mial niezależne zawieszenie z tylu... może ta 100 byla juz tak rozkolysana jak taksóweczki
mily Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 Całe zawieszenie jest zrobione, bo faktycznie była rozkołysana. Na mechanice się nie znam, ale prowadzi się pięknie. Hmy to był taki czołg duża droga hamowania, mało zwrotna i bardzo oporna na to żeby wpaść w poślizg (nie nadaje się do sportowej jazdy, ale za to komfort jazdy na bardzo wysokim poziomie). Jak zaciągałem ręczny żeby mnie obróciło to spokojnie mogłem iść na kanapkę, zanim się obróciła, zresztą zobaczcie jak ona wolno i opornie się kręci: http://www.autokrata.pl/ogien/1226/drifting_audi_100/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się