Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bfb mody na 500km


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tu masz wszystko na co Cie stac za 20k. Doloz do tego sprzeglo z awx obite kevlarem i bedzie akurat.

Na wszystko powyzej trzeba kucia, a razem z kuciem i zblizeniem sie do 400hp musisz polozyc kolejne 20k.

Opublikowano

A z jakiego auta mogę tą turbinę k04 z tfsi wziąć?

Opublikowano

Leon Cupra, S3 8P, Scirocco R, Golf MK6 6R

Opublikowano
3 godziny temu, bartez90 napisał:

Koszt w 1.8t na moce 500+ to jednak obstawiam, że nie będzie 30k, a bliżej 100k. Ciekawe czy autor ma tego świadomość? 

 

A spool i tak będzie przy jakiś 4,5k. Ja na takie moce wolałbym swapa na 2.7 bit.

Ad.1  To jest to co napisałem wyżej odnośnie kwoty za 1km

Ad.2 Dlatego wylądował u mnie 2.7 ALE tutaj znowu dobrze napisał Yogi bo B7 z 1,8T prowadzi się inaczej niż z 2,7  i to nie podlega dyskusji a wiem bo jeździłem. Dlatego w moim projekcie przed włożeniem silnika włożyłem Big brake na przód i tył tylko dlatego żeby nie narobić dziadostwa po swapie bo znając życie hamulce by się przesunęły a jazda by kusiła. Co do Spoola tak jak pisałem wyżej przy tej mocy musisz zrobić góre żeby to auto tą góra jechało bo nie ma cudów nawet jak założysz fajnego EFRa to on Ci z dołu nie pojedzie.

Z budżetem 20K do mocy 500HP już ci mogę powiedzieć że 10-12K wychodzi zrobienie porządnej góry za same części. Nie wiem ile Dziak by sobie krzykną za zrobienie głowicy ale tez na pewno z kolejne 2-3K .... mam andzieje że daje Ci to jakiś pogląd. Swego czasu na pewno kojarzycie Leona Rafałka 20VT z 800+ tam koszt samych części góry przekroczył 12K

Szybki przelicznik z mojej strony

Wydech porządny z DP + Aktywny na klapach ok 5-6K (to jest dobra cena)

Dolot kmpl z coolerem OK 4K custom

przerobienie twojej turbiny na hybrydę ok 3K u Peruna

Przydałby się porządny TIP ok 1K i do tego poprawić odmy

Dochodzi Pompa możesz kupić z zapasem jakąś 044 ORI Boscha 1K kmpl na gotowo

Wtryski ok 1000

strojenie ok 2tys i już mamy 18tys a wynik grube 300+ ale 4 nie pęknie.

 

Możesz bawić się jeszcze w to co ja miałem w leonie na TD05HR16G9,8T Na building Boost żeby nie kuć motoru. miałem wtedy 390HP ALE znowu trzeba było spawać kolektor itp.

 

Opublikowano

Nie no, nie porownujmy leona Rafala do tego tematu, bo leon to juz gruby projekt w przeciwienstwie do tego co tu kolega oczekuje:) jak kolega chce moc tylko na prosta to polecam swapa na ABZ + dmuchawki i mysle ze do 20 sie zmiesci, ale wtedy trzeba zapomniec o skrecaniu:D poza tym umowmy sie ze z ta kwota co kolega posiada to jesr dobry hebel,zawias,sprzeglo i przelot a gdzie reszta:)

Opublikowano

Ja na miejscu autora jednak skupiłbym się na takiej propozycji co dałem, gdzie za te 20k można mieć naprawdę fajne i przede wszystkim trwałe daily.

Próbowanie przy tych funduszach robienia na siłę 400 hp czy więcej skończy się najpewniej oszczędnościami na wszystkim co się da i jakimś gównotuningiem.

Opublikowano

Yogi broń boże nie porównałem. To było przytoczenie ile kosztuje zrobienie samej góry żeby big turbo mogło wykazać jakąkolwiek charakterystykę na wykresie.

Bartez mod na GT2871R 10,2 nie będzie gównotuningiem bo na tej turbinie prowadzi się wykres momentu prostoliniowo bez dużego nagłego obciążenia na korbe. Tym sposobem jesteś w stanie mieć więcej tych HP i być zabezpieczonym.

Można się połasić  na to co miałem czyli TD05HR16G 9,8T czyli mniejsza d*pa na twinscrollu ale wymieniłbym wtedy przynajmniej korby. A samo turbo to koszt bagatela 1,500zł ALE trzeba wyspawać kolektor ok 2K. Chyba że dołożysz tłoki z BAMa no to możesz wyciągnąć śmaiło max z tej turbiny. Krzysiek z Digituna robił tego trochę na tych turbinach TD05 i TD06 i wiem że wyniki były od 350 do 400 w zależności od silnika czy kuty czy nie.

Opublikowano
11 minut temu, DarekS4 napisał:

Bartez mod na GT2871R 10,2 nie będzie gównotuningiem bo na tej turbinie prowadzi się wykres momentu prostoliniowo bez dużego nagłego obciążenia na korbe. Tym sposobem jesteś w stanie mieć więcej tych HP i być zabezpieczonym.

Można się połasić  na to co miałem czyli TD05HR16G 9,8T czyli mniejsza d*pa na twinscrollu ale wymieniłbym wtedy przynajmniej korby. A samo turbo to koszt bagatela 1,500zł ALE trzeba wyspawać kolektor ok 2K. Chyba że dołożysz tłoki z BAMa no to możesz wyciągnąć śmaiło max z tej turbiny. Krzysiek z Digituna robił tego trochę na tych turbinach TD05 i TD06 i wiem że wyniki były od 350 do 400 w zależności od silnika czy kuty czy nie.

Tak, ja wiem, tylko biorę też pod uwagę małą wiedzę autora. Zadając pytania skąd można wziąc k04-064 lub adapter do niej to ja bym się w Garretty nie pchał bo skąd takie weźmie?

Opublikowano

Co macie na myśli  mówiąc poprawa odmy?

Opublikowano

Sorry ja patrzyłem w twój profil gdzie masz inny silnik niż BFB. W20VT nie ma problemu

Opublikowano

koledzy ja myślę że 20K to za mało ale jak kolega wsio ogarnie sam mechanicznie wydech itp to w 35-40 się zmieści i to ze strokerem w tym wypadku jak słupek i głowice ogarnie dobrze to potem kwestia mocy to tylko turbo kolektor  wtryski i strojenie , ale 500 to już hart kor wstawać to będzie przy 4-4,5 RPM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...