Jacak Opublikowano 17 Listopada 2018 Opublikowano 17 Listopada 2018 (edytowane) Witam. Probuje wyczyścić filtr cząstek stałych za pomocą programu Mega Macs. Wszystkie warunki spełniam tj. 80C, ręczny zaciągnięty, bieg jałowy, min 1/4 baku paliwa, lecz gdy program nakazuje wciśnięcie pedału gazu i hamulca to wyskakuje błąd „Przerwanie ze względów bezpieczeństwa”. Orientuje się ktoś może dlaczego tak się dzieje? Pozdrawiam. Edytowane 17 Listopada 2018 przez Jacak
Frankooo Opublikowano 17 Listopada 2018 Opublikowano 17 Listopada 2018 A czy masz jakieś błedy? wystarczy jeden który mam wpływ na silnik i nic nie zrobisz. Albo DPF może być już tak zatkany, że trzeba go wyjąć:/
Jacak Opublikowano 17 Listopada 2018 Autor Opublikowano 17 Listopada 2018 Miałem cztery błędy związane z dpf, lecz je usunąłem i dalej nie mogę aktywować wypalania. Ma około 30g sadzy, także chyba nie tak dużo, lecz już mi auto zamuliło i szarpie na niskich obrotach.
lukas309 Opublikowano 17 Listopada 2018 Opublikowano 17 Listopada 2018 (edytowane) 4 minuty temu, Jacak napisał: Miałem cztery błędy związane z dpf, lecz je usunąłem i dalej nie mogę aktywować wypalania. Ma około 30g sadzy, także chyba nie tak dużo, lecz już mi auto zamuliło i szarpie na niskich obrotach. Przy około 40g sadzy dpf jest do kosza, ew. można próbować czyścić przy 30g sterownik przerywa procedurę ze względów bezpieczeństwa chociażby na ew. wystąpienie pożaru Edytowane 17 Listopada 2018 przez lukas309 1
Jacak Opublikowano 17 Listopada 2018 Autor Opublikowano 17 Listopada 2018 Można to jakoś obejść, abym dokonał wypalenia?
lukas309 Opublikowano 17 Listopada 2018 Opublikowano 17 Listopada 2018 7 minut temu, Jacak napisał: Można to jakoś obejść, abym dokonał wypalenia? Jedynie poza autem
Jacak Opublikowano 17 Listopada 2018 Autor Opublikowano 17 Listopada 2018 (edytowane) Zawartość sadzy wynosi jednak 16g, w instrukcji jest napisane, że jeżeli jest poniżej 18g to nie ma konieczności wypalania filtra. Po skasowaniu błędów pojawił się tylko jeden, ale inny 5175. Objawy są takie, że na biegu jałowym obroty spadają, auto się trzęsie, bardzo duże spalanie oraz brak pełnej mocy. EDYCJA: Do nowego5175 błędu powrócił poprzedni błąd, uszkodzony czujnik ciśnienia różnicowego filtra cząstek stałych. W takim razie do wymiany mam wymienić od razu regulator ciśnienia i czujnik ciśnienia różnicowego? Czy uszkodzenie jednego może powodować takie błędy? Co polecacie najpierw zrobić? Pozdrawiam. Edytowane 17 Listopada 2018 przez Jacak
lukas309 Opublikowano 18 Listopada 2018 Opublikowano 18 Listopada 2018 Może bo jedno wiąże się z drugim
Jacak Opublikowano 8 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2018 Samochód naprawiony. Wymienialem czujnik ciśnienia paliwa na listwie cr, praz czujnik różnicowego ciśnienia filtra cząstek stałych zwany również jako czujnik ciśnienia spalin. Nastepnie mogłem wykonać wypalanie dpf, adaptacja nowego czujnika ciśnienia spalin i auto wróciło do sprawności. Obroty nie falują, spalanie wróciło do normy. Dzieki za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się