Rbk2k7 Opublikowano 23 Listopada 2018 Opublikowano 23 Listopada 2018 Witajcie po nocy odpalilm auto i pojechalem do pracy ok 4 km po zaparkowaniu zauwazylem ze cos szarpie ale poszedlem do pracy po wyjsciu problem sie nasilil zaczął mrugac check trzesie autem całym i falują obroty na dodatek chodzi jak traktor obstawiam cewke a logi takie mi pokazało: 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16683 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0299 - 002 - Please Register/Activate 17511 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1103 - 008 - Please Register/Activate - Intermittent 16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded 17834 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1426 - 004 - Please Register/Activate - Intermittent 17947 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1539 - 004 - Please Register/Activate 16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High P0113 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent --------------------------------------------------------------------------- Tutaj pierwsze błedy po skasowaniu powyższych 4 Faults Found: 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded 16684 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0300 - 001 - Please Register/Activate 16687 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0303 - 001 - Please Register/Activate 17834 - EVAP Purge Valve (N80): Open Circuit P1426 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent
przem8 Opublikowano 23 Listopada 2018 Opublikowano 23 Listopada 2018 Wypadanie zapłonu na 3 cylindrze, nieszczelność w układzie evap najprawdopodobniej, turbo nie osiąga zadanego ciśnienia. Co do turbo to przyda się log 115+118. Do tego zacznij od sprawdzenia układu evap. Zamień cewkę na cylindrze co wypada zapłon i sprawdź czy błąd pójdzie za tą cewką.
Rbk2k7 Opublikowano 23 Listopada 2018 Autor Opublikowano 23 Listopada 2018 blad poszedl za cewka takze tak obstawialem bo 3 byly nowe 1 stara i to wlasnie ona padła jesli dobrze rozumiem ze 2 cylinder to ten od przodu liczac a co do cisnienia na turbie to blowoff za duzo upuszcza bedzie likwidowany i zostanie seria
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się