Jump to content
IGNORED

1.8t BFB logi do oceny


seed34
 Share

Recommended Posts

Witam,

Prośba o pomoc w ocenie logów poniżej. Z autem nic specjalnego się nie dzieje, zero błedów a mimo to brakuje mocy. Na hamowni tylko 137KM, turbina i zawory raczej trzymają ładnie ciśnienie. Wymieniona przepływka, świece, filtr paliwa i dalej to nie to.

Prośba o pomoc w odczytaniu logów:

Statyczne:

http://vaglogi.pl/log-002_1sQHHPL.html

http://vaglogi.pl/log-032_aAJMZvf.html

Dynamiczne:

http://vaglogi.pl/log-002_033_b331LFx.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_02jO9A.html

http://vaglogi.pl/log-011_2Xob2l6.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_5oA7Ie.html

P.

Link to comment
Share on other sites

Logi robimy do odcinki, a nie do 4 tys. więc należałoby powtórzyć.

Link to comment
Share on other sites

Przepływka nowa czy używana? dolot sprawodzony pod kątem nieszczelności?

Link to comment
Share on other sites

Przepływka używana, bo nie byłem pewny czy inwestowac w nową.

Szczelność dolotu jeszcze nie sprawdzona, nie bardzo mam warunki. Wierzyłem że logi coś naprowadzą ?

Czyli co logi do powtórki i do odcinki?

 

Link to comment
Share on other sites

Przepływka raczej trup więc logi nic nie powiedzą nowego, sprawdz szczelność dolotu i zmien przepływkę na bardziej sprawną.

Link to comment
Share on other sites

Kasowałeś błędy przed logami ? Korekty są spore - nie wiem czy ma to wpływ z martwą przepływką ? 
Dodatkowo turbo przeładowuję

Link to comment
Share on other sites

Cześć Panowie, wiśnie sprawdziłem dolot, wygląda na szczelny. Biorę się za demontaż przeplywki i zauważam brak Pina w kostce - ewidentnie widać że jeden jest jakby wyłamany. Na zdjęciach dolny pin i w innym ujęciu lewa strona. Czy to jest ok, możecie zerknac na zdjęcia? 

IMG_20181128_123519.jpg

IMG_20181128_123502.jpg

IMG_20181128_123442.jpg

Edited by seed34
Link to comment
Share on other sites

Panowie jeszcze jedno pytanie a w zasadzie dwa. Po zmianie przepływki FIS pokazuje chwilowe spalanie przy dodwaniu gazu nawet 40L a średnio ponad 20L oczywicscie wyrównuje sie to na kolejnych biegach - srednie spalnie poki co ponad 14L - czy to jest normalne?

Mozecie polecić jakiś najlepszy i najprostrzy domowy sposób na sprawdzenie szczelności?Wiem jest sporo w necie tego ale zastanawiam sie czego użyć żeby zbudować adapter z zaworem do wprowadzenia powietrza?

Link to comment
Share on other sites

Kolanko pcv 2,75 cala i zaślepka do tego. Wiercisz otwór w zaślepce pod wentyl albo inny adapter jaki sobie kupisz w sklepie i będzie najwygodniejszy żebyś podłączył kompresor albo inną pompkę z manometrem ?

Wentyl wkręć na kleju żeby to było szczelne i trzymało. Koszt całości do 20zł, a najdroższy z tego wszystkiego w moim przypadku był klej.

Link to comment
Share on other sites

Dzięki, jutro działam bo już ręce opadają ? jako że jest kilka sposobów sprawdzania to wystarczy że zdejmę rurę dolotu powietrza z przeplywki i zamontuje w niej adapter, odkręcam korek oleju i pompuje do 0,8bara? Czy jeszcze coś?

Link to comment
Share on other sites

Panowie sorki że Was tak mecze ale jestem totalnym laikiem czy montuje mój adapter do TIPa gdzie wchodzi przepływka? 

IMG_20181129_220215.jpg

Link to comment
Share on other sites

Tu masz co i jak po kolei ;)

 

Link to comment
Share on other sites

Hey, szczelność wychodzi na to że trzyma dalem 0,8 bara aż spadł wąż z turbiny. Czy przy takim ciśnieniu to normalne? DVka wymieniona, jednak ta co była widzę że dobra.

IMG_20181201_123817.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dobra podaje się, szczelność ok, przepływka zmieniona, DV zmieniona zero efektów wciąż brak tych 30KM jest odczuwalny. Jutro jeszcze raz zrobię logi. Już został tylko nie tknięty n75 i katalizator z tego co jak czytam mogłoby jeszcze powodować spadek mocy ?

Link to comment
Share on other sites

Tylko zrób tym razem logi do odcinki ? Przepływka nówka?

Link to comment
Share on other sites

Ok, przepływka wsadzona moja stara, ta używka była trupem, ale przełożyłem przeplywke od kumpla u którego a4 ciągnie aż miło - zero efektów. Więc albo to nie przepływka albo jak już to kostka ma gdzieś awarie. No nic sprawdzę na mojej starej co pokażą logi, na hamowni wydmuchała, 120 przy tych 132KM.

Edited by seed34
Link to comment
Share on other sites

Na ostatnim zdjęciu kostki piny nie są skorodowane ?

Link to comment
Share on other sites

Cześć Panowie, a więc sprawdzony dolot- szczelny, turbina- ok, przepływka-ok, DV i n75 także ok. Odkręciłem kata, sondy, i nic- zero rezultatu. Z kumplem zrobiliśmy jeszcze logi na rozrząd i okazało się że nie przestawia faz rozrządu - nic się nie dzieje. W sobotę policzę zęby. Podejrzewam że mógł paść komputer, bo czy możliwe żeby rozrząd był przestawiony lub padł napinacz i nie było żadnych błędów ani stuków? Auto chodzi riwniutko nic nie stuka i nie puka a nie ma mocy jaka powinien mieć ?

Link to comment
Share on other sites

Weź zrob komplet logów znowu, ta przepływka to sprawna w koncu czy stara? Kombinujesz coś widzę, jak chcesz sprawdzić rozrząd i pracę fazatora zrób loga 090+093 ale podczas normalnej jazdy bez wciskania pedału w podłogę.

Link to comment
Share on other sites

Przepływka nowa, dokładnie te logi były robione przez kumpla.

Link to comment
Share on other sites

? pokaże tylko muszę ściągnąć kumpla 

Link to comment
Share on other sites

Cześć Panowie, wiem męczę przed świętami ale co to za święta jak a4 nie ma swojej mocy ? Prośba o pomoc w logach

http://vaglogi.pl/log-090_093_Xak1vHB.html

Byłem w międzyczasie u specjalistów od chiptuningu, trzymali auto tydzień sprawdzili wszystko i się poddają. Podejrzewają o ile dobrze zapamiętałem awarię komputera albo zaworu faz rozrządu. Powiedzieli że mogę kupić nowego kompa i zobaczyć czy to to, stwierdzili że zawór przestawia fazy ale nie daje napięcia czy coś podobnego (sorki ale jestem laikiem). Zrobiłem nowe logi dynamiczne, dolot sprawdzony szczelny, przepływka nowa bosch, świece nowe, filtr paliwa nowy. Dodam jeszcze że, w ogóle mi się nie załącza pompa SAI od poćzątku zakupu a Panowie robili test elementów wykonawczych i działa, na krótko mi też działała pod aku, co podejrzewają też może być winą źle działającego sterownika silnika. Już chwytam się wszystkiego.

http://vaglogi.pl/log-002_033_MIs6jpP.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_J709942.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_OiZH2t9.html

Link to comment
Share on other sites

Logi wyglądają w miarę ok. 

Było zrobić log 90+93 w szerszym zakresie obr.

Link to comment
Share on other sites

Ok, dziś powtórzę, rozumiem że na 3 biegu tylko w szerszym zakresie?

Link to comment
Share on other sites

Może być na różnych biegach, podczas jazdy po bułki do sklepu ?Ważne żeby nie z pedalem w podłodze, bo wtedy nastawnik nie działa.

Link to comment
Share on other sites

Przecież w tych logach co wstawiłeś fazator działa poprawnie, reszta logów też jest ok, moze jedz na inna hamownie, albo sprawdz inaczej, nagraj filmik jak się to zbiera czy cos.

Link to comment
Share on other sites

Ok, coś nagram. Putanko o te logi z grupy 090-093, innych logach mam czasami OFF, w tych co przesłałem tylko ON. O co z tym kaman?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...