seed34 0 Posted November 27, 2018 Share Posted November 27, 2018 Witam, Prośba o pomoc w ocenie logów poniżej. Z autem nic specjalnego się nie dzieje, zero błedów a mimo to brakuje mocy. Na hamowni tylko 137KM, turbina i zawory raczej trzymają ładnie ciśnienie. Wymieniona przepływka, świece, filtr paliwa i dalej to nie to. Prośba o pomoc w odczytaniu logów: Statyczne: http://vaglogi.pl/log-002_1sQHHPL.html http://vaglogi.pl/log-032_aAJMZvf.html Dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-002_033_b331LFx.html http://vaglogi.pl/log-003_020_02jO9A.html http://vaglogi.pl/log-011_2Xob2l6.html http://vaglogi.pl/log-115_118_5oA7Ie.html P. Link to comment Share on other sites More sharing options...
przem8 763 Posted November 27, 2018 Share Posted November 27, 2018 Logi robimy do odcinki, a nie do 4 tys. więc należałoby powtórzyć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz13 208 Posted November 27, 2018 Share Posted November 27, 2018 Przepływka nowa czy używana? dolot sprawodzony pod kątem nieszczelności? Link to comment Share on other sites More sharing options...
seed34 0 Posted November 27, 2018 Author Share Posted November 27, 2018 Przepływka używana, bo nie byłem pewny czy inwestowac w nową. Szczelność dolotu jeszcze nie sprawdzona, nie bardzo mam warunki. Wierzyłem że logi coś naprowadzą ? Czyli co logi do powtórki i do odcinki? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz13 208 Posted November 27, 2018 Share Posted November 27, 2018 Przepływka raczej trup więc logi nic nie powiedzą nowego, sprawdz szczelność dolotu i zmien przepływkę na bardziej sprawną. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seed34 0 Posted November 27, 2018 Author Share Posted November 27, 2018 ok,dzięki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Repik 1 Posted November 28, 2018 Share Posted November 28, 2018 Kasowałeś błędy przed logami ? Korekty są spore - nie wiem czy ma to wpływ z martwą przepływką ? Dodatkowo turbo przeładowuję Link to comment Share on other sites More sharing options...
seed34 0 Posted November 28, 2018 Author Share Posted November 28, 2018 (edited) Cześć Panowie, wiśnie sprawdziłem dolot, wygląda na szczelny. Biorę się za demontaż przeplywki i zauważam brak Pina w kostce - ewidentnie widać że jeden jest jakby wyłamany. Na zdjęciach dolny pin i w innym ujęciu lewa strona. Czy to jest ok, możecie zerknac na zdjęcia? Edited November 28, 2018 by seed34 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz13 208 Posted November 28, 2018 Share Posted November 28, 2018 Wszystko jest ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seed34 0 Posted November 28, 2018 Author Share Posted November 28, 2018 Panowie jeszcze jedno pytanie a w zasadzie dwa. Po zmianie przepływki FIS pokazuje chwilowe spalanie przy dodwaniu gazu nawet 40L a średnio ponad 20L oczywicscie wyrównuje sie to na kolejnych biegach - srednie spalnie poki co ponad 14L - czy to jest normalne? Mozecie polecić jakiś najlepszy i najprostrzy domowy sposób na sprawdzenie szczelności?Wiem jest sporo w necie tego ale zastanawiam sie czego użyć żeby zbudować adapter z zaworem do wprowadzenia powietrza? Link to comment Share on other sites More sharing options...
przem8 763 Posted November 28, 2018 Share Posted November 28, 2018 Kolanko pcv 2,75 cala i zaślepka do tego. Wiercisz otwór w zaślepce pod wentyl albo inny adapter jaki sobie kupisz w sklepie i będzie najwygodniejszy żebyś podłączył kompresor albo inną pompkę z manometrem ? Wentyl wkręć na kleju żeby to było szczelne i trzymało. Koszt całości do 20zł, a najdroższy z tego wszystkiego w moim przypadku był klej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seed34 0 Posted November 28, 2018 Author Share Posted November 28, 2018 Dzięki, jutro działam bo już ręce opadają ? jako że jest kilka sposobów sprawdzania to wystarczy że zdejmę rurę dolotu powietrza z przeplywki i zamontuje w niej adapter, odkręcam korek oleju i pompuje do 0,8bara? Czy jeszcze coś? Link to comment Share on other sites More sharing options...
seed34 0 Posted November 29, 2018 Author Share Posted November 29, 2018 Panowie sorki że Was tak mecze ale jestem totalnym laikiem czy montuje mój adapter do TIPa gdzie wchodzi przepływka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
przem8 763 Posted November 29, 2018 Share Posted November 29, 2018 Tu masz co i jak po kolei Link to comment Share on other sites More sharing options...
seed34 0 Posted December 1, 2018 Author Share Posted December 1, 2018 Hey, szczelność wychodzi na to że trzyma dalem 0,8 bara aż spadł wąż z turbiny. Czy przy takim ciśnieniu to normalne? DVka wymieniona, jednak ta co była widzę że dobra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seed34 0 Posted December 1, 2018 Author Share Posted December 1, 2018 Dobra podaje się, szczelność ok, przepływka zmieniona, DV zmieniona zero efektów wciąż brak tych 30KM jest odczuwalny. Jutro jeszcze raz zrobię logi. Już został tylko nie tknięty n75 i katalizator z tego co jak czytam mogłoby jeszcze powodować spadek mocy ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
przem8 763 Posted December 1, 2018 Share Posted December 1, 2018 Tylko zrób tym razem logi do odcinki ? Przepływka nówka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
seed34 0 Posted December 2, 2018 Author Share Posted December 2, 2018 (edited) Ok, przepływka wsadzona moja stara, ta używka była trupem, ale przełożyłem przeplywke od kumpla u którego a4 ciągnie aż miło - zero efektów. Więc albo to nie przepływka albo jak już to kostka ma gdzieś awarie. No nic sprawdzę na mojej starej co pokażą logi, na hamowni wydmuchała, 120 przy tych 132KM. Edited December 2, 2018 by seed34 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tunio 1 Posted December 2, 2018 Share Posted December 2, 2018 Na ostatnim zdjęciu kostki piny nie są skorodowane ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
seed34 0 Posted December 13, 2018 Author Share Posted December 13, 2018 Cześć Panowie, a więc sprawdzony dolot- szczelny, turbina- ok, przepływka-ok, DV i n75 także ok. Odkręciłem kata, sondy, i nic- zero rezultatu. Z kumplem zrobiliśmy jeszcze logi na rozrząd i okazało się że nie przestawia faz rozrządu - nic się nie dzieje. W sobotę policzę zęby. Podejrzewam że mógł paść komputer, bo czy możliwe żeby rozrząd był przestawiony lub padł napinacz i nie było żadnych błędów ani stuków? Auto chodzi riwniutko nic nie stuka i nie puka a nie ma mocy jaka powinien mieć ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz13 208 Posted December 13, 2018 Share Posted December 13, 2018 Weź zrob komplet logów znowu, ta przepływka to sprawna w koncu czy stara? Kombinujesz coś widzę, jak chcesz sprawdzić rozrząd i pracę fazatora zrób loga 090+093 ale podczas normalnej jazdy bez wciskania pedału w podłogę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seed34 0 Posted December 13, 2018 Author Share Posted December 13, 2018 Przepływka nowa, dokładnie te logi były robione przez kumpla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz13 208 Posted December 13, 2018 Share Posted December 13, 2018 Aha czyli logi są tajne i nie pokażesz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
seed34 0 Posted December 13, 2018 Author Share Posted December 13, 2018 ? pokaże tylko muszę ściągnąć kumpla Link to comment Share on other sites More sharing options...
seed34 0 Posted December 20, 2018 Author Share Posted December 20, 2018 Cześć Panowie, wiem męczę przed świętami ale co to za święta jak a4 nie ma swojej mocy ? Prośba o pomoc w logach http://vaglogi.pl/log-090_093_Xak1vHB.html Byłem w międzyczasie u specjalistów od chiptuningu, trzymali auto tydzień sprawdzili wszystko i się poddają. Podejrzewają o ile dobrze zapamiętałem awarię komputera albo zaworu faz rozrządu. Powiedzieli że mogę kupić nowego kompa i zobaczyć czy to to, stwierdzili że zawór przestawia fazy ale nie daje napięcia czy coś podobnego (sorki ale jestem laikiem). Zrobiłem nowe logi dynamiczne, dolot sprawdzony szczelny, przepływka nowa bosch, świece nowe, filtr paliwa nowy. Dodam jeszcze że, w ogóle mi się nie załącza pompa SAI od poćzątku zakupu a Panowie robili test elementów wykonawczych i działa, na krótko mi też działała pod aku, co podejrzewają też może być winą źle działającego sterownika silnika. Już chwytam się wszystkiego. http://vaglogi.pl/log-002_033_MIs6jpP.html http://vaglogi.pl/log-003_020_J709942.html http://vaglogi.pl/log-115_118_OiZH2t9.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
przem8 763 Posted December 21, 2018 Share Posted December 21, 2018 Logi wyglądają w miarę ok. Było zrobić log 90+93 w szerszym zakresie obr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seed34 0 Posted December 21, 2018 Author Share Posted December 21, 2018 Ok, dziś powtórzę, rozumiem że na 3 biegu tylko w szerszym zakresie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
przem8 763 Posted December 21, 2018 Share Posted December 21, 2018 Może być na różnych biegach, podczas jazdy po bułki do sklepu ?Ważne żeby nie z pedalem w podłodze, bo wtedy nastawnik nie działa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz13 208 Posted December 21, 2018 Share Posted December 21, 2018 Przecież w tych logach co wstawiłeś fazator działa poprawnie, reszta logów też jest ok, moze jedz na inna hamownie, albo sprawdz inaczej, nagraj filmik jak się to zbiera czy cos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seed34 0 Posted December 21, 2018 Author Share Posted December 21, 2018 Ok, coś nagram. Putanko o te logi z grupy 090-093, innych logach mam czasami OFF, w tych co przesłałem tylko ON. O co z tym kaman? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now