julo23 Opublikowano 28 Listopada 2018 Opublikowano 28 Listopada 2018 CO radzicie ? Na VCDS pokazało 65g popiołu. Stosować jakąś chemię ? Czy oddać do regeneracji ? A może wyciąć ?
julo23 Opublikowano 28 Listopada 2018 Autor Opublikowano 28 Listopada 2018 Przegonilem go dzis troche, sadze sie wypaliły do 15% ale wiadomo popioły zostaly.
piotrsob1 Opublikowano 28 Listopada 2018 Opublikowano 28 Listopada 2018 Mam 73 gramy popiołu i nic niepokojącego się nie dzieje , cegła wypala się co ok. 250 km
julo23 Opublikowano 29 Listopada 2018 Autor Opublikowano 29 Listopada 2018 (edytowane) Tak często ? Jednak wycięcie tego ustrojstwa to chyba nie jest taki szalony pomysł... ciekawe jak czesto sie wypala po regeneracji? Sam nie wiem czy wycinac czy zregenerować Edytowane 29 Listopada 2018 przez julo23
SotoM Opublikowano 30 Listopada 2018 Opublikowano 30 Listopada 2018 u siebie zrobiłem tak: sprawdzic drożnosc przewodów róznicy cisnien, przedmuchać je sprezonym powietrzem. kupic i wymien czujnik róznicy cisnien z Bosch'a podłaczyc kompa i zresetowac DPF , wlać do baku np STP z formuła do czyszczenia DPFu zatankowac po korek mocnego diezla i zjezdzic zbiornik do rezerwy. mi i wielu innym ludziom pomogł ten zabieg.
jpa4 Opublikowano 30 Listopada 2018 Opublikowano 30 Listopada 2018 U mnie 2.0 tdi bmm mam niby 52g popiołu a podczas wypalania podszarpuje podczas jazdy na stałych obrotach przyspiesza normalnie wentylatory nie chodzą obroty się nie podnoszą i zauważyłem że wydech mam leciutko okopcony co może być przyczyną ktoś miał taki problem ?
azalewsk Opublikowano 30 Listopada 2018 Opublikowano 30 Listopada 2018 Jak ci nie muli silnika to się nie martw. Komputer wylicza sobie z ilości spalonego paliwa stopień zapełnienia filtra. Jak zapala ci się kontrolka świec żarowych to nie ryzykuj i przegoń brykę, bo zapcha ci się na amen i już nie odpalisz. Swoją brykę musiałem niestety holować do domu. Po wymontowaniu namoczyłem w wiadrze z gorącą wodą z dodatkiem koncentratu do mycia silników i wypłukałem karcherem. Dla pewności powtórzyłem moczenie dwa razy. Po wstawieniu należy przeprowadzić kalibrację czujnika różnicy ciśnień i wyzerować licznik popiołu za pomocą Vaga. Po umyciu przejechałem 30 tkm i jak na razie bez problemu.
jpa4 Opublikowano 30 Listopada 2018 Opublikowano 30 Listopada 2018 U mnie 2.0 tdi bmm mam niby 52g popiołu a podczas wypalania podszarpuje podczas jazdy na stałych obrotach przyspiesza normalnie wentylatory nie chodzą obroty się nie podnoszą i zauważyłem że wydech mam leciutko okopcony co może być przyczyną ktoś miał taki problem ?
jpa4 Opublikowano 30 Listopada 2018 Opublikowano 30 Listopada 2018 lampka się nie zapala tylko denerwuje mnie to podszarpywanie raz mocniej raz słabiej czy pompowttyski z dpf tak mają ?
piotrsob1 Opublikowano 2 Grudnia 2018 Opublikowano 2 Grudnia 2018 56 minut temu, jpa4 napisał: Jakieś pomysły ? Masz kompa, żeby logi zrobić w czasie podszarpywania ?
julo23 Opublikowano 3 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2018 JA zacząłem rozglądać się za firmą co regeneruje DPF. Znalazłem w Częstochowie Juratuning, i w Koziegłowach. W Częstochowie chcą 800zł za demontaż, pranie i montaż oraz później kalibracje kompa. Za to kolega dziś mi mówi, że on to przewiercił te sitka przez otwór sondy i ma spokój, bo nie widzi różnicy ciśnień. Możliwe to jest ?? Niektórzy też proponują wyjąć, i wstawić katalizator od 1.9 żeby nie kopcił. Tylko to trzeba w mapie usuwać DPF.
piotrsob1 Opublikowano 4 Grudnia 2018 Opublikowano 4 Grudnia 2018 W dniu 3.12.2018 o 11:04, julo23 napisał: JA zacząłem rozglądać się za firmą co regeneruje DPF. Znalazłem w Częstochowie Juratuning, i w Koziegłowach. W Częstochowie chcą 800zł za demontaż, pranie i montaż oraz później kalibracje kompa. Za to kolega dziś mi mówi, że on to przewiercił te sitka przez otwór sondy i ma spokój, bo nie widzi różnicy ciśnień. Możliwe to jest ?? Niektórzy też proponują wyjąć, i wstawić katalizator od 1.9 żeby nie kopcił. Tylko to trzeba w mapie usuwać DPF. Za ok. 1 k PLN kupić można zamiennik filtra firmy JMJ, kilka osób z forum montowało i sobie chwalą Jak odliczysz ok. 600 PLN za stary na skupie to wyjdzie taniej niż pranie Jak cegłę będziesz wiercił stopniowo , podglądając w miarę postępu wierceń ( ilości otworów) grupy odpowiedzialne za jego pracę , to masz szanse trafić z przekrojem otworów tak , że ECU się nie połapie że jest coś nie tak i będzie go traktowało jak sprawny . Różnicy ciśnień to ECU nie zobaczy jak puszka jest wypruta z wnętrzności .... Montaż kata może załatwić problem emisji nie spalonych węglowodorów, ale na pewno nie rozwiąże problemu kopcenia z rury
Rabbi Opublikowano 4 Grudnia 2018 Opublikowano 4 Grudnia 2018 Julo,póki nic się nie dzieje nie kombinuj tylko jeździj 1
piotrsob1 Opublikowano 5 Grudnia 2018 Opublikowano 5 Grudnia 2018 (edytowane) 21 godzin temu, Rabbi napisał: Julo,póki nic się nie dzieje nie kombinuj tylko jeździj Dokładnie , nadgorliwość gorsza od faszyzmu .. Rozeznanie zrobiłeś , w razie czego już wiesz jakie opcje masz do wyboru Edytowane 5 Grudnia 2018 przez piotrsob1
julo23 Opublikowano 10 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2018 (edytowane) Znalazłem używany z popiołami 16g , chyba zaufam sprzedawcy bo już handlowaliśmy razem i wszystko było OK. On wycinał cała ekologię w swoim. W sumie za taką kwotę że za tyle sprzedam stary na skupie. U mnie pewnie dpf powiedział pa pa… bo wtrysk miałem do wymiany to pewnie zanim się go wymieniło to narobił syfu w filtrze, jeszcze za poprzedniego właściciela. Tak wygląda ten DPF z 16g , mówi że mu się wypalał raz w tygodniu. Edytowane 10 Grudnia 2018 przez julo23
jpa4 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Czyścił ktoś z was dpf z popiołów jakimś domowym sposobem typu płyn do czyszczenia kominków u myjka ciśnieniowa ?
julo23 Opublikowano 19 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2018 Mnie ciekawy czy te specyfiki wlewane do paliwa coś pomagają. Typu millers czy Liquy Molly ?
jpa4 Opublikowano 17 Stycznia 2019 Opublikowano 17 Stycznia 2019 Co robić z dpf już podczas wypalania puszcza chmurę niebiesko szarego dymu i podszarpuje i jakby trochę był zmulony nie wiem czy wymienić na zamiennik jmj , czyścić chemicznie czy usunąć ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się