Davee Opublikowano 14 Grudnia 2018 Opublikowano 14 Grudnia 2018 Witam. Mam problem co do prowadzenia w aucie. Dzis jak nastala gololedz na drodze auto normalnie zaczelo tancowac. Rozchodzi sie o przod. Co chwile kontra kierownica i do tego efekt taki jakby jedno kolo bylo podciagane przez drugie. Tez przy zawracaniu jesienia na liściach albo kamieniach dawalo taki efekt. Zacząłem odczuwać cos takiego zaraz po kompletnej wymianie zawieszenia. Tzn. Sprezyny, wahacze, końcówki, łączniki to na przodzie a tyl tuleje i wahacze. Do tego geometria. Gdzie szukac przyczyny? Pamiętam ze rok temu w zimie tak nie bylo. Dopiero po wymianie wszystkiego zaczelo tak robić...
piotrsob1 Opublikowano 14 Grudnia 2018 Opublikowano 14 Grudnia 2018 Ten kto robił geometrię zawieszenia spie**olił robotę
jmk Opublikowano 14 Grudnia 2018 Opublikowano 14 Grudnia 2018 Ustawić pożądnie geometrię całego podwozia, tj. przód i tył.
piotrsob1 Opublikowano 14 Grudnia 2018 Opublikowano 14 Grudnia 2018 41 minut temu, jmk napisał: Ustawić pożądnie geometrię całego podwozia, tj. przód i tył. Akurat w ośce to z tyłu nie ma co za bardzo z geometrii ustawiać...
MaTeo85 Opublikowano 14 Grudnia 2018 Opublikowano 14 Grudnia 2018 12 minut temu, piotrsob1 napisał: Akurat w ośce to z tyłu nie ma co za bardzo z geometrii ustawiać... a czym ta ośka się tak bardzo różni od quattro że geometrii nie trzeba w niej ustawiać? geometrię robimy tak samo w ośce jak i quattro. W quattro jest tylko i wyłącznie inna zwrotnica, wszystko inne jest identyczne i regulacja jest dokładnie w tych samych miejscach.
piotrsob1 Opublikowano 14 Grudnia 2018 Opublikowano 14 Grudnia 2018 27 minut temu, MaTeo85 napisał: a czym ta ośka się tak bardzo różni od quattro że geometrii nie trzeba w niej ustawiać? geometrię robimy tak samo w ośce jak i quattro. W quattro jest tylko i wyłącznie inna zwrotnica, wszystko inne jest identyczne i regulacja jest dokładnie w tych samych miejscach. No sorki , lekko się zagalopowałem myląc w mojej starej mózgownicy obraz tylnego zawiasu w ośce, pomiędzy B5 a B6/B7
Davee Opublikowano 14 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2018 Czyli mowicie ze geometria bedzie do poprawy?
Davee Opublikowano 14 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2018 A luzy na maglu? Nw.. niedokrecone sanki itp.?
maximdj Opublikowano 14 Grudnia 2018 Opublikowano 14 Grudnia 2018 Geometria, nic wiecej. Miałem to samo u siebie po założeniu eibacha. Kontrola geometrii, korekta i auto idzie równiutko jak po sznurku, nawet na czystym lodzie.
jmk Opublikowano 15 Grudnia 2018 Opublikowano 15 Grudnia 2018 (edytowane) 23 godziny temu, piotrsob1 napisał: Akurat w ośce to z tyłu nie ma co za bardzo z geometrii ustawiać... Kolego, W B6 z tyłu ustawia się kąt nachylenia koła oraz zbieżność kół. To jest zawieszenie WIELOWAHACZOWE. Edytowane 15 Grudnia 2018 przez jmk
piotrsob1 Opublikowano 15 Grudnia 2018 Opublikowano 15 Grudnia 2018 13 minut temu, jmk napisał: Kolego, W B6 z tyłu ustawia się kąt nachylenia koła oraz zbieżność kół. To jest zawieszenie WIELOWAHACZOWE. No już strzeliłem baranka w poście nr. 6 ....
jmk Opublikowano 15 Grudnia 2018 Opublikowano 15 Grudnia 2018 Jeszcze nachodzi mnie taka myśl, że przy zmianie całego zawieszenia dokręcane było wszystko na podniesionym aucie i po opuszczeniu samochodu na koła pozrywało gumy w tulejach we wahaczach i są luzy.
greg2505 Opublikowano 16 Grudnia 2018 Opublikowano 16 Grudnia 2018 to posprawdzaj czy są całe ,porozkręcaj i skręć na opuszczonym,tak od razu ich może nie zerwało i jeszcze raz geometria,sprawdź jeszcze drążek stabilizatora tylny czy nie ma luzu na łącznikach i gumach ,bo też to powoduje myszkowanie ,miałem tak u siebie ,ja wymieniłem cały drążek ,mój miał pozrywane plastiki pod gumami i luzy na łącznikach,odczuwalne w na śliskiej powierzchni
Davee Opublikowano 10 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2019 Zapomniałem napisać że problem rozwiązany... przyczyną była spieprzona geometria. Juz nigdy nie pojadę do tego zakładu na geometrię. Nawet tylu nie ruszali choć zmieniane byly wahacze. Teraz znalazłem odpowiedniego chlopa cierpliwego i po ustawieniu malina ? jego slowa na ta geometrię były takie ze jak ja to na drodze utrzymywalem ?
Davee Opublikowano 14 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2019 Ale i tak szykuje sie konkretniejsza naprawa gdyż magiel sie rozpukał ... możliwe, że przez spartoloną geometrie no nie wiem, nie bede nikogo już winił. Trudno. Mimo, że magiel puka na nierównościach to poza tym nie miota nim jak szatan. Znajdzie się wolna gotówka to dopracuje to
Emejcz Opublikowano 14 Stycznia 2019 Opublikowano 14 Stycznia 2019 Po primo to do tej geometrii z tyłu to najpierw musisz ruszyć 4 śruby za to odpowiedzialne, bo ci nikt tej geometrii nie będzie chciał ustawiać.
MaTeo85 Opublikowano 14 Stycznia 2019 Opublikowano 14 Stycznia 2019 35 minut temu, Emejcz napisał: Po primo to do tej geometrii z tyłu to najpierw musisz ruszyć 4 śruby za to odpowiedzialne, bo ci nikt tej geometrii nie będzie chciał ustawiać. chyba nie czytasz postów na które odpowiadasz bo kolega zakładający wątek, wyżej już napisał że temat rozwiązany, był na geometrii i wszystko jest OK.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się