Jump to content
IGNORED

[B6] Myszkuje po drodze


Davee
 Share

Recommended Posts

Witam. 

Mam problem co do prowadzenia w aucie. Dzis jak nastala gololedz na drodze auto normalnie zaczelo tancowac. Rozchodzi sie o przod. Co chwile kontra kierownica i do tego efekt taki jakby jedno kolo bylo podciagane przez drugie. Tez przy zawracaniu jesienia na liściach albo kamieniach dawalo taki efekt. Zacząłem odczuwać cos takiego zaraz po kompletnej wymianie zawieszenia. Tzn. Sprezyny, wahacze, końcówki, łączniki to na przodzie a tyl tuleje i wahacze. Do tego geometria.

Gdzie szukac przyczyny? Pamiętam ze rok temu w zimie tak nie bylo. Dopiero po wymianie wszystkiego zaczelo tak robić...

Link to comment
Share on other sites

Ten kto robił geometrię zawieszenia spie**olił robotę :whistling: :decayed:

Link to comment
Share on other sites

Ustawić pożądnie geometrię całego podwozia, tj. przód i tył.

Link to comment
Share on other sites

41 minut temu, jmk napisał:

Ustawić pożądnie geometrię całego podwozia, tj. przód i tył.

Akurat w ośce to z tyłu nie ma co za bardzo z geometrii ustawiać... :naughty:

Link to comment
Share on other sites

12 minut temu, piotrsob1 napisał:

Akurat w ośce to z tyłu nie ma co za bardzo z geometrii ustawiać... :naughty:

a czym ta ośka się tak bardzo różni od quattro że geometrii nie trzeba w niej ustawiać?

geometrię robimy tak samo w ośce jak i quattro.

W quattro jest tylko i wyłącznie inna zwrotnica, wszystko inne jest identyczne i regulacja jest dokładnie w tych samych miejscach.

 

Link to comment
Share on other sites

27 minut temu, MaTeo85 napisał:

a czym ta ośka się tak bardzo różni od quattro że geometrii nie trzeba w niej ustawiać?

geometrię robimy tak samo w ośce jak i quattro.

W quattro jest tylko i wyłącznie inna zwrotnica, wszystko inne jest identyczne i regulacja jest dokładnie w tych samych miejscach.

No sorki , lekko się zagalopowałem myląc w mojej starej mózgownicy obraz tylnego zawiasu w ośce, pomiędzy B5 a B6/B7 :glupek2::hi:

Link to comment
Share on other sites

Czyli mowicie ze geometria bedzie do poprawy?

Link to comment
Share on other sites

A luzy na maglu? Nw.. niedokrecone sanki itp.?

Link to comment
Share on other sites

Geometria, nic wiecej. Miałem to samo u siebie po założeniu eibacha. Kontrola geometrii, korekta i auto idzie równiutko jak po sznurku, nawet na czystym lodzie.

Link to comment
Share on other sites

23 godziny temu, piotrsob1 napisał:

Akurat w ośce to z tyłu nie ma co za bardzo z geometrii ustawiać... :naughty:

 

Kolego, W B6 z tyłu ustawia się kąt nachylenia koła oraz zbieżność kół. To jest zawieszenie WIELOWAHACZOWE.

Edited by jmk
Link to comment
Share on other sites

13 minut temu, jmk napisał:

 

Kolego, W B6 z tyłu ustawia się kąt nachylenia koła oraz zbieżność kół. To jest zawieszenie WIELOWAHACZOWE.

No już strzeliłem baranka w poście nr. 6 .... :D

Link to comment
Share on other sites

Jeszcze nachodzi mnie taka myśl, że przy zmianie całego zawieszenia dokręcane było wszystko na podniesionym aucie i po opuszczeniu samochodu na koła pozrywało gumy w tulejach we wahaczach i są luzy.

Link to comment
Share on other sites

to posprawdzaj czy są całe ,porozkręcaj i skręć na opuszczonym,tak od razu ich może nie zerwało i jeszcze raz geometria,sprawdź jeszcze drążek stabilizatora tylny czy nie ma luzu na łącznikach i gumach ,bo też to powoduje myszkowanie ,miałem tak u siebie ,ja wymieniłem cały drążek ,mój miał pozrywane plastiki pod gumami i luzy na łącznikach,odczuwalne w na śliskiej powierzchni

Link to comment
Share on other sites

Zapomniałem napisać że problem rozwiązany... przyczyną była spieprzona geometria. Juz nigdy nie pojadę do tego zakładu na geometrię.  Nawet tylu nie ruszali choć zmieniane byly wahacze. Teraz znalazłem odpowiedniego chlopa cierpliwego i po ustawieniu malina ? jego slowa na ta geometrię były takie ze jak ja to na drodze utrzymywalem ?

Link to comment
Share on other sites

Ale i tak szykuje sie konkretniejsza naprawa gdyż magiel sie rozpukał ... możliwe, że przez spartoloną geometrie no nie wiem, nie bede nikogo już winił. Trudno.

Mimo, że magiel puka na nierównościach to poza tym nie miota nim jak szatan. Znajdzie się wolna gotówka to dopracuje to :)

Link to comment
Share on other sites

Po primo to do tej geometrii z tyłu to najpierw musisz ruszyć 4 śruby za to odpowiedzialne, bo ci nikt tej geometrii nie będzie chciał ustawiać.

Link to comment
Share on other sites

35 minut temu, Emejcz napisał:

Po primo to do tej geometrii z tyłu to najpierw musisz ruszyć 4 śruby za to odpowiedzialne, bo ci nikt tej geometrii nie będzie chciał ustawiać.

chyba nie czytasz postów na które odpowiadasz bo kolega zakładający wątek, wyżej już napisał że temat rozwiązany, był na geometrii i wszystko jest OK.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...