Kozak677 Opublikowano 22 Grudnia 2018 Opublikowano 22 Grudnia 2018 Witam, borykam się z błędem 17536 zespół 1 Adaptacja mieszanki (mult.) p1128 - 35-00 - Mieszanka za uboga świece nowe, katalizator wycięty. logi - http://vaglogi.pl/log-115_118_Jox3r7.html http://vaglogi.pl/log-002_033_irlEoq.html Proszę o ocenę
bartek537 Opublikowano 22 Grudnia 2018 Opublikowano 22 Grudnia 2018 (edytowane) Sprawdź pompkę paliwa. U mnie było tak jak na filmiku i pomogła wymiana Edytowane 22 Grudnia 2018 przez bartek537
Kozak677 Opublikowano 22 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2018 (edytowane) Obroty nie faluja, w aucie założyłem instalacje LPG przed,zalozeniem błąd też był. Manometr żeby sprawdzić pompę paliwa podłączony na wejściu paliwa w silnik? Auto tak do tych 100km/h rozpedza się wiarę okey gorzej jest przy większych prędkościach. Dobrze widzę że sada trochę źle pracuje ale czy to wina tego że nie ma katalizatora??? Jak z reszta logow ? Dodam też że stojąc, Za autem czuć niespalona mieszankę. Drażniący zapach Edytowane 22 Grudnia 2018 przez Kozak677
przem8 Opublikowano 23 Grudnia 2018 Opublikowano 23 Grudnia 2018 (edytowane) 2+33 mogłeś pociągnąć bliżej 6 tys. obr. Logi na pb po kasowaniu błędów? Turbo w porządku ale ciśnienie paliwa pod obciążeniem pasuje sprawdzić i przepływka coś sporo mierzy powyżej 4 tys. obr. jak na serię. Edytowane 23 Grudnia 2018 przez przem8
Kozak677 Opublikowano 23 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2018 (edytowane) Logi Po kasowaniu błędu robiłem, tak na PB. wiem mogłem je powtórzyć ale też padało i jak to w warszawie dużo aut. I samemu ciężko czy auto to seria? Ciężko powiedzieć auto że szwecji nie mam żadnej informacji o programie. Dodam też że jak kasujemy ten błąd to przez chwilę silnik tak jakby nie miał mocy się wkręcić na obroty. I ten zapach z rury wydechowej bardzo wyczuwalny... Edytowane 23 Grudnia 2018 przez Kozak677
przem8 Opublikowano 23 Grudnia 2018 Opublikowano 23 Grudnia 2018 (edytowane) Wygląda na serię, to jest bfb 163km ? Po wycięciu kata wstawiałeś emulator czy druga sonda jest wyłączona programowo? Edytowane 23 Grudnia 2018 przez przem8
Kozak677 Opublikowano 23 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2018 Godzinę temu, przem8 napisał: Wygląda na serię, to jest bfb 163km ? Po wycięciu kata wstawiałeś emulator czy druga sonda jest wyłączona programowo? Kat wycięty był jak już auto kupiłem ?
Łukasz13 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Co to za auto? Silnik? Bo po sterowniku to jest 1.8t awt.
Patryk94 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Opublikowano 3 Stycznia 2019 A to nie chodzi o jakąś nieszczelność dolotu? Np. Ten "podgrzewacz powietrza"?
Kozak677 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2019 Tak dokładnie 1.8t awt 150koni Passat b5 fl Podgrzewacz powietrza?
Łukasz13 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Awt dość kaprsne są :), przepkywka dołem mało mierzy więc na pierwszy strzał sprawdzanie szczelności dolotu, szczególnie odcinek przepływka turbo, sprawdź jaką masz dokładnie przepływke włożona numery z obudowy i z wkładu podaj, jak szczelność dolotu ok, trzeba by wrzucić inna przepływke na próbę.
Kozak677 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2019 numer przeplywki 06A 906 461N wszystko wyglada na szczelne
Patryk94 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Opublikowano 4 Stycznia 2019 To nie ma wyglądać, u mnie też wyglądało, a nie było i miałem mieszanke za ubogą, poczytaj o sprawdzeniu szczelności sprężarka.
Łukasz13 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Powinna być 06A 906 461L choc tak wielkiej roznicy by to nie zrobiło, wkładu oczywiście nie sprawdziłęś, szczelności też, zrób po koleji to co pisałem , dopiero bedziemy radzić dalej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się