Gość Opublikowano 26 Grudnia 2018 Opublikowano 26 Grudnia 2018 Witam. Od niedawna mam problem w moja b8 zawieszenie 1be. Przy prędkości od 100km/h i gdy jest wiatr auto lata po drodze, ciągle muszę kontrowac tor jazdy, raz w lewo raz w prawo, gdy pociągnie wiatrem np zza ekranów to kierownice muszę mieć lekko skręcona by jechać prosto. Dodatkowo mam czasami wrażenie jakby przód "myszkowal" delikatnie. Sprawdzałem drążki , stabilizator itp łyżka i wydaje się wszystko ok. Jestem po wymianie przekładni na servotronic ale zero stukow czy odczuwalnych luzie z niej. Gdzie szukać przyczyny?
aprox99 Opublikowano 28 Grudnia 2018 Opublikowano 28 Grudnia 2018 Od niedawna znaczy od wymiany maglownicy i to jest powodem tak samo jak w Bmw f31
vamos Opublikowano 27 Stycznia 2019 Opublikowano 27 Stycznia 2019 U mnie jest ten sam problem zawieszenie 1ba nic nie wymienialem i autem zaczęło miotac przy wiekszych prędkościach. Byłem na stacji diagnostycznej i nic diagnosta nie wypatrzył. Gdy się jedzie i robi gwaltowne ruchy prawo lewo to czuć jak by tył pływał.
Makale Opublikowano 28 Stycznia 2019 Opublikowano 28 Stycznia 2019 Zmieńcie diagnostów. Pływanie auta to często objaw braku takiego czegoś zwanego amortyzatorem, który za zadanie ma pochłonąć energię rozbujanego auta. Możecie mieć 80% sprawności a i tak te wyniki są gó*** warte. Niejednokrotnie amor 65/70% był wylany cały już, a 40% był twardy. A poza tym: 1. Stan opon 2. Ciśnienie w oponach 3. gumy na sankach 4. gumy i sworznie na wahaczach 5. końcówki drążków i same drążki 6. maglownica 7. gumy stabilizatorów 8. łączniki stabilizatora
vamos Opublikowano 28 Stycznia 2019 Opublikowano 28 Stycznia 2019 Pod koniec lutego będę wymieniał zawieszenie na eibach bilsten b8 komplet amory + sprężyny to zobaczę czy coś pomoże.
heko Opublikowano 26 Lutego 2019 Opublikowano 26 Lutego 2019 Nabyłem S4 2015r z przebiegiem 40kkm z USA nie wiem czy jest jakaś różnica w zawieszeniach dla EU i USA, bo jestem załamany prowadzeniem się auta pow 150km/h, przy ruchach kierą lewo/prawo, tył pływa jak w starym polonezie na 15-kach pow. 200km/h strach szybciej zmienić pas, co się dzieje przy 250, nawet nie wspomnę!!! taka uroda tych ciężkich aut...? co poprawić, aby to było przyjemne auto do szybszej jazdy? auto było na 18 Uniroyal rainsport, wymieniłem na zimowego Wredestein, bo raisporty słyną z miękkich boków, niewielka rożnica ciśnienie 2.7bar każdy siletblock, guma, sworzeń itd. sprawdzone, amory jak nowe
Enduro Grybów Opublikowano 26 Lutego 2019 Opublikowano 26 Lutego 2019 Noo. Bo z takim przebiegiem ze stanów na pewno cała nie przyjechałem
Enduro Grybów Opublikowano 26 Lutego 2019 Opublikowano 26 Lutego 2019 22 minuty temu, Dev napisał: moja ma 200000 km a idzie jak po sznurku Swoją 3.0 sprzedałem z przebiegiem 305tys i prowadziła się przepięknie czy na 255/35/19r czy 225/50/r17. Ogólnie to był najlepszy sam. jaki miałem, wszystko wyglądało jak by miało 130tys. Tak czy siak b8 prowadzą się b.dobrze. przy 245km/h pas zmieniałem jak b6 przy 140km/h
Wihajster Opublikowano 27 Lutego 2019 Opublikowano 27 Lutego 2019 Dokładnie.B8 trzyma sie drogi jak przyklejone i żadna prędkość tego nie zmienia. Sprawdz geometrie.
jony 2 Opublikowano 27 Lutego 2019 Opublikowano 27 Lutego 2019 Kodowanie ADS - A4 B8 - Audi A4 Klub Polska
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się