przem8 Opublikowano 31 Grudnia 2018 Opublikowano 31 Grudnia 2018 5 minut temu, Randor napisał: Po wrzuceniu wtrysków powiedzmy z BEX'a muszę robić poprawkę softu? Tak i teraz bez korekty softu też nic nie zrobisz, bo pompa raczej trzyma ciśnienie.
Randor Opublikowano 31 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2018 (edytowane) Podobno pompa jest nowa. Jakie wtryski wybrać? Coś p&p i moce powiedzmy do 210-220km (takie są plany). Te z BEX wyrobią? Edytowane 31 Grudnia 2018 przez Randor
Randor Opublikowano 8 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2019 Byłem w niedzielę w Gdańsku na strojeniu lpg po afr u speca z lpg-forum. Wszystko wyszło bdb. Wtryski podobno nie zapętlają i są dobrze dobrane. W ogóle wirus wyszedł chłopakom bdb.
Randor Opublikowano 8 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2019 (edytowane) Nie. Gość widział logi z tego tematu. Potwierdził, że wtryski się zapętlają. U niego na miejscu jeździliśmy ponad 2h i nie zapętlały. Stwierdził, że nie trzeba ich ruszać bo jest ok. Instalacja wystroiła się bdb. Oboje byliśmy zdziwieni. Korekty są idealne. Edytowane 8 Stycznia 2019 przez Randor
Randor Opublikowano 17 Marca 2019 Autor Opublikowano 17 Marca 2019 Wymieniłem gumowy trójnik oraz zawór odmy na ori z aso. Trójnik rozszedł mi się w rekach a zawór się nie domykał od syfu. Po wymianie jest trochę lepiej ale auto nadal szarpie delikatnie i nie rozwija płynnie mocy w zakresie 2500-3200obr. Średnie spalanie gazu bez zbytniego pałowania 14-15l. Jeśli tuner robił soft na walniętym zaworze i z nieszczelnym trójnikiem to według mnie nie ma prawa to dobrze jeździć.
przem8 Opublikowano 17 Marca 2019 Opublikowano 17 Marca 2019 Robiłeś logi? Po usunięciu usterek gaz pewnie jest do strojenia i stąd może być takie spalanie.
Randor Opublikowano 17 Marca 2019 Autor Opublikowano 17 Marca 2019 Jestem prawie pewien, że masz racje. Logów nie robiłem po wymianie trójnika. Ba, nawet nie sprawdziłem błędów i korekt. Laptop mi padł. Bardziej niż spalaniem przejmuję się tym jak auto przyśpiesza. Czuć, że jakaś tam moc jest ale coś trzyma go za jaja.
Randor Opublikowano 19 Marca 2019 Autor Opublikowano 19 Marca 2019 Podpiąłem zawór DV bezpośrednio pod kolektor omijając n249, zero różnicy. Cały czas autem lekko buja podczas gwałtownego przyspieszania (im mocniej wcisnę tym mocniej to czuć). Przeglądając jeszcze raz zaworki pod kolektorem znalazłem jedno gumowe kolanko które nie jest nigdzie podłączone ani zaślepione. Orientuje się ktoś co ma być podłączone w tym miejscu i czy może mieć to wpływ na prace silnika? Jest to chyba zawór który steruje SAI. Drugi przewód który z niego wychodzi idzie aż do tego grzybka między głowicą a grodzią (ten niby egr który nim nie jest).
Randor Opublikowano 19 Marca 2019 Autor Opublikowano 19 Marca 2019 (edytowane) Chyba sam znalazłem. Jest to jakieś odpowietrzenie układu, tak powinno to wyglądać. Myślałem, że coś się odpięło. Przy wywalaniu sai można podpiąć w to miejsce przewód od kombizaworu aby zapętlić n112. Tą droga będę szedł. Wymieniłem również ezektor. Poprzedni był tam raczej od nowości (starsza wersja), rozpadł się na dwie części przy demontażu. Różnic nadal brak. Jaki zawór DV kupić? Ori z aso czy jakiś zamiennik z metalu? Widziałem takie wynalazki w sieci. Kasa w sumie podobna. https://allegro.pl/oferta/zawor-upustowy-dv-passat-b5-1-8t-properfekt-7840139938 Edytowane 19 Marca 2019 przez Randor
Randor Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2019 (edytowane) Zrobiłem nowe logi po zrobieniu odmy. Średnio to wygląda. Rzucicie okiem? 002+033 - http://vaglogi.pl/log-002_033_MVsVgI.html 003+020 - http://vaglogi.pl/log-003_020_23GLoc2.html 115+118 - http://vaglogi.pl/log-115_118_6Iag8vs.html 002+033 na LPG - http://vaglogi.pl/log-002_033_0t3s4.html Do tego wywaliło mi błędy jak na zdjęciu. Na pierwszy związany z ABS nie zwracajcie uwagi, sterownik już jest u speca na naprawie. Co do błędu 17964 to sprawdziłem podciśnienia od sterowania turbo i wszystko jest na swoim miejscu. Błąd sondy 17522 zapewne wyskoczył podczas logowania na lpg. Nie sprawdzałem tego ale na 99% tak było. Edytowane 3 Kwietnia 2019 przez Randor
Łukasz13 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 W trakcie logowania wpadł bład doładowania i logi trybie awaryjnym, powtórz logi za każdym razem kasując błedy jesli sie pojawiaja. 1
Randor Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2019 (edytowane) Zrobiłem jak kazałeś. Logi robiłem w takiej kolejności w jakiej je tu wrzucam. Po każdym logu sprawdzałem błędy których o dziwo nie było, mimo to kasowałem. Wyskoczył jeden błąd (17964) ale dopiero na sam koniec po logowaniu grup 115+118. Tak poza tym chyba stuki zaczęły się pojawiać. 002+033 na LPG - http://vaglogi.pl/log-002_033_yVrfe.html 002+033 PB - http://vaglogi.pl/log-002_033_0IkG2p.html 003+020 - http://vaglogi.pl/log-003_020_G3V80Y9.html 115+118 - http://vaglogi.pl/log-115_118_0VcjS.html Edytowane 3 Kwietnia 2019 przez Randor
Łukasz13 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 No w zasadzie to niewiele się zmieniło od pierwszych logów które robiłeś, na pb góra są zapętlone wtryski, do tego troche za duże ustawione jest zadane doładowanie od 5 tyś w góre dlatego pewnie miałeś ten bład od doładowania.Stuki pojawiają się pewnie od wyższej niż zimą temp. w dolocie.
Randor Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2019 (edytowane) Logi robiłem na paliwie 95, poprzednim razem na 98. Olać to i jeździć? W okolicach wakacji i tak planuje wsadzić trochę kasy w auto i podkręcić je na te 230-240km. Wtedy zrobi się program jak należy (mam taką nadzieje). Auto ma lekkie drgawki podczas przyśpieszania w zakresie 2500-3200 obr. Dziwie się, że nie wyszło nic w logach. Muszę wszystko ogarnąć, w innym wypadku nie ma co się brać za podnoszenie mocy bo problemy będą się tylko namnażały. To normalne, że fabryczne wtryski z ANB zapętlają się już przy tych śmiesznych 180km? Edytowane 3 Kwietnia 2019 przez Randor
Łukasz13 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Jak planujesz coś robić pozniej to narazie nie ma sensu grzebać.
Randor Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2019 No nic, będę jeździł i trzymał rękę na pulsie. Czy z tych logów można wywnioskować jak wystrojona jest instalacja lpg? Po zrobieniu odmy korekty długoterminowe na gazie zaczęły iść mi na minus (doszły do ok -9,4). Za radą swojego speca od strojenia obniżyłem cały mnożnik o kilka kliknięć. Korekty się zmieniły na ok 1,6. Niby ok ale ciekaw jestem jak to się sprawuje przy danych obrotach i obciążeniu
Randor Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2019 (edytowane) Zmierzyłem dziś raz jeszcze kompresje. Tym razem manometrem z wyższej półki. Wychodzi w graniach 11-11,3 bar bez odkręcania przepustnicy do pomiaru. Przy okazji okazało się, że były założone świece 3 elektrodowe bur6et które nie są zbytnio polecane do 1.8t szczególnie do tych na lpg. Wywaliłem je i założyłem komplet platynowych PFR6Q z przerwą 0,8mm. Auto przyśpiesza zdecydowanie płynniej/łagodniej ale nadal widać lekkie stuki na PB w logach szczególnie na 4 cylindrze. Nie ukrywam, że mnie to drażni mimo zdecydowanie częstszej jazdy na LPG. Z kolei na gazie jest prawie idealnie. Czego jeszcze może to być wina? Program? Ogólnie nie słyszę raczej żadnych dziwnych dźwięków więc może to coś z osprzętem? 003+020 - http://vaglogi.pl/log-003_020_9wp4hgp.html 003+020 LPG - http://vaglogi.pl/log-003_020_sjii13.html Druga sprawa to olej w dolocie. Przy zwalaniu kolektora do zrobienia odmy wszystko zostało dokładnie umyte włącznie z przepustnicą oraz przewodem między nią a IC. Po tym zabiegu zrobiłem może 1000km. Dzisiaj tam zajrzałem i zarówno jeden jak i drugi element jest pokryty dookoła warstwą świeżej oliwy. Turbo ma już dość czy może separator odmy źle działa? Nie zauważyłem żadnego poboru oleju na bagnecie. No i jeszcze kwestia kanału 026 w vagu. Co on dokładnie wskazuje? Przed wymianą świec miałem tam dość równe wskazania od 0,200 z hakiem do 0,400 z hakiem. po wymianie na cylindrze nr 2 napięcie jest zdecydowanie wyższe. Edytowane 4 Kwietnia 2019 przez Randor
przem8 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Na wyższych obrotach wtryski nie dają rady więc stąd też większe stuki na pb. W tym momencie należałoby najbardziej winić program ? 1
Randor Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2019 (edytowane) Dzięki za odp. Ok więc zbieram graty i robię stage 2. Zasięgnąłem trochę opinii na temat tunera który robił ten soft i nie są za ciekawe:) Pomijam już fakt, że program był robiony na nieszczelnej odmie (nie wiem jaki mogło mieć to wpływ). Następny będzie robiony prawdopodobnie w Soft-Car Gdańsk. Miał być Tune-up ale opinie też ma różne szczególnie wśród ludzi z Gdańska (gazowników). Co sądzisz o takiej ilości oleju w dolocie po przejechaniu 1000km? Edytowane 4 Kwietnia 2019 przez Randor
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się